Marienne Faitwull on kuollut, kasari vähitellen haihtuu eetteriin
Kommentit (63)
Hulllu huilumies 420 levystä tunnettu Vesa Matti mies kuoli viimevuonna. Näytteli suomalaisissa komedioissa myös. Tunnettu levy kansainvälisesti pössy genressä.
Vierailija kirjoitti:
60-70-luvulla hän lähinnä vaikutti, ei kasarilla
Vaikutti myös 80 ja 90-luvulla ja tällä vuosituhannella. Levytti useita albumeja ja konsertoi. Esiintyi myös Metallican levytyksellä The Memory Remains ja videolla.
Vierailija kirjoitti:
.. siis sen lisäksi että 60-luvulla ehkä julkaisi suurimmat hittinsä .. Amarillo, Tuuliviiri, jotain ...
Danny levytti Amarillon vasta 1988. Johnny levytti kappaleen jo 1972.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rientää, montet 80-luvun tähdet ovat jo kuolleet tai unohdettu, Michael Jackson, Prince, Talk Talkin Mark Hollins.
Freddie Mercury, George Michael, David Bowie, jne.
Kuolleet, muttei unohdettu. Mulle Freddie Mercury on aina ja ikuisesti.
Ei kyllä minun Marianne Faithfullini mihinkään häviä. Broken English on edelleen minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seukkasko hän Paul McCartneyn kanssa joskus.
Mick Jaggerin.
Harrasti sänkyhommia kahden muunkin Rollarin kanssa eli Brian Jonesin ja Keith Richardsin. Anita Pallenberg oli toinen nainen Rollarien lähipiirissä, joka kävi nuo kaikki kolme läpi myös 60-luvulla.
Joo ei kiinnosta kenen kaikkien pano hän oli, mutta upea laulaja, varsinkin myöhemmin. Broken English.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mick Jaggerin.
Harrasti sänkyhommia kahden muunkin Rollarin kanssa eli Brian Jonesin ja Keith Richardsin. Anita Pallenberg oli toinen nainen Rollarien lähipiirissä, joka kävi nuo kaikki kolme läpi myös 60-luvulla.
Joo ei kiinnosta kenen kaikkien pano hän oli, mutta upea laulaja, varsinkin myöhemmin. Broken English.
Minä tykkään enemmän 60-luvun puolivälin levytyksistään, kun äänensä oli vielä hento ja siveä.
Pahamaineinen huumeratsia Keith Richardsin talolla vuonna 67 tai 68 oli aikansa sensaatio. Poliisit iskivät taloon ja kerrottiin että Mick oli syömässä Mars-patukkaa Mariannen pillusta kun poliisit iskivät paikalle. Mick lähti raudoissa ja vietiin vankilaan odottamaan. Myös Keith pidätettiin muistaakseni heroiinipillereiden vuoksi. Lontoon kovin art dealer Bob Fraser otti aineet omille niskoilleen (hänen ne pääasiassa olikin) ja sai puolen vuoden tai vuoden tuomion, jonka istui. Mick ja Keith olivat kopissa vain päivän pari.
Vierailija kirjoitti:
Mick Jaggerin kanssa.
Keith väitti elämäkerrassan panneensa Mariannea kerran Mickin selän takana. Mick sattui tulemaan kotiin juuri tuolloin ja Keithille tuli kiire. Hän sai vaatteet päälle mutta sukat oli hävinneet. "Missä mun sukat on", Keith kyseli hätääntyneenä, mutta lähti sitten takaovesta ilman sukkia.
Myöhemmin, vielä 2000-luvulla Keith ja Marianne moikkasivat toisiaan kysymällä että "oletko nähnyt niitä sukkia". Ja usein niin, että vieressä oli Mick joka ei tajunnut mistä sukista ne puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Olin 80-luvulla peruskouluikäinen enkä muista tätä henkilöä ennen kuulleenikaan.
Minä en ollut 80-luvulla vielä syntynytkään, ja Marianne Faithfull on yksi lempiartisteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mick Jaggerin kanssa.
Tästä on se hauska kuva, kun Marianne juttelee Alain Delonin kanssa sohvalla ja Mick Jagger mököttää vieressä.
Marianne oli aatelista sukua. Upea nuorena. Ymmärrän Mickin himon häneen. Vanhemmiten meni kyllä erittäin pahannäköiseksi, koska tuhosi ulkonäkönsä huumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Sting kuoli...
voi, meni ohi minulta :(
No niin on mennyt muiltakin sitten kun on elossa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mick Jaggerin kanssa.
Tästä on se hauska kuva, kun Marianne juttelee Alain Delonin kanssa sohvalla ja Mick Jagger mököttää vieressä.
Deloin oli nuorena niin kuuma, että Mickillä oli työ ja tuska pitää Marianne erossa tuosta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Marianne oli aatelista sukua. Upea nuorena. Ymmärrän Mickin himon häneen. Vanhemmiten meni kyllä erittäin pahannäköiseksi, koska tuhosi ulkonäkönsä huumeilla.
Itselleni hän on artisti, mutta ei yllätä, että palstamammat käsittelee tätäkin naishenkilöä lähinnä ulkonäön ja miessuhteiden kautta..
Vierailija kirjoitti:
Oli Paulin ystävä, mutta ei seukannut. Tulivat muute hyvin juttuun. Marianne sanoi että tuli kaikkien beatlejen kanssa toimeen, paitsi Johnin, joka oli omissa korkeuksissaan ja hyvin vaikeasti lähestyttävä.
Mick seukkasi Mariannen kanssa aikanaan. Olivat aikansa superpari. Kaunis aatelistyttö ja hävytön rokkari, pelättiin että Marianne menee pilalle. No kyllähän se vähän vaikutti.
Rollareiden "muusista" Marianne ei kuitenkaan ollut hävyttömin, vaan se oli Anita Pallenberg, joka paneskeli kolmen rollarin kanssa ja pisti pojat sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni hän on artisti, mutta ei yllätä, että palstamammat käsittelee tätäkin naishenkilöä lähinnä ulkonäön ja miessuhteiden kautta..
Olen mies.
Olin 80-luvulla peruskouluikäinen enkä muista tätä henkilöä ennen kuulleenikaan.