Yläkerran hirviölapsi otti just 42 juoksuspurttia.
Kommentit (83)
The hounted child. Meilläkin asuu naapurissa yksi.
No, ehkä se koppielämä ei oo tuolle lapsellekaan niin kivaa ja hyväksi, vaan voisi paremmin jos pääsisi juoksentelemaan vapaasti. Että et oo yksin :)
Lapset eivät ole hirviöitä. Sinä olet.
Lapset on ihania 🥳 jos hyvin kasvatettu. Mitä ne useinkaan eivät ole.😏 Tömstöms tanner raikaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyh
Vierailija kirjoitti:
Itse olet! Vuorotyöläisten on saatava nukkua päivälläkin ilman että pennunperkeleet tömistää koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu.
Tätä olen itsekin harkinnut. Lapsella ei ole kaikki hyvin, jos rääkyy kuin eläin ja riehuu kuin mielipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Yläkerran lapsiperheet on suoraan saatanasta.
Odotan, että muuttavat helvettiin yläpuoleltani.
Meillä kuuluu alakerrasta yllättävän hyvin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu.
Tätä olen itsekin harkinnut. Lapsella ei ole kaikki hyvin, jos rääkyy kuin eläin ja riehuu kuin mielipuoli.
Älä harkitse vaan toimi!
Lapsiperhe naapurissa on pahin painajainen. Meluisia, huonotapaisia, sottaisia.🤢
Lasten kuuluu liikkua, juosta ja hyppiä. Myös sisällä. Hiljausuus on kerrostaloissa normaalisti klo 22-7. Sinäkin aikana saa esimerkiksi itkeä ja kävellä. Jos ei kelpaa, muuta mökkiin maalle.
Alakerran eukko metelöi ja lapsensa istuvat rappukäytävässä. Kyllä tänne ylöskin hyvin kuuluu.
Lapset on yököttäviä meluavia tahmakäpälöitä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet! Vuorotyöläisten on saatava nukkua päivälläkin ilman että pennunperkeleet tömistää koko ajan.
Taidat olla lapseton.
Eläimillä on pennut, ihmisillä lapset.
Jaa minä olen vapaaherra ja asun omassa siivessäni ja kuuntelen ainoastaan tuulen nujertamia parvekelasejani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee lasu.
Sen jälkeen sinusta tehdään rikosilmo perättömästä lasusta.
Keskity omiin asioihisi ja muuta muualle.
Kun se menee päikkäreille tai nukkumaan niin tee Sinä sama;)