Koira ihmiset
Ärsyttääkö ketään muuta kun koirat seuraa ihan jokapaikkaan mukana ja ihan melkein kiinni jaloissa. Liikut sentinkin niin koira liikkuu mukana. Tuijottaa kokoajan. Teet jotain seisaalteen ja liikut 10 senttiä niin koira onkin ihan jalan vieressä ja tulet potkaisseeksi koiraa ja se dramaattisesti säikähtää.
Minun pitää vessan ovikin sulkea mennessä vessaan vaikka olen yksin koska koirat tulee ihan viereen istumaan ja tuijottaa kokoajan. Sama suihkussa.
Tuntuu ettei saa hetken rauhaa koskaan. Ärsyttää niin paljon. Välillä koitan olla häiriintymättä mutta en vaan pysty kun ärsyttää. Olet aamulahvilla koirat istuu vieressä ja tuijottaa, nouset ylös, koirat nousee ylös, viet kupin pois, koirat seuraa jaloissa kiinni, koitat kääntyä takaisinpäin, koirat on jaloissa ja melkein kompastut, koirat säikähtää, kävelet pois keittiöstä, koirat seuraa jaloissa kiinni, menet sohvalle, koirat istuu eteen ja tuijottaa minuutti tolkulla, kun ovat varmoja etten liiku niin tulee viereen tai jää siihen makaamaan.
Onhan ne toki ihania ja niistä on seuraa mutta en todella haluaisi noin tiivistä seuraa kokoajan. Olen miettinyt tosissaan heidän myymistä eteenpäin ihmiselle jota tuollainen ei haittaisi mutten usko sellaista ihmistä olevan kovin helposti. Sillä tiedän monenkin muka eläinrakkaan ihmisen somessa hehkuttavan eläimiään ja todellisuudessa kun olen nähnyt niin ei ne paljoa niiden kanssa vietä aikaa koska ei jaksa. Ja hätistää sohvalta pois ettei tule karvoja mutta somessa kyllä kuvia miten nukutaan yhdessä sohvalla.
Kommentit (22)
Ei ärsytä yhtään, päin vastoin. Tykkään siitä. Ihan parasta, ku on kaveri joka asiaan. Toinen meidän koirista seuraa mun vierellä ihan koko ajan. Myös sinne vessaan.
Minkäs rotuisia koiria sulla on? Eikö heitä koskaan väsytä?
Siis nää on sun koiria?
Oletko jotenkin heikkolahjainen?
Moni koira ei tee tuota, jos et vaan kiinnitä huomiota siihen. Jos kommentoit, kosketat, rapsutat, katsot, annat jotain... Se on mahdollisesti koiran mielestä palkinto tuosta käytöksestä.
Eipä siinä, ei tuo minusta ole huono juttu jos muuten ovat hyväkäytöksisiä
Kuulostaa siltä, että ap ei harrasta mitään koiriensa kanssa ja niillä on tylsää. Meilläkin tullaan illalla eteen tuijottamaan jos on ollut joutilas päivä, mutta jos päivällä on ollut paljon koira-aktivointia niin ne nukkuu omissa oloissaan.
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
Koiraihmiset voivat olla pelkästään moodissa koirakoirakoirakoirakoirakoirakoirakoirakoira. Miehestä tulee kepo naiselle (kennelpoika, eli pitää ravata näyttelyissä ja pitää kaikkien koiria tuttavaporukassa kiinni). Silloin se on rasittavaa. Onneksi kaikki todella eivät ole sellaisia.
Miksi hankit koiran? Eikö koirien perusolemus ollut mitenkään selvillä etukäteen? Tuollaisia riippakiviä ne ovat.
Jopas, louskuleuka häiritsee louskuleuka ihmistä! Lyijyä otsaan, niin ongelma poistuu 100% varmuudella.
No siis mun kissa on ihan samanlainen. Minä pidän vessan ovenkin suosiolla auki, koska sen sulkemisesta seuraa hirvittävä meteli. :D
Aktivoi niitä. Aloita nosework tai joku muu juuri sinun koirillesi luontainen harrastus. Pakkaa koirat autoon ja käykää lenkillä jossain toisessa kaupunginosassa tai naapurikunnassa. Käykää koirakoulun yhteislenkeillä. Opeta koirat namien avulla pysymään omilla paikoillaan.
Tiedätkö mitä? Tuota sun vuodatusta ei viitsinyt lukea paria lausetta pitempään, kun oli niin helvetikseen epäselvää ajatuksenjuoksua ja niin täynnä kirjoitusvirheitä ettei se itse asiakaan kovin järkevä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Koiraihmiset voivat olla pelkästään moodissa koirakoirakoirakoirakoirakoirakoirakoirakoira. Miehestä tulee kepo naiselle (kennelpoika, eli pitää ravata näyttelyissä ja pitää kaikkien koiria tuttavaporukassa kiinni). Silloin se on rasittavaa. Onneksi kaikki todella eivät ole sellaisia.
Totta. Tervettä parisuhdetta ei ole, koska koirakoirakoira. Mies jää paitsioon muuten kuin kepona. Tosin ei silloinkaan huomata kun on muita koirakoirakoirakoirakoirakoirakoirakoirakoira tuttuja, joiden kanssa viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Tuota sun vuodatusta ei viitsinyt lukea paria lausetta pitempään, kun oli niin helvetikseen epäselvää ajatuksenjuoksua ja niin täynnä kirjoitusvirheitä ettei se itse asiakaan kovin järkevä voi olla.
No, hei henkilö joka ottaa koiran itselleen riesaksi, mitä muuta voi odottaa?
Miksi IHMEESSÄ olet hankkinut nuo koirat, jos et jaksa niiden seuraa? Niin ärsyttää nykyihmisten lyhytnäköisyys ja kärsimättömyys. Hetken mielijohteesta hankitaan yhtä sun toista kivaa, oli se sitten vauva, lemmikki, omakotitalo, kallis harrastus - jotka ensiviehätyksen jälkeen osoittautuvatkin liian työläiksi ja vaativiksi ja turhaudutaan. MIETTIKÄÄ hyvät ihmiset ennen kuin sitoudutte mihinkään ainakaan elävään olentoon. Elävä olento - vauva tai lemmikki - on söpö ja ihana somen kuvissa, mutta käytännön elämässä vaatii hoivaa ja vastuuta.
Miten sinulla on kaksi koiraa? Etkö huomannut jo ensimmäisen hankittuasi, että et tykkääkään koirista?
Omani seurailevat myös perässä, jos vaihdan huonetta, mutta eivät koskaan tuijota. Haluavat vaan olla lähettyvillä. Ei haittaa yhtään, tykkään niiden seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vtun koiravihaaja, hanki typerä katti itelles!
Ja sinulla toivottavasti ei ole mitään lemmikkiä - ei kissaa, ei koiraa.
Karkea asenteesi kertoo aggressiosta - josta pahimmillaan huonoina hetkinäsi saa myös lemmikki osansa.
Mulla on itsenäinen koira ja välillä nostan sen viereeni sohvalle, mutta onneksi se tykkää nukkua sängyssä kuitenkin vieressä. Ei se mitään seuraa minua vaan katselee omalta paikaltaan mitä touhuan. Onneksi tulee kuitenkin joskus sohvan eteen makamaan, niin voin siinä rapsuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinulla on kaksi koiraa? Etkö huomannut jo ensimmäisen hankittuasi, että et tykkääkään koirista?
Omani seurailevat myös perässä, jos vaihdan huonetta, mutta eivät koskaan tuijota. Haluavat vaan olla lähettyvillä. Ei haittaa yhtään, tykkään niiden seurasta.
Arvaan, että ap hankki toisen koiran ensimmäisen kaveriksi koska ei itse jaksanut touhuta koiran kanssa ja kuvitteli että koirat leikkisivät sitten keskenään ja jättäisivät ap: n rauhaan.
Koira ihmiset vai koiraihmiset?