ihastunut nuorempaan naiseen työmaalla ja tiedän vain hänen etunimensä. Miten saan yhteystiedot kaivettua esiin jotta voin lähestyä?
Hommat on loppumassa siellä, joten nyt voi tehdä muuvit.
Kommentit (34)
Oletteko samalla tasolla koulutuksellisesti? Muuten voi tulla pää vetäjän käteen.
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä itseltään suoraan.
Kuinka paljon nuorempi? Jos on 10 v, nuorempi, unohda asia
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa jäädään työpäivän jälkeen kytikseen ja seurataan. Sitten tullaan tyrkylle, seisotaan ikkunan takana, ilmestytään aina nurkan takaa, suudellaan väkisin ja painostetaan kaikin tavoin, kunnes taipuu.
Kuulostaa hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko samalla tasolla koulutuksellisesti? Muuten voi tulla pää vetäjän käteen.
En tiedä, itse olen korkeakoulutettu. Minulle tuolla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä itseltään suoraan.
Kuinka paljon nuorempi? Jos on 10 v, nuorempi, unohda asia
Miksi? On monta onnellista paria kenellä on yli 10 vuoden ikäero
Kysyt suoraan kahville. Ei hän niitä yhteystietoja välttämättä halua antaa vielä edes treffien jälkeen ja niiden penkominen jostain on sama kuin ampuisi itseään jalkaan. Etkö yhtään tiedä miten tämä toimii?
Muistakaa Danny ja Helmi. Onnellisempaa paria saa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies rakennuksella, nainen rakennuksella. Vaikuttaa ruusuiselta elämältä, jos tienne kohtaavat romanttisessa mielessä. Vuokralla jossain ihmisroskalavassa ja perjantaina pubiin.
😅 Aivan kipeä tapaus olet päästäsi. Miten voikin vain kolmella lauseella paljastaa noin kattavasti typeryytensä
Vierailija kirjoitti:
Kysyt suoraan kahville. Ei hän niitä yhteystietoja välttämättä halua antaa vielä edes treffien jälkeen ja niiden penkominen jostain on sama kuin ampuisi itseään jalkaan. Etkö yhtään tiedä miten tämä toimii?
En. Mä en deittaile, enkä ymmärrä siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi palstamammat haluavat estää ikäerosuhteet. Kateellista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mä en deittaile, enkä ymmärrä siitä mitään.
No se toimii niin että olet avoin, et salamyhkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi palstamammat haluavat estää ikäerosuhteet. Kateellista porukkaa.
Noi on sokeripari. Pikkusen eri asia taas.
Sun muuvit on niin poissa muodista, setä!