Opettaja laittaa wilmaan lapseni vessassa käynnit
Minun lapseni kärsii ummetuksesta ja käy usein vessassa siksi pissalla. Syö siihen lääkettä.
Tämä kyllä nöyryyttää häntä. Varmaan lisää kiusausta.
Kommentit (31)
Jos lapsellasi on ummetusta, on hänen nykyinen ruokavalionsa jollain tavalla pielessä. Vaikka ruokavalio sopisi teille muille perheenjäsenille, se ei ole lapsellesi sopiva.
On tärkeää, että pysyt kärryillä lapsesi ummetuksen tilanteesta. Nyt saat tietoa myös koulupäivien ajalta. Lähde korjaamaan ruokavaliota ja voit huomata merkintöjen loppuvan.
Sittenhän asia on kunnossa. Olet varmaan toimittanut lääkärintodistuksen kouluun, kun kyseessä on sairaus johon on lääkityskin.
Ei ne wilma-merkinnät ole rangaistus. Ne ovat tiedotuskanava kotiin. Eikös sun ole ihan hyvä tietää, miten usein lapsesi käy päivän aikana vessassa ja miten huonosti lääkitys auttaa?
Silti varmasti osaisi ajoittaa pisut välitunneille. En kyllä tiiä miten ummetus lääkkeet laittaa pissaamaan? Höpön löpöä tämä aloitus. Tosin lääkityksistä voi mainita opettajalle.
Lapsellasi on ummetus koko ajan? Kai te hyvänen aika olette käyneet lääkärissä? Ei kai ummetus kestä viikkotolkulla, eikö se ole jo hengenvaarallista?
Luulen, että laosesi käy vessassa jonkun muun syyn takia. Minun lapseni ravasi siellä, kun luokkahuoneen hälyisyys kuormitti. Tämä selvisi, kun jututin lasta.
Opettajat mut ei ole penaalin terävimpiä ikinä. Todella takakiteitä tyyppejä. Joku voisi vähän rassata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedota opettajaa lapsesi ongelmasta.
Oon kertonut. Kaikki kuulemma merkitään 🤷
Eikö heillä ole muuta tekemistä, turhia viestejä.
On tainnut vanhempikin olla äidinkielen tunnilla usein vessassa. Kiusausta? Ei ihme, että ummettaa.
Joissakin kouluissa vessojen vandalisointi on iso ongelma. Olin viime vuonna sellaisella yläasteella töissä ja määräys oli merkata kaikki oppilaiden oppitunnin aikaiset luokasta poistumiset, jotta saataisiin kiinni ketkä vessoja tuhoavat välituntien ajalla. Oli todella typerän tuntuista puuhaa merkitä oppilaiden vessakäyntien kellonaikoja Wilmaan, mutta jos en merkannut, joku ilmoitti että oppilas nännännää on nähty pihassa siihen ja siihen aikaan enkä ole merkinnyt häntä poissaolijaksi siihen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedota opettajaa lapsesi ongelmasta.
Oon kertonut. Kaikki kuulemma merkitään 🤷
Eikö heillä ole muuta tekemistä, turhia viestejä.
Luokastapoistumismerkintä ei ole viesti vaan merkintä. Ennen Wilmaa vain opettaja näki merkinnät, nyt myös huoltaja.
janssoninkiusausta?