Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkelupatentti - Milloin suoritetaan?

Vierailija
29.01.2025 |

Milloin lähihoitajan täytyy suorittaa Love-tentti? Siis tehdäänkö se jo opiskeluaikana koulussa vai vasta valmistumisen jälkeen työpaikalla? Ja järjestetäänkö näitä tenttejä esim. kaksi kertaa vuodessa vai voiko tehdä koska tahansa? Mikä on yleisin kuukausi tehdä tentti?

Olen aloittamassa lähihoitajaopintoja ja haaveilen kätilön ammatista, mutta mulla on jokin matematiikkahäiriö ja hirvittää jo nyt, etten pääse ikinä läpi lovesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujen aikana suoritetaan ensimmäisen kerran. Sitten työnantajakohtaisesti paikan omien vaatimusten mukaan. Jos vaihdat työpaikkaa, voit esittää todistukset suorituksista ja ne joko kelpaa toistaiseksi uudelle työnantajalle tai sitten vaaditaan jotain lisäsuorituksia. Joka tapauksessa muutaman vuoden välein uusittava, ei niistä koskaan eroon pääse. 

Vierailija
2/4 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa harjoittelette ja teette tentin. Töissä joudut tekemään tentin 2vuoden välein. Vaikuttaa palkkaan alentavasti jos et ole suorittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis työnantaja voi järjestää tentin milloin vaan, saat käyttöön opiskelumateriaalit verkossa ja teet tentin valvojan läsnäollessa. 

Vierailija
4/4 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdelle kaverille teki valvoja lääkelaskut kun hän ei itse osannut ! Toivon sydämeni pohjasta ettei tämä entinen kaveri ole enää hoitajana. Hän kyllä mietti alanvaihtoa, koska jostain kumman syystä sairastui masennukseen ja burnouttiin. Mukavat paineet varmaan töissä 24/7 kun ei osaa mitään. Röntgenhoitaja siis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi