Mistä lyhyet ihonmyötäiset kuntosalishortsit?
Mikä kauppa tai valtavirtainen vaatebrändi myy miehille smkuntisalihousuiksi sellaisia lyhyitä boxereiden pituisia ihonmyötäisiä shortseja, joissa voisi olla takapuoli muotoiltu pakaravakoon sopivaksi, sellaisia, jotka ovat samanlaista tyyliä ja materiaalia kuin salileggingsit, mutta lyhyemmät? Onko olemassa myös vastaavia pitkiä leggingsejä miehille?
Haluaisin ostaa sellaiset kun alan käymään salilla ja treenaan myös pakaroita muiden lihasten lisäksi.
Terveisin miehekäs 100% heteromies
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Urheilukaupoista, tollo.
Missä urheilukaupoissa tuollaisia myydään miehille suunniteltuina?
Terveisin heteromies 100%
Eihän nykyään ole tarjolla enää mitään muuta, kuin treenivaatteita, jos haluaa ostaa jonkin merkkiurheilubrändin tuotteita. Jos etsii t-paitoja tai collareita, niin niitä saa etsimällä etsiä jostain takanurkasta. Mistä tahansa kaupasta etsitkin, niin tarjolla on vain treenisitä ja treenitätä. Jos taas tarkoitus on vain esitellä takamustaan, niin sitten en tiedä.
Mikset osta naisten? Ei noita oikein ole miehille, koska kysynnän ja tarjonnan laki.
Vierailija kirjoitti:
Mikset osta naisten? Ei noita oikein ole miehille, koska kysynnän ja tarjonnan laki.
Olen mies ja haluan pitää miesten vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyään ole tarjolla enää mitään muuta, kuin treenivaatteita, jos haluaa ostaa jonkin merkkiurheilubrändin tuotteita. Jos etsii t-paitoja tai collareita, niin niitä saa etsimällä etsiä jostain takanurkasta. Mistä tahansa kaupasta etsitkin, niin tarjolla on vain treenisitä ja treenitätä. Jos taas tarkoitus on vain esitellä takamustaan, niin sitten en tiedä.
Aika harmillista, että kaikki on treenivaatteita.
Tarkoitukseni ei ole pelkästään esitellä peppua, mutta olen kuullut naisilta, että se on voimaannuttavaa treenatessa.
Vierailija kirjoitti:
danish guy
Eikö ne ole alusvaatteita eikä shortseja? Muutenkin taitavat olla liian pitkiä lahkeiltaan verrattuna siihen tuyliin, josta itse tykkään.
Osta miesten pitkät ja lyhennytät ompelijalla mieleiseen pituuteen.
Vierailija kirjoitti:
Osta miesten pitkät ja lyhennytät ompelijalla mieleiseen pituuteen.
Joku voi luulla, että olen joku pervo, mutta ehkä se riski pitää ottaa.
Kukaan ei tiedä että ne on naisten kun et kerto.
Kumiset kuntosalishortsit ovat mukavammat. Erityisesti heteroille.
Kai tommosii myydään jossain?
Terveisin heteromies 100%