Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aloittanut siivoojana. Pitääkö minun purukumit irrotella paperikorista

Vierailija
30.01.2025 |

toimistohuoneessa? Eräs mättää ne roskikseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih vassari päässy töihin kun tukia leikattu tarpeeksi :) 

Vierailija
2/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi. Ei kuulu siivoojien työnkuvaan. Nykyään tehtävät on tarkasti määritelty. Jos sitä ei erikseen sanota, ei kannata vaivautua. Siivotkoon sottapytty itse sotkunsa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille roskapussi siihen roskikseen, niin ei tarvitse tollasta miettiä. Vanhat purkat jätät sinne alle.

Vierailija
4/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mistä paperikorista? "Eräs mättää ne roskikseen" 

Onko tämä paperikori toimiston roskis? 

Vierailija
5/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiksiin kuuluu laittaa pussi.

Kyllä kuuluu irrottaa

Vierailija
6/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosta paperikoriin, niin kukaan ei huomaa enää purukumia.

Vierailija
7/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih vassari päässy töihin kun tukia leikattu tarpeeksi :) 

😂

Vierailija
8/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ne kuuluvat ja sinun työtäsi tyhjätä ja ajoittain pestä/pyyhkiä kori 

Vierailija
9/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roskiksiin kuuluu laittaa pussi.

Kyllä kuuluu irrottaa

Pussi joo, irroittaminen ei.

Vierailija
10/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei ne sinne paperikoriin kuulu,sä otat vaan paperit paperikorista. Irrottakoot itte limaset purkkansa. Toimisto väki on kamalinta jota tiedän 20 vuoden ajalta. Yhdenkin kanssa "tappelin" saako avokonttorin valot olla päällä kun siivoan. No se vaan sammutti ne, niin minä huusin heipat enkä näe pimeässä siivota,nähdään viikon päästä. Tai valitus tuli, etten ollu käyny kuukauteen tyhjentämässä roskista, kun henkilö oli lomalla. Siellä oli yksi joulukortti!!!!???? No mun pomokin nauroi ja ihmetteli miten minusta valitetaan, vaikka olin ja olen edelleen tunnollinen työssäni.Tsemppiä ja kylmiä hermoja!! 

Vierailija
11/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesu ja pyyhkiminen ei kuuluu toimistojen päivittäissiivoukseen. Älä puhu sellaisesta, mistä et mitään tiedä.

Vierailija
12/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tää?

Vierailija
13/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä esihenkilöltä.

Itse siivoan yhtä toimistoa ja sopimukseen kuuluu roska-astioiden puhdistaminen tarvittaessa. Tosin roskakoreissa on pussit, joten harvoin tarvii erikseen puhdistaa.

Vierailija
14/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesu ja pyyhkiminen ei kuuluu toimistojen päivittäissiivoukseen. Älä puhu sellaisesta, mistä et mitään tiedä.

Riippuu sopimuksesta.

Vierailija
15/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinun kuin muidenkin purukumit pitää irroitella .

Vierailija
16/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajattelen miten siivooja koskee sylkisiä purkkia ja nikotiinipusseja ja jatkaa sitten samoilla käsillä muihin paikkoihin.  Mutta pitäisikö todella parin purkan vuoksi vaihtaa pussikin?

Vierailija
17/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sopimuksesta.

Täytyy olla todella mahtava sopimus, jossa on yllin kyllin annettu aikaa, jos siivoojan odotetaan tiskaavan roskakoreja. Ei siinä miään, kyllä mulle tollanen homma sopisi oikein hyvin. Leppoisaa touhua ja palkka juoksee. Pääsehän siinä paljon helpommalla kuin esim paskasten vessojen pesusta tai kuraisten ja hiekkaisten lattioiden siivouksessa 😊

t.siivooja

Vierailija
18/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, moni ei tavan kanssaeläjistä tajua mitä eroa on ylläpitopuhdistus vrt. peruspuhditus. Kanssaeläjät ovat kuitenkin sitä mieltä, että kuka TAHANSA osaa siivota. Vähän" rättiä " käteen ja " luututaan" sieltä täältä.

Kerrostalon siivous ei ole samanlaista kuin leikkaus- salin siivous. Eikä toisinpäin.

Siivoojia pidetään helppoina, tyhminä, aivottomina joita saa kohdella myös sellaisina. Totuus on kuitenkin se, että he osaavat olla armollisia ja joustavia ilkeille ihmisille!

Totuus on myös se, että ilman siivoojia hukuttaisiin likaan, tauteihin. Olisi siivotonta. 

Eli arvostakaa siivoustyötä tekeviä. Opettakaa myös jälkikasvullenne siisteyttä kotonanne. Siitä hyvä ponnistaa lapsen omaan elämäänsä myös.

Vierailija
19/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ajattelen miten siivooja koskee sylkisiä purkkia ja nikotiinipusseja ja jatkaa sitten samoilla käsillä muihin paikkoihin.  Mutta pitäisikö todella parin purkan vuoksi vaihtaa pussikin?

Meillä toimistossa olen nähnyt siivoojilla aina kumikäsineet. Aina. Jo vuosikymmenien ajan. 

Vierailija
20/24 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot ettei ne sinne paperikoriin kuulu,sä otat vaan paperit paperikorista. Irrottakoot itte limaset purkkansa. Toimisto väki on kamalinta jota tiedän 20 vuoden ajalta. Yhdenkin kanssa "tappelin" saako avokonttorin valot olla päällä kun siivoan. No se vaan sammutti ne, niin minä huusin heipat enkä näe pimeässä siivota,nähdään viikon päästä. Tai valitus tuli, etten ollu käyny kuukauteen tyhjentämässä roskista, kun henkilö oli lomalla. Siellä oli yksi joulukortti!!!!???? No mun pomokin nauroi ja ihmetteli miten minusta valitetaan, vaikka olin ja olen edelleen tunnollinen työssäni.Tsemppiä ja kylmiä hermoja!! 

Tämä . Ihan samoja kokemuksia toimistosiivouksesta . Ja ikinä eräältä ei osunut yksikään rutattu pareri sinne koriin , siellä ne oli pöydän alta kaikki noukittava . Huoh . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän