Pakkorekisteröinti käyttöön palstalls
Ennen suoranaiseen haistatteluun puututtiin. Nyt palsta täyttyy asiattomuuksista. Juuri kukaan ei enää vaivaudu ilmoittamaan oksennuksista ylläpidolle kun siivous kuitenkin tapahtuisi liian myöhään.
Palsta täyttyy trollauksesta ja asialliset kirjoittajat lähtevät pois. Tämä sama on nähty ennenkin muilla jo tuhoutuneilla foorumeilla. Nyt ollaan vapaassa pudotuksessa joka päättyy palstan sulkemiseen jos tilannetta ei pian korjata.
Ottakaa käyttöön pakollinen rekisteröityminen mahdollisimman pikaisesti. Viestit saisi edelleen kirjoittaa anonyyminä mutta ilman puhelinnumeroon sidottua tunnusta ei kirjoittamaan pääsisi.
Kommentit (84)
Kunhan nyt nuo pahimmat puppaset saisi täältä hevonkuttuun, niin se jo helpottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta moderointilinjasta päätellen täältä bännättäisiin aikaa myöten 90% käyttäjistä koska joku ei tykkää jostain sanavalinnasta ja koko pasta kuolisi.
Noin 90% häirikköviesteistä on saman 10% joukon tuottamia. Ne saisikin bannata palstalta.
Keskustelu trollien rääkyessä ei onnistu isollakaan porukalla. Sitähän tässä on nyt yritetty. Jos porukka olisi pienempi mutta trollien määrä suhteessa paljon pienempi niin keskustelu taas toimisi.
Rekisteröintipakko ei vie anonymiteettiä palstalla kun puhelinnumero ei netin suuntaan tietenkään näy. Rekatun tunnuksenkaan ei tarvitsisi näkyä viestissä ellei kirjoittaja sitä itse salli. Ja kun prepaid liittymät on halpoja niin sellaisen ostamalla saisi täyden anonymiteetin niin ettei edes ylläpito tai viranomainen tietäisi viestin kirjoittajaa.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että on edes joku anonyymi palsta, vaikka se jonkin verran hölmöilyä aiheuttaakin, niin tärkeämpi on se, että ihan oikeat mielipiteet ja näkemykset tulevat esiin, oli ne sitten mitä tahansa, on hyvä tietää mitä ihmiset oikeasti ajattelevat.
Rekisteröintipakko ei poistaisi anonymiteettiä rikä tunnuksen tarvitse näkyä viesteissä. Prepaid liittymä on täysin anonyymi eikä palstalla rikoksia tekemättömän yhteystietoa ylläpito tietenkään kerro eteenpäin muille.
Jos nyt ainakin aluksi estettäisiin yhteydet tunnettujen vpn-palveluiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse vaihtaisi palstalle, johon vaaditaan rekisteröitymistä?
Aivan näin. Mene komukka kaltaistesi joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse vaihtaisi palstalle, johon vaaditaan rekisteröitymistä?
Minä olen sellaisella jo, mutta siellä ei keskustella aihe vapaa - palstalla aiemmin esille tulleista aiheista. Eikä keskustella seksistäkään.
Haluaisin että tämä palsta säilyy. Mikä ei siis enää näytä todennäköiseltä ylilaudan muututtua maksulliseksi ja sieltä tänne saspuneiden häiriköidessä.
Mee komukka vaikka Pohjois-Koreaan, siellä sinun on hyvä olla ja ylistää Kimiä.
Kannatan
Hullut saa keksiä toisen hiekkalaatikon itelleen
Olisi mukavaa jos joku mies rekisteröityisi Pup. mieheksi. Tiedätte kyllä kuka. Se joka ei puhu rumia juttuja.
Samasta ongelmasta keskustelua:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5925751/ikavin-asia-talla-palstalla
Vierailija kirjoitti:
Poistoon
Aivan, palsta voidaan yhtä hyvin sitten poistaa jos tulee rekisteröinti
Ois kyllä hyvä nii ehkä en palais tännekään enää, kun en haluu rekisteröityä mihinkään. Mutta onhan tää pelkkää kuraa. Ajan haaskausta vaan.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että on edes joku anonyymi palsta, vaikka se jonkin verran hölmöilyä aiheuttaakin, niin tärkeämpi on se, että ihan oikeat mielipiteet ja näkemykset tulevat esiin, oli ne sitten mitä tahansa, on hyvä tietää mitä ihmiset oikeasti ajattelevat.
Oon joskus miettinyt et löytyisikö tällaisesta paikasta "se oikea". Miettikää, ei mitään feikkaamista.
Aloita ap itse ja rekisteröidy heti.
Vierailija kirjoitti:
Moderointi pitäisi poistaa kokonaan.
Ketjujen ja kommenttien poistajille rekisteröinti ja luettelo poistoista. Muista kuin noista haistattelusyistä, niitäkin kun on paljon.
Kuka tänne sen jälkeen kirjoittaisi? Rekisteröintiä vaativia on internet täynnä. Mene itse muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekisteröintipakko ei poistaisi anonymiteettiä rikä tunnuksen tarvitse näkyä viesteissä. Prepaid liittymä on täysin anonyymi eikä palstalla rikoksia tekemättömän yhteystietoa ylläpito tietenkään kerro eteenpäin muille.
Juuri anonymiteetin se poistaisi. Voitaisiin tulla yöllä kotoa hakemaan juurikin teidän feminat sien toiveiden mukaisesti.
Olisi ihanaa, kun jokainen kommentti luettaisiin puoluetoimistossa ennen julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Moderointi pitäisi poistaa kokonaan.
Uskon oikeasti että iso syy asiattomuuksiin on että "väärät" mielipiteet sensuroidaan täällä. Esim jos asiallisesti tuo esiin kansallismielisen mielipiteen, keskustelu sensuroidaan. Sitten voi yhtä hyvin trollata kun ei asiallisesti saa keskustella jos on "väärää" mieltä.
Muuten hyvä, mutta moderointilinjasta päätellen täältä bännättäisiin aikaa myöten 90% käyttäjistä koska joku ei tykkää jostain sanavalinnasta ja koko pasta kuolisi.