Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläkerran hirviölapsi otti just 42 juoksuspurttia.

Vierailija
29.01.2025 |

ARHG!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt, miten typeriä ja lapsellisia riidanhaastajia äitylit ovat. Täällä he tappelevat joidenkin ylilaudan pikkupoikien kanssa, jotka ovat varmaan samanikäisiä kuin osa mammojen lapsista!😂

Vierailija
82/83 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinusta ole muuta hyötyä kuin toimia veronmaksajana valtion pohjattomaan kassaan. 

Mä säälin sua.

Kannattaisi edes opetella lainaamaan tekstiä.

Sääli vain itseäsi.

Onneksi on muuta elämää kuin lapset, en ole kadottanut itseäni ja muuttunut itsekkääksi. Lapsia tehdään puhtaasti itsekkäitä syistä, ja lapsiperheet ovat huonotapaisia ja itsekkäitä. Myötähäpeää saa tuntea kaikkialla missä ne häiriköi ihmisiä.

Sinulla on sitten ollut hyvin itsekkäät vanhemmat jotka itsekkäästi tehneet sinut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinusta ole muuta hyötyä kuin toimia veronmaksajana valtion pohjattomaan kassaan. 

Mä säälin sua.

Kannattaisi edes opetella lainaamaan tekstiä.

Sääli vain itseäsi.

Onneksi on muuta elämää kuin lapset, en ole kadottanut itseäni ja muuttunut itsekkääksi. Lapsia tehdään puhtaasti itsekkäitä syistä, ja lapsiperheet ovat huonotapaisia ja itsekkäitä. Myötähäpeää saa tuntea kaikkialla missä ne häiriköi ihmisiä.

Sinulla on sitten ollut hyvin itsekkäät vanhemmat jotka itsekkäästi tehneet sinut. 

Mitä sä oikeasti jaksat kinata täällä jonkun ylilaudan Jonnen kanssa. Ei oo sen arvoista.🙄