Marienne Faitwull on kuollut, kasari vähitellen haihtuu eetteriin
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Pahamaineinen huumeratsia Keith Richardsin talolla vuonna 67 tai 68 oli aikansa sensaatio. Poliisit iskivät taloon ja kerrottiin että Mick oli syömässä Mars-patukkaa Mariannen pillusta kun poliisit iskivät paikalle. Mick lähti raudoissa ja vietiin vankilaan odottamaan. Myös Keith pidätettiin muistaakseni heroiinipillereiden vuoksi. Lontoon kovin art dealer Bob Fraser otti aineet omille niskoilleen (hänen ne pääasiassa olikin) ja sai puolen vuoden tai vuoden tuomion, jonka istui. Mick ja Keith olivat kopissa vain päivän pari.
Ratsia tapahtui helmikuussa 1967. Mick ei lähtenyt raudoissa mihinkään ja Keith sai syytteen siitä, että oli sallinut talossaan huumeidenkäytön. Oikeudenkäynti oli vasta kesällä 1967 ja sen jälkeen Mick ja Keith olivat vangittuina parin päivän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seukkasko hän Paul McCartneyn kanssa joskus.
Oli Paulin ystävä, mutta ei seukannut. Tulivat muute hyvin juttuun. Marianne sanoi että tuli kaikkien beatlejen kanssa toimeen, paitsi Johnin, joka oli omissa korkeuksissaan ja hyvin vaikeasti lähestyttävä.
Mick seukkasi Mariannen kanssa aikanaan. Olivat aikansa superpari. Kaunis aatelistyttö ja hävytön rokkari, pelättiin että Marianne menee pilalle. No kyllähän se vähän vaikutti.
Rollareiden "muusista" Marianne ei kuitenkaan ollut hävyttömin, vaan se oli Anita Pallenberg, joka paneskeli kolmen rollarin kanssa ja pisti pojat sekaisin.
Marianne kävi läpi myös samat kolme eli Mick, Keith ja Brian.
Mick Jaggeria ja Keith Richardsia olen pitänyt aina vähän ärsyttävinä tyyppeine ja Bill Wymania ja Charlie Wattsia ok tyyppeinä, kai siitä johtuen kun olen itse vähän introvertti, mutta Mick Jagger on vanhemmiten alkanut vaikuttaa minusta tosi symppikseltä.
Mick oli poikansa kanssa katsomossa Pariisin olympialaisissa ja paparazzit olivat häntä kuvanneet, vaikutti niin liikuttavan symppikseltä, vanhan, poikansa vierellä.
https://www.krone.at/3479659