Miten estää rupsahtamisen 40-vuotiaana?
Kommentit (81)
Tupakka ja alkoholi näkyvät ihossa. Toki myös liiallinen aurinko.
säästä 20 000 eur
Stephen Diez leikkaa mehiläisessä
Hintaan sisältyy:
kudokset nostetaan oikeille paikoille , ilman näkyviä arpia ja rasvan lisääminen kasvoihin, esim huuliin.
Luonnollinen lopputulos
Leukalinja ei enää roiku , katse kirkastuu, koska otsa nostetaan.
Exkaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttämättä ei mitenkään. Olen hoikka, terveelliset elämäntavat, mutta naama alkoi roikkumaan n. 40-vuotiaana, ei kuitenkaan ryppyjä. Ei auttanut muu kuin hyväksyä vääjäämätön.
Normaalisti 40-vuotiaana ei naama todellakaan roiku.
Ei niin
Siinä iässä erottaa ne joilla on huonon elämäntavat. Muut ovat vielä hyvissä voimissa. Tai mä ainakin olin.
Puhutko nyt miehistä vai naisista?
Rupsahtaminen. Minusta on rumaa puhua rupsahtamisesta. Vaikka on ulkoa vanhentunut se ei ihmisarvoa määrittele huonoksi. Itse 50v ja en koskaan ajattele ihmisestä, että ulkonäöllisesti rupsahtaa. Kaikki vanhenemme. Jokainen elämä on tärkeää.
Hankkikaapa muuta ajattelemista kuin ulkonäkö. Kiitos.
Jokainen vanhenee. Rupsahda rauhassa, pinnallinen bimbo.
Omien vanhempien kasvoissa näkee miten vanheneminen näkyy itsellä, suht samaan kohtaan tulee ryppyjä, veltostuminen. Jos kyseessä on normielämäntavoilla luonnollisesti vanhennut vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuoja jokaisena päivänä 50, myös talvella. Terveelliset elämäntavat, ei juuri alkoholia ja liikunta. Hyvä hoitorutiini ja laadukkaat seerumit käyttöön.
Uv-indeksi on talviaikaan 0, ei todellakaan tarvita aurinkosuojaa jokaisena päivänä.
No juu. Itse laitan silti vähintään SK 20, koska näin ei tarvitse ajatella UV indeksejä vaan elää vaan kuten aina ennenkin ja rutiinit samat, kerroin vaan kesäkaudella kovempi. Keväällä muuten lumi tekee tepposiaan ja moninkertaistaa uv-indeksin voiman heijasteilla.
Vaikka olisi tuhatkertainen niin silti 0x1000 on 0. Ettekö oikeasti seuraa uv-indeksiä? Minusta se on todella oleellinen säätieto.
Asenne ja tyyli vaikuttaa yllättävän paljon, hiusten lyhennyksellä saa jo 10-20 vuottaa lisää ikää, sitten vaihtamalla t-paidan ja farkut johonkin leninkiin tulee taas 10v lisää, lasit tottakai tekee lisää, samoin joku jakkupuku ja sitten jos alkaa narisemaan ja nalkuttamaan joka asiasta, sehän vanhentaa paljon, jne....
Mies nuorenee ainakin 20 vuotta ottamalla tuossa vaiheessa 18v tyttöystävän.
Woketus vanhentaa kaikkein eniten, osa kaakattaa joka asiasta jo parikymppisenä, ihan kuin jotkut mummon aikoinaan.
Eli kyllä tämä on vain korvien välissä, lopettakaa se joutava marina joka asiasta niin kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Todella harva rupsahtaa nelikymppisenä jos elämäntavat on edes jossain määrin ok. Jatkuva juopottelu, tupakointi ja auringossaoleilu kyllä vanhettaa ennenaikaisesti.
Tällainen puhe vaan lisää naisten ulkonäköpaineita eikä ole totta! Pitäisi kuvata enemmän normaaleja naisia, niin loppuis tällaiset puheet. Toki niitä omia tuttavia ja ystäviä katsoo paljon armollisemmin ja jos näkee säännöllisesti, niin ei ehkä huomaa mitään, mutta sitten kun näet sen luokkakaverin kymmenien vuosien takaa..Kollageenin tuotanto vähenee merkittävästi jo 25 v eteenpäin. Kyllä se vaan näkyy 15 v kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttämättä ei mitenkään. Olen hoikka, terveelliset elämäntavat, mutta naama alkoi roikkumaan n. 40-vuotiaana, ei kuitenkaan ryppyjä. Ei auttanut muu kuin hyväksyä vääjäämätön.
Normaalisti 40-vuotiaana ei naama todellakaan roiku.
No höpsis! Katsokaa vaikka normi poliitikkoja tms, ei mitään some-/ filmitähtiä. Kyllä on paljonkin valahtamisia ja juonteita ym. nähtävissä.
Ai esimerkiksi Sanna Marin joka täyttää tänä vuonna 40v?
Siltäkö kaikki muutkin näyttää?? Löysit sit sen yhden poikkeuksen. Siltäkö kaikki sun tuntemat 40 v näyttää??
Ja Marinin ulkonäkö on muuttunut muutenkin niin radikaalisti vuosien aikana, että en Ihmettelisi, jos olisi tehty jotain operaatiotakin.
https://vasemmisto.fi/minja-koskela-hallituksen-arvonlisaverokiristykse…;
Siinä alle 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Hankkimalla hyvät geenit, nukkumalla riittävästi, syömällä terveellisesti, käyttämällä aurinkosuojaa jos iho ei ole tumma ja olemalla ilmeilemättä, välttämällä laihduttamista.
Niin, jokainenhan voi hankkia hyvät geenit kun itse syntyessään valitsee minne perheeseen syntyy ja tummaihoisiinhan aurinko ei vaikuta haitallisesti 🤦
No eipä saakaan auki tuota. Mutta googlatessa näkee aika paljon erilaisia, eri valaistuksessa otettuja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkosuoja jokaisena päivänä 50, myös talvella. Terveelliset elämäntavat, ei juuri alkoholia ja liikunta. Hyvä hoitorutiini ja laadukkaat seerumit käyttöön.
Uv-indeksi on talviaikaan 0, ei todellakaan tarvita aurinkosuojaa jokaisena päivänä.
No juu. Itse laitan silti vähintään SK 20, koska näin ei tarvitse ajatella UV indeksejä vaan elää vaan kuten aina ennenkin ja rutiinit samat, kerroin vaan kesäkaudella kovempi. Keväällä muuten lumi tekee tepposiaan ja moninkertaistaa uv-indeksin voiman heijasteilla.
Vaikka olisi tuhatkertainen niin silti 0x1000 on 0. Ettekö oikeasti seuraa uv-indeksiä? Minusta se on todella oleellinen säätieto.
Miten muiden suojakertoimet sua noin kutittaa? Toisten käyttäminen on muuten asia, joka oikeasti vanhentaa.
Ja ei, en todellakaan jaksa seurata päivittäin jotain UV indeksejä.
Juon kaljaa, syön rasvaa ja sokeria, enkä liiku ollenkaan. Ylipainoa noin 15kg. Silti kaljakapassa kysytään paperit. Viikon päästä mittarissa 41v. eikä rypyn ryppyä.