Mä veikkaan, että Arin sisko kuoli anoreksiaan :(
Kommentit (16)
Itse olen samanlainen " kalkkilaivan kapteeni" kuin Ari ja todella ottaa aivoon ihmisten kommentit tyyliin " Miksi olet niin kalpea?" No helevetti kun en sille mitään voi!
Juuri tällainen ' vaikenemme asiasta' saa kaikki hurjat huhut ja veikkailut aikaan.
että ei vaikeneminen tässä tapauksessa aiheuta mitään erityishälinää.
Miksi omaisten pitäisi kertoa lapsensa/sisarensa kuolinsyy julkisuuteen, eiköhän se ole yksityisasia. Ei riitä perusteluksi se että ihmisten pitää saada tietää. Miksi pitäisi? Eihän se muille kuulu millään lailla. Turha sitä on spekuloida, ihmiset kuolee, ei kai se mikään uutinen ole.
mutta mihin herranjumala tämä maailma on mennossa jos 12vuotias tekee itsemurhan?! Eli tuntuu vähän epätodennäköiselta. Minustakin on hiukan outoa että salailevat asiaa, sehän vasta saakin huhut liikkeelle.
se ei kuulu kenellekkään mihin tyttö kuoli, sitäpaitsi suomessa ei kuolla 12v anoreksiaan, lapset ravitaan vaikka nenämahaletkulla, mutta kuolla ei anneta... ja siitä aiheutuneisiin sisäelinvaurioihin kuolee vasta myöhemmin - ei 12v.
Rauha hänelle ja osanotto perheelle.
Mutta tähän haluaisin sanoa jotakin:
" se ei kuulu kenellekkään mihin tyttö kuoli, sitäpaitsi suomessa ei kuolla 12v anoreksiaan, lapset ravitaan vaikka nenämahaletkulla, mutta kuolla ei anneta... ja siitä aiheutuneisiin sisäelinvaurioihin kuolee vasta myöhemmin - ei 12v."
Lapsuudenystäväni sairastui anoreksiaan 12-vuotiaana ja hänen vanhempansa eivät tajunneet tytön tilaa.
Lopulta kävi niin, että vanhemmat olivat olleen kyläilemässä ja kun saapuivat kotiin niin löysivät tytön tajuttomana kotoa.
Hänellä ehti sydän pysähtyä ennen ambulanssin tuloa jonka vuoksi hän sai pahoja aivovaurioita.
Hänen vanhempansa eivät kestäneet tapahtunutta joten tyttö huostaanotettiin. Hänet sittemmin adoptoi eräs äitini ystävätär.
Hän on nyt viettänyt elämästään jo 13 vuotta pyörätuolissa. Hänellä on vaikeuksia kontrolloida käsien motoriikkaa ja kohdistaa katsettaan.
Älykkyydessä ei mitään vikaa.
oli ala-asteella. Tästä ehkä 2-3 vuotta
Itsari on mahdollinen.
Vakava sairaus tietysti, siitä luulisi kerrottavan. Itsaria ei kerrota sen häpeällisyyden vuoksi helposti. Tiedetään että lapsella/perheellä ei kaikki ole hyvin jos lapsi tappaa itsensä.
Mitähän tekemistä sinun lahtelaisuudellasi on asian kanssa... Se siskohan asui Valkealassa.
On kai niin HÖLMÖ, että kiltisti hölöttää kaikki aratkin asiansa, jos joku toimittaja kysyy. Olisihan voinut todeta, että heidän lähipiirissään on ollut kuolemantapaus, muttei olisi sitä henkilöinyt tarkemmin. Tuskin siitä sitten niiin kauheaa mediamyllytystä olisi tullut, kaikillahan silloin tällöin suvussa joku kuolee.
porkkana, tomaatti, vihreä ruoka, antaa väriä kasvoille ja tämä on aivan varma.
veden juonti ja ulkoilu myös.
viittaa just Ariin ja sen valintaan kertoa henkilökohtaisia asioita julkisuuteen viikonvaihteen iltiksen haastattelussaan.
Itselläni oli joku aika sitten paha anemia (vaikka normaalisti on ollut vahva veri) ja silloin ihonikin oli ihan harmaa. Nyt on taas posket punaisena, kun kävin sairaalassa tankkaamassa verta.. ja aloin syömään rautavalmistetta, sekä muutenkin monipuolistin syömisiäni.
Kannattaisi siis noiden harmaavarpusten myös tutkituttaa hemoglobiininsa ihan kaiken varalta. Jos veri menee todella alas, kuten minulla, niin sinä voi olla hengen lähtö tosi lähellä, vaikkei sitä itse tajua ehkä ajoissa (minäkin kävin lääkärissä ihan muun asian takia ja siellä huomattiin, itse olin kai niin tottunut olotilaani, etten huomannut edes väsymyksenä tms.)
Vierailija:
Mitähän tekemistä sinun lahtelaisuudellasi on asian kanssa... Se siskohan asui Valkealassa.
Mitä kuolemasta on julkisuudessa sanottu?