Yläkerran hirviölapsi otti just 42 juoksuspurttia.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinusta ole muuta hyötyä kuin toimia veronmaksajana valtion pohjattomaan kassaan.
Mä säälin sua.
Kannattaisi edes opetella lainaamaan tekstiä.
Sääli vain itseäsi.
Onneksi on muuta elämää kuin lapset, en ole kadottanut itseäni ja muuttunut itsekkääksi. Lapsia tehdään puhtaasti itsekkäitä syistä, ja lapsiperheet ovat huonotapaisia ja itsekkäitä. Myötähäpeää saa tuntea kaikkialla missä ne häiriköi ihmisiä.
Sinulla on sitten ollut hyvin itsekkäät vanhemmat jotka itsekkäästi tehneet sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinusta ole muuta hyötyä kuin toimia veronmaksajana valtion pohjattomaan kassaan.
Mä säälin sua.
Kannattaisi edes opetella lainaamaan tekstiä.
Sääli vain itseäsi.
Onneksi on muuta elämää kuin lapset, en ole kadottanut itseäni ja muuttunut itsekkääksi. Lapsia tehdään puhtaasti itsekkäitä syistä, ja lapsiperheet ovat huonotapaisia ja itsekkäitä. Myötähäpeää saa tuntea kaikkialla missä ne häiriköi ihmisiä.
Sinulla on sitten ollut hyvin itsekkäät vanhemmat jotka itsekkäästi tehneet sinut.
Mitä sä oikeasti jaksat kinata täällä jonkun ylilaudan Jonnen kanssa. Ei oo sen arvoista.🙄
Olen yllättynyt, miten typeriä ja lapsellisia riidanhaastajia äitylit ovat. Täällä he tappelevat joidenkin ylilaudan pikkupoikien kanssa, jotka ovat varmaan samanikäisiä kuin osa mammojen lapsista!😂