Miksi ette kasvata lapsianne?
Miksi sallitte hymyssä suin heidän kirkua ja törmäillä ihmisiin esim ruokakaupassa? Miksi annatte heidän häiriköidä tuntemattomia? Miksi annatte heidän kiusata naapureita? Miksi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole et tiedä mitään kasvatuksesta
Mitä pitäisi tietää? Entä jos tietää vaikka kukkien kasvatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun ne ei osaa, ja samat jutut on heillä ollut itselläänkin. Mistäs ne kasvatusmallia oisivat saaneet? Lähes joka kerta jossain kaupassa on just semmonen kirkuva lapsi joka vetää rallia ympäri ämpäri eikä vanhemmat tee mitään, yleensä auttaa kun mulkasen vihasesti niin se hiljenee mutta joskus tekis mieli ottaa niskasta kiinni.. Onneksi ei oo ketään ketä pitäs pyytää kylään, tai oishan niitä mutta en pyydä kun en kestä niitä lapsia.. Ne ei osaa käyttäytyä missään.
Jos köyttää lapsensa kiinni jotta se ei pääse juoksemaan niin yhtä lailla silloin saa vihaisia mulkaisuja osakseen.
Ai? Itse olen saanut kasvatettua lapseni käyttäytymään kaupassa ilman köyttämistäkin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tulee traumoja, jos heiltä kieltää jotain.
Millaisia ihmisraunioita heistä kasvaakaan, kun todellisuus kieltoineen iskee päin kasvoja, eikä saa tehdä kaikkea mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset viedään jo pieninä päiväkotiin? Koska Sanna Marin niin tahtoi? Ei uskalleta olla se tänä päivänä niin epäarvostettu kotiäiti, kiitos taas erään hallituksen? Ei pieni vauva ja taapero kaipaa kuin kodin lämpöä, rakkautta, syliä. Ne leikkikaveritkin löytyi ennen pihoilta ja kerhoista, jos ei kotona ollut sisaruksia.
Vaikka hoitoon vieminen tulee yhteyskunnalle kalliimmaksi kuin kotihoito, ei ilmeisesti ole hyväksyttävää, että jotkut äidit (isi on kuulemma hyvä kotihoitaja) jäävät kotiin. Saako se aikaan omantunnontuskia ja huonommuudentunnetta äideissä, jotka laittavat etusijalle uransa eivätkä viihdy lapsensa seurassa? Siksi on syytä tehdä yhteiskunnasta sellainen, jossa kukaan ei jää hoitamaan lasta kotiin?
Miten käy tulevaisuudessa, kun yhä useampi kodin rauhaa, syliä ja rakkautta vaille jäänyt lapsi ja nuori masentuu tai häiriökäyttäytyy ensimmäisen pienen vastoinkäymisten edessä. Siinä on yhte
Koska sanna-kortti piti taas pelata, niin jatketaan perskokkare-korilla: Jjos perskokkareet saisi päättää, päiväkodit kiellettäisiin, lapset kotiin, ja vaimo nyrkin ja hellan väliin. Kivikausi rules again!
Mutta miksi juuri perskokkareiden kakarat ovat niitä pahimpia kusipäitä? No koska kotoa opittu malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset saa tehä mitä haluu
Toivottavasti haluavat juosta jyrkänteeltä alas.
Tai kirmata autotielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun ne ei osaa, ja samat jutut on heillä ollut itselläänkin. Mistäs ne kasvatusmallia oisivat saaneet? Lähes joka kerta jossain kaupassa on just semmonen kirkuva lapsi joka vetää rallia ympäri ämpäri eikä vanhemmat tee mitään, yleensä auttaa kun mulkasen vihasesti niin se hiljenee mutta joskus tekis mieli ottaa niskasta kiinni.. Onneksi ei oo ketään ketä pitäs pyytää kylään, tai oishan niitä mutta en pyydä kun en kestä niitä lapsia.. Ne ei osaa käyttäytyä missään.
Jos köyttää lapsensa kiinni jotta se ei pääse juoksemaan niin yhtä lailla silloin saa vihaisia mulkaisuja osakseen.
Ai? Itse olen saanut kasvatettua lapseni käyttäytymään kaupassa ilman köyttämistäkin.
-eri
Suurin osa lapsista riehuu vaikka niitä kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille tulee traumoja, jos heiltä kieltää jotain.
Ja paskat tulee. Itselläsi sulla on traumoja!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mamma ei kommentoi mitään, koska tämähän ei heidän Kerttu- Petteriä koske, koska hän on enkeli!
Mun kerttupetterit on aikuisia. Ei enää tarvitse kasvattaa kuin lasta. Neuvoa joskus jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eriSuurin osa lapsista riehuu vaikka niitä kasvattaa.
Eivät sentään koko ajan vaikka usein kyllä.
Ei nykyään ole varaa olla kotiäiti. Ja jos ero tulee niin olet todella kusessa.