Olen aloittanut siivoojana. Pitääkö minun purukumit irrotella paperikorista
Kommentit (24)
Meillä on kaikissa roskiksessa roskapussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne ne kuuluvat ja sinun työtäsi tyhjätä ja ajoittain pestä/pyyhkiä kori
Pesu ja pyyhkiminen ei kuuluu toimistojen päivittäissiivoukseen. Älä puhu sellaisesta, mistä et mitään tiedä.
Riippuu sopimuksesta.
Yksikään tilaaja ei maksa erikseen tämmösestä vaan noi hommat jää tekemättä. Mun työpaikalla (toimisto) luovuttiin omista roskiksista kokonaan kun haettiin säästöjä. Paperit viedään keräykseen tai tietoturvallisesti hävitettäväksi isoihin pönttöihin aokonttorin laidalla ja muut roskat lajitellaan taukotilan jätepisteellä. Olihan siinä totuttelemista mutta aika äkkiä se kävi loppujen lopuksi kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ajattelen miten siivooja koskee sylkisiä purkkia ja nikotiinipusseja ja jatkaa sitten samoilla käsillä muihin paikkoihin. Mutta pitäisikö todella parin purkan vuoksi vaihtaa pussikin?
Meillä toimistossa olen nähnyt siivoojilla aina kumikäsineet. Aina. Jo vuosikymmenien ajan.
ja niillä samoilla hanskoilla kosketaan suunnilleen kaikkea mahdollista, valitettavasti
Et sitten ymmärtänyt kommentoijan pointtia: oli hanskat tai ei, niillä samoilla käsillä/hanskoilla kosketellaan likaisia pintoja tai kuten esimerkissä purkkaa/nikotiinipusseja, ja sen jälkeen kaikkea muuta.