dr.reshape - vastuullista plastiikkakirurgiaa ?
"Jos verot on maksettu ja kaikki asiat hoidettu asiallisesti, niin kovin paljon alle 7000e ei voi päästä"
Well well well, miksi dr.reshape sitten leikkaat Tallinnassa Aalto klinikille ja hinta on 3700e. ???????
Joku kyseisessä yhteistyössä kusettaa siis dr.reshapen oman määritelmän mukaan noin. 3300 euroa? Aalto vai sinä dr.reshape ?
Tämä dr.reshape, elikkä kirurgi Mikko Savolainen postailee facebookin suljetuissa ryhmissä ja pyytää ihmisiä laittamaan yksityisviestiä, niin hän kertoo sitten miten "Tallinnasta löytyy myös vastuullisia toimijoita"
Selitä Mikko jotta ymmärrän, miksi näin salaperäistä toimintaa ? Selitä niin että ymmärrän miksi et halua edes suljetussa ryhmässä kertoa tästä "vastuullisesta toiminnastasi?"
Yleensä firmat mainostavat toimintaansa, pyrkivät olemaan mahdollisimman näkyviä, eivätkä pyydä kauneusleikkauksista kiinnostuneita ihmisiä laittamaan yv:tä jotta sitten saavat tietoa...
Onko tämä joku uusi nerokas mainostustapa Mikko ? Ihminen kerrallaan vedetään syrjään ja vähän supatellaan...
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Savolainen esittelee itsensä: "Minulla on 10 vuoden kokemus työskentelystä kirurgian parissa."
Hieman harhauttavaa, sillä hän on laskenut siihen opiskeluajat mukaan. Hän on valmistunut Kuopiossa 2021
https://meliva.ee/arstid-ja-spetsialistid/dr-mikko-juhani-savolainen
Minä luulin että hän on toiminut plastiikkakirurgina 10 vuotta.
Ei tuo ole harhaanjohtavaa, vaan tyypillinen mainosteksti. Mainostekstejä lukiessa tärkeintä on se mitä ei sanota. Esim tässä ei mainittu työkokemuksesta mitään, syystäkin
Nyt se on sitten kuultu Savolaisen omasta suusta että etsii uutta työpaikkaa. Eli Hukin plastiikkakirurgiafirma on menossa alta. Ja näköjään kukaan ei tiedä...
Vinkki Savolaiselle työnhakuun: Ei kannata valehdella haastattelussa että on 10 vuoden kokemus. Vaikka se hämäisi asiakkaita, niin alalla teidät keltanokat ja teidän pelleilynne somessa tiedetään paremmin kuin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savolainen esittelee itsensä: "Minulla on 10 vuoden kokemus työskentelystä kirurgian parissa."
Hieman harhauttavaa, sillä hän on laskenut siihen opiskeluajat mukaan. Hän on valmistunut Kuopiossa 2021
https://meliva.ee/arstid-ja-spetsialistid/dr-mikko-juhani-savolainen
Minä luulin että hän on toiminut plastiikkakirurgina 10 vuotta.
Ei tuo ole harhaanjohtavaa, vaan tyypillinen mainosteksti. Mainostekstejä lukiessa tärkeintä on se mitä ei sanota. Esim tässä ei mainittu työkokemuksesta mitään, syystäkin
Kun puhutaan terveydestä ja leikkauksista, joissa on vaaratekijöitä, niin kirurgin pitäisi itse tajuta missä menee harhaanjohtamisen raja. Ja tuossa se ylitetään harvinaisen selkeästi. Tässä ei olla ostamassa ilmapatjaa uima-altaaseen, vaan on hieman vakavimmista asioista kyse.
Tämä on hieman jo vanha ketju, mutta haluan lisätä tänne oman kommenttini. On ehkä totta, että Mikko on hieman kömpelö somessa. Mutta itse kävin hänellä maksavana asiakkaana leikattavana ja kaikki meni ihan hyvin. Olen lopputulokseen tyytyväinen. Minulle tuli toki haasteita haavan kanssa, mutta itse kyllä sain vastaukset siihen heti ja olen nähnyt hänet monesti ihan kasvotusten.
Ei tunne implanttia, itellä on. Ehkä jos omaa kudosta ei ole ollenkaan niin joku pehmeämpi implantti on parempi vaihtoehto. Tuskin noita implantteja saisi käyttää, jos niissä olis tuollaiset kuvaamasi riskit. Mikään ei ole ikuista, ei edes rintaimplantti. Karhennetuissa on omat riskinsä (lymfooma), mutta se on pieni.
Täys pelle