Kiihottaako vai iljettääkö naisen pyöreä vatsa?
Miehet, kiihottaako teitä, vai kenties iljettääkö jos näette naisen topissa joka jättää vatsan paljaaksi? NK. normi tai vähän pyöreän , ei litteää mallivatsaa. Tissit ja peppu kun yleensä kiihottaa vaikkei niin timmejä olisi mutta miten vatsa? Oma mieheni ei voi sietää paljaan vatsani näkemistä ja mietin onko se kuinka yleistä? En oo laiha mutten kauhean lihavakaan, toki löysää on... Mietin onko tää vain mun miehen erikoisuus vai löytyykö muitakin. Ja jos löytyy niin viekö vatsan näkeminen seksihalut vai onko se vain vähän epämukavaa. Oon opetellu peittämään vastaani omalta mieheltäni mutta toisaalta tekis mieli olla vähäpukeinen kesällä...
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Naisen läskit inhottaa ja iljettää aivan samalla tavalla onpa sitä missä tahansa. Toisella sijalla inhotuksessa ja iljetyksessä on tatuoinnilla pilattu iho.
Hoikka, ihmismäinen keho, naisella ei ole mikään mallin vartalo, eikä missin vartalo, vaan normaali naisen vartalo.
Vielä yhdistettynä nuo läskit ja tatuoinnit vielä kun lisätään pari lävistystä niin ei jatkoon tai hijabi päälle jos ihmisten ilmoilla meinää liikkua.
T. Bi-nainen
Alastomana treenattu vartalo on kaunis, mutta saa sitä vaatteilla hyvän näkösen vähän pullukastakin.
Täytyy sanoa että olen aika yllättynyt. En voinut kuvitellakaan että jonkun mielestä pömppämaha ei olisi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että olen aika yllättynyt. En voinut kuvitellakaan että jonkun mielestä pömppämaha ei olisi kamala.
Kamala sana on liian kevyt ilmaisemaan sitä kuvottavuutta.
Naisena vastaan, että kyllä olisi hyvä huolehtia siitä, että jos sen vatsan haluaa vilkkuvan paidan helmasta, niin sen olisi hyvä olla timmi. Huolehtiminen tästä on huomaavaisuutta ympäristöä kohtaan...
Ite naisena tykkään lihaksikkaista ja tai läskeistä miehistä, niin että sitä läskiä on lihaksen päällä. Naisissa tykkään pehmeistä, vähän pulskista naisista. Eli saa olla myös pehmeitä muotoja alavatsassa. En tykkää naisella miehekkäästä "kaljamahasta" todellakaan tai mistään rankasta ylipainosta, mutta en välitä kovin hoikista, saati treenatun litteistä naisista. Kaikilla omat mieltymykset.
No inhottaa. Kaikki ylimääräinen hyllyvä läski siellä, missä sitä ei pitäisi olla, näyttää pahalta. Hoikat ja treenatut on mieleeni, saa olla erottuvia lihaksiakin, ei haittaa ollenkaan, päinvastoin. Kunhan ei ole sellaista muhkuraista läskiä löllymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pömppis liittyy sievän saumattomasti ihanoittavaan vittukumpuun. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi tekoälynkin luomat jumalaiset naisten lantiot ja vartalon sisältävät pienen pyöreän vatsan ja sen alla seksikkään häpykummun. Lisänä vielä reisivako joka kruunaa koko komeuden. Vaimolla oli varsinkin nuorena saman näköinen jumalainen lantio.Kun sen näin ekaa kertaa jäi sporttityttöjen ihannointi siltä seisomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pömppövatsa ei ole läheskään niin kuuma kuin pullea häpykumpu, varsinkin jos on litteähkö masu korostamassa häpykumpua.
Näistä vaihtoehdoista iljettää ehdottomasti.
Kiihottaa, kunhan se ei ole ainoa pyöreä muoto vartalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pömppövatsa ei ole läheskään niin kuuma kuin pullea häpykumpu, varsinkin jos on litteähkö masu korostamassa häpykumpua.
Enpä ole väittänytkään, että pömppövatsa olisi niin vetävä kuin ihanoittavan upea, pulska ja pyöreä vittukumpu ja varsinkin sen häikäisevän nätit sisäosat, mutta pömppis on miellyttävä lisäyksityiskohta. Kynis.mies
Ei se naisen pömppö sen enempää inhota vaan eipä se yhtään kiihotakaan. Jätän "isot" naiset niille jotka niistä tykkää. Itse tykkään ei lihavista, vähän tietty saa ylimääräistä olla kunhan ei paikat roiku.
Vauvavatsa sitten on ihan eri asia, se kiihottaa minua.
Myös ne naiset, joilla ei ole pömppistä, ovat ihania, suloisia, kauniita, sitkeitä ja fiksuja ja varsinkin heidän vittunsa, niin kuin pömppövatsoillakin, on aivan ihana. KENELLÄKÄÄN naisella ei ole aihetta vaipua alemmuudentuntoihin. Kun näyttää runsaasti vittuaan herrasmiehille, eivät he pieniä puutteita huomaakaan. Suhtautuvat sinuun kuin prinsessaan, joka herttailee miehille. Kynis.mies
Yllättävän negatiivisesti väki suhtautuu pyöreämpiin naisiin ja vatsoihin. Vähän ihmetyttää. Varsinkin kun suomalaisista yli puolet on terveysmääritysten mukaan ylipainoisia. Pyöreä nainen voi olla tosi hottis ja se et uskaltaa näyttää paljasta pintaa on seksikästä kun sen kantaa ylpeänä
Vierailija kirjoitti:
Alastomana treenattu vartalo on kaunis, mutta saa sitä vaatteilla hyvän näkösen vähän pullukastakin.
Koko ei kerro treenauksesta. Moni vois yllättyä kuinka hyväkuntoisia pyöreät ihmiset voi olla. Läski tulee lihaksen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei heteromiehiä "iljetä" mikään naisen vartalossa, vaikka mitä netistä lukisit, ap.
Tiedä sit missä vika mut kyllä miestäni iljettää. Käskee pukea paidan päälle jos kuljen ilman yläosia pelkissä pikkareissa. Siks kyselinkin et onko ihan normaalia tämmönen. Vaikeeta on välillä koska olen seksistä riippuvainen ja en voi sit muuta kuin totella jos mielin saada mieheltäni seksiä. Mut oon miettinyt että voisihan sitä muualla pitää eri vaatteita kuin kotona. Onhan pyöreät miehetkin ilman paitaa...
ap
Kun aikoinaan tutustuin vaimooni seurakunnan kerhossa, pömppövatsa oli hänellä erityisen miellyttävä ulkonäköpiirre. Eräs sisar erehtyi jopa levittämään juttua, että morsiameni odottaa lasta. Joutui sitten noloon asemaan, kun pömppis ei vain kasvanut.
Tallinnan satamassa näin sisaren, jolla oli iso pömppis ja napa paljaan, vyötärö niin alhaalla, että ainakin ylimmät vittukarvat oli sheivattu. Takavuosien muotia. Että osasi olla nätti! Kynis.mies