Kiihottaako vai iljettääkö naisen pyöreä vatsa?
Miehet, kiihottaako teitä, vai kenties iljettääkö jos näette naisen topissa joka jättää vatsan paljaaksi? NK. normi tai vähän pyöreän , ei litteää mallivatsaa. Tissit ja peppu kun yleensä kiihottaa vaikkei niin timmejä olisi mutta miten vatsa? Oma mieheni ei voi sietää paljaan vatsani näkemistä ja mietin onko se kuinka yleistä? En oo laiha mutten kauhean lihavakaan, toki löysää on... Mietin onko tää vain mun miehen erikoisuus vai löytyykö muitakin. Ja jos löytyy niin viekö vatsan näkeminen seksihalut vai onko se vain vähän epämukavaa. Oon opetellu peittämään vastaani omalta mieheltäni mutta toisaalta tekis mieli olla vähäpukeinen kesällä...
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heteromiehiä "iljetä" mikään naisen vartalossa, vaikka mitä netistä lukisit, ap.
Tiedä sit missä vika mut kyllä miestäni iljettää. Käskee pukea paidan päälle jos kuljen ilman yläosia pelkissä pikkareissa. Siks kyselinkin et onko ihan normaalia tämmönen. Vaikeeta on välillä koska olen seksistä riippuvainen ja en voi sit muuta kuin totella jos mielin saada mieheltäni seksiä. Mut oon miettinyt että voisihan sitä muualla pitää eri vaatteita kuin kotona. Onhan pyöreät miehetkin ilman paitaa...
ap
Miehesi on tuolta osin ehkä hieman erikoinen. Katselisin mielellään naista kulkemassa noin pelkästään pikkareissa. T: M 51 v
Vierailija kirjoitti:
No inhottaa. Kaikki ylimääräinen hyllyvä läski siellä, missä sitä ei pitäisi olla, näyttää pahalta. Hoikat ja treenatut on mieleeni, saa olla erottuvia lihaksiakin, ei haittaa ollenkaan, päinvastoin. Kunhan ei ole sellaista muhkuraista läskiä löllymässä.
Pömppiksellä on syynsä. Se suojaa kohtua ja on osa nimen omaan hedelmällisen naisen ruumiinrakennetta.
Pieni pyöreä vatsakumpu naisellisella naisella on täydellistä. Pientä ylipainoa rumempi on treenattu fitness lautavatsa. Siitä on naisellisuus kaukana. Sanoin omille perheen naisille että on pienempi ongelma jos lantiota ja muotoja on vähän liikaa kuin että niitä olisi liian vähän. Muistutiin maailman kauneimmista naisista Shakirasta, Beyoncsta, JLO:sta jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No inhottaa. Kaikki ylimääräinen hyllyvä läski siellä, missä sitä ei pitäisi olla, näyttää pahalta. Hoikat ja treenatut on mieleeni, saa olla erottuvia lihaksiakin, ei haittaa ollenkaan, päinvastoin. Kunhan ei ole sellaista muhkuraista läskiä löllymässä.
Pömppiksellä on syynsä. Se suojaa kohtua ja on osa nimen omaan hedelmällisen naisen ruumiinrakennetta.
Niin, luitko tuon viestin? "Läski siellä, missä sitä ei pitäisi olla"
Pieni alavatsan pehmeys on luonnon suunnittelema ominaisuus, mutta siitä huolimatta jos sitä on yhtään enempää kuin ihan minimimäärä niin se näyttää inhottavalta
Vierailija kirjoitti:
Rakastanut aina pientä pyöreää vatsaa naisilla. Litteä lautavatsa on ruma ja korostaa vain lantioluiden näkyvyyttä. Vielä parempi jos naisella on pienen pyöreän vatsan alla selkeä koholla oleva häpykumpu. Kun vaimoni joskus nuorempana laihdutti liikaa ja vatsan pyöreys hävisi pyysin lopettamaan, kun alkoi lantioluut kolisemaan naidessa.
Jos nyt katsoo noita tekoälyllä tehtyjä naisia niin ovat rintavia ja jumalaisella lantiolla. Myös pyöreällä pienellä vatsalla ja häpykumpukin kohoaa nätisti. Sellaisia kuin vaimoni oli nuorena, eikä tuo pylly ole huono vieläkään.
65 v pesre riippuu iha saletisti vaikka kuinka puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi mammat taitaa sitten olla koko maailman hedelmällisimpiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastanut aina pientä pyöreää vatsaa naisilla. Litteä lautavatsa on ruma ja korostaa vain lantioluiden näkyvyyttä. Vielä parempi jos naisella on pienen pyöreän vatsan alla selkeä koholla oleva häpykumpu. Kun vaimoni joskus nuorempana laihdutti liikaa ja vatsan pyöreys hävisi pyysin lopettamaan, kun alkoi lantioluut kolisemaan naidessa.
Jos nyt katsoo noita tekoälyllä tehtyjä naisia niin ovat rintavia ja jumalaisella lantiolla. Myös pyöreällä pienellä vatsalla ja häpykumpukin kohoaa nätisti. Sellaisia kuin vaimoni oli nuorena, eikä tuo pylly ole huono vieläkään.
65 v pesre riippuu iha saletisti vaikka kuinka puhut.
Mutta näyttää vieläkin kauniin päärynän muotoiselta kumartuneena vatsallaan sängyllä korkean tyynyn yli. Reisivakokin näyttää vielä pillun. Siihen väliin on hyvä uittaa kullia. Just eilen ihastelin kun kiipesin naimaan takaa päin.
Rehevä ja muodokas nainen on kaunis nainen. Liika laihuus ja liika läskiys on sairautta.
Naisella näkyvät lihakset on rumat, eli saa olla sen verran kerrosta päällä, ettei lihakset näy.
Kyllä naisesta pitää pannessa saada otettua kunnolla kiinni, ja koskiessa naisen kehon kuuluu olla pehmeä.
Onkohan aloittaja tavannut mun eksäni. Hän inhosi vatsaani ja komensi minua pitämään kotonani enemmän vaatteita päällä ja peittämään vatsani. Harrastin tuolloin liikuntaa 10 tuntia viikossa ja painoin 57 kiloa (olen 160 cm pitkä).
Erosin, laihduin stressihormonin tasaannuttua 5 kiloa, sitten lihoin pari kiloa takaisin eikä ole yksikään seksikumppani sanonut poikkipuolista sanaa vatsastani.
Sopivasti pyöreät muodot on ihantat. Esim. kuin Natasha Nicen viimeisimmillä videoilla, saanut jo vähän enemmän muotoja kroppaan.
Muisuttaa omaa vaimoani ja siksi kai Natashaa niin ihailenkin kun oma saa niin harvoin.
M54
Kyllä kova pallomaha on epämiellyttävä molemmilla sukupuolilla. Johtuu siis sisäelinrasvasta, mikä kertoo samalla myös hyvin epäterveistä elintavoista.
Ei ole kokemusta pulleista naisista, mutta jos iho on sileä ja terveen näköinen, niin aika varmasti alkaa panettamaan. Vaikka nainen on iso ja pyöreä.
Mutta, jos vartalossa on roikkuu löysiä "rasvamakkaroita ja poimuja", niin tilanne on paha.
kertoohn makkarat sairauksista velttoudesta vaihtelevisra päi mvistä tai kaikista nistä tulevina vuosina eli seksi vähenee ja loppuu tai lähes
Vaimolle on kertynyt kiloja tässä vuosien saatossa sairastelun myötä(168 ja sanoo 100 kg vissiin olevan). Pidän häntä edelleen kohta parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen hyvän näköisenä ja viehättävänä, vaikka onkin enemmän jo kokoluokkaa viimeisillään raskaana. Ei oikein omaa kauneuttaan ymmärrä, vaan koittaa piilotella vartaloaan.
En koe, että mulla olisi mitään lihavuus fetissiä tms.
eli äänestän, että kiihottaa!
M42
Lihavuus ei kiihota. Pidän siitä, että naisesta voi ottaa kiinni. Siis Jukkapojan pitää olla pikkasen pläski. Se vie mukanaan. Lusikassa nukkuessa mahaa on ihana hyväillä, ottaa isoista rinnoista kiinni, tai toisessa asennossa pakarassa. Anorektimaailmassa tätä kauneutta ei niin paljon kohtaa. Onneksi vaimo on siinä sopivasti pläski kategoriassa. Ei siis lihava.
Itse en naisena kiihottuisi sellaisesta oikein isosta tynnyrivatsasta eli omenavartalosta. Paljon näitä näkee uimahallissa. Mulla itsellä ei ole tynnyriä, mutta alavatsalla sektioarven päällä on pieni röllykkä. Ei se sentään ihan kauhea roikko ole, mutta inhoan sitä. Vatsa on muuten ihan ok. Mitähän miehet tuosta röllykästä ajattelevat, onko iso turn-off?
N48
Alan videoissa curvy-naiset on parhaita. Eivät ole lihavia, vaan täydellisen muodokkaita ja herkullisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en naisena kiihottuisi sellaisesta oikein isosta tynnyrivatsasta eli omenavartalosta. Paljon näitä näkee uimahallissa. Mulla itsellä ei ole tynnyriä, mutta alavatsalla sektioarven päällä on pieni röllykkä. Ei se sentään ihan kauhea roikko ole, mutta inhoan sitä. Vatsa on muuten ihan ok. Mitähän miehet tuosta röllykästä ajattelevat, onko iso turn-off?
N48
Kiihotun jos näen sellaisen vatsan niin kuin sinulla. Toisinaan niitä näenkin, varsinkin juuri uimarannoilla tai halleissa. Naturisti rannoilla euroopassa pääsen jopa näkemään ilman uimahousuja. En minäkään niin sanotusta kaljamahasta kiihotu, mutta luonnollisesta naisellisesta muodosta kyllä. T: M 51 v
Mitä seksikästä pulleassa häpykummussa on? En naisena ymmärrä.
Ukkojen pömppömaha ja haiseva alakerta se vasta inhottaakin, ja sitten kun ovat työntämässä sitä elintään väkisin suuhun, voi ällötys miten kamalaa!