YLEn uusi dokumentti inceleistä
https://areena.yle.fi/1-65849621
Mukavan oloisia miehiä, mistä johtuu etteivät naiset kelpuuta heitä parisuhteeseen?
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Naisten itsensä väittämä parempi tunneäly ja suurempi empaattisuus siis näkyy hirveänä lynkkausmielenä ujoja poikia kohtaan.
Eipä ristiriitaista?
Muuten ei näy missään eikä koskaan.
Sinulla on harhoja. Hullua on vaikea käskeä olemaan kertomatta harhaisia näkemyksiään tosina, koska hullulle ne ovat totisinta totta. RIP
Vierailija kirjoitti:
Tehdään inceleistä sellainen vihollismörkö väittämällä kaikkea negatiivista vain ja yksin inceleiden tekemäksi, ja niin voimme pilkata ja nöyryyttää määrättömästi ihmistä joka on jo valmiiksi saanut elämältä turpiinsa.
Kun incel haukkuu, hän vastaa saamaansa haukkuun.
Hyvä ihminen! Näytä mulle yksikin sellainen mies tai nainen, joka ei olisi saanut elämältä turpiinsa tavalla tai toisella? Incelin ongelma pähkinänkuoressa tuntuu olevan että hän elättelee toiveita siitä, että sinne ruokkoamattomaan murjuun, missä hän makaa pitsalaatikoiden seassa paskasissa kalsareissaan itseään säälien, laskeutuu jostain lumoavan kaunis enkeli, joka pyyhkii miehen kyyneleet, antaa nannaa ja seksiä.
Todennäköisin skenaario on, että joku naapuri on tehnyt huoli-ilmoituksen ja sinne on tullut topakka sossutäti potkimaan "päähänpotkittua" pystyyn, siivomaan kämppänsä ja suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla mielenkiintoinen teoria siitä, miten pojasta tulee incel. Siis ujo ja ei-supliikki, vain tavallisen näköinen poika kun alkaa kiinnostua tytöistä, niin ei suinkaan katkeroidu saamansa palautteen määrästä ja laadusta, vaan on jotenkin jo valmiiksi katkeroitunut (vaikka yrittää tutustua?????) ja siksi tytöt vieroksuvat.
Mietippä nainen reversesti: et oo koskaan ollut missään tekemisissä poikien kanssa, ja kun yrität niin sut haukutaan suohon tuhannen kertaa ja törkeästi- etkä saa sitten katkeroitua tai olet kaikkiin maailman asioihin kestosyyllinen incel- pahis!
Ei kuule haitannut yhtään. Jokainen ihastukseni peruskoulussa antoi pakit niin tökeröllä tavalla kuin lapselta/teiniltä voi odottaa. Erityisesti yksi poika joka oli todella lyhyt, otti nokkiinsa siitä että minä kirahvina lähestyin häntä. Sain osakseni jopa julkisen nöyryytyksen, koko luokka nauroi! Kyllähän se harmitti, mutta tajusin myös omassa lähestymistavassani ongelmia, jotka halusin korjata. Niinhän sitä oppii, trial and error. Ei ole kyllä jäänyt harmittamaan yhdetkään pakit. On niitä onnistumisiakin tullut, mutta vasta sitten kun minulla oli tarpeeksi kehittynyt sosiaalinen pelisilmä aikuisena.
Mulla on hyvin herkkä, mutta rehellinen kysymys inceleille: Jos koko elämän tarkoitus on seksi ja pariutuminen, ja sen esteenä on muka ulkonäkö, eikä sille voi muka tehdä yhtään mitään. Niin miksi ette lakkaa elämästä? Monet ihmiset päättävät taipaleensa täällä siksi etteivät he koe että heillä olisi enää mitään syytä jatkaa, mutta te olette yhä täällä. Eikö olisi hedelmällisempää analysoida niitä syitä miksi elätte?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvin karismaattinen mies! 165cm pitkä, housuissa 5cm mutta ei menoa haittaa, kasvonpiirteet pyöreät ja pehmeät, hiusraja vähän karkaamassa joo kun pidän ponnareista, painoakin tullut viime vuosina 40kg liikaa, enkä ole pitkälle kouluttautunt tai merkittävässä virassa, mutta silti ihan fiksu juttelukaveri. Incel kulttuurissa nämä piirteet esitetään kuin jonain kuolemantuomiona. Oma kokemukseni taas on se että ihmiset helposti pitävät minusta. Saan heidät nauramaan, mutta en ole pelkkää small talkkia vaan monet tulevat juttelemaan juuri minulle syvällisiäkin, vaikeistakin asioista. Saan ystäviä helposti ja seuraa tarpeeksi. Tällä hetkellä en edes kaipaa parisuhdetta kun olen uppoutunut yhteen omaan projektiin, kuten kunnon autistin kuuluu, heh. En siis ole mikään moottoriturpa vaan oikeastaan hiljaisempaa sorttia, hyvä kuuntelija. Valttikorttini on tarkka sosiaalinen silmä ja hyvät kommunikaatiotaidot jotka opin jo lapsuudessa luokkatovere
Ihana : ) Niin se vaan on että hyvällä luonteella pätkitään pitkälle. Ehkei missikisoihin mutta ainakin ihmisten sydämiin.
Vierailija kirjoitti:
Pötkitään! Ei pätkitä.
Hahaa! Demoninainen taas potkimassa lyhyttä miestä päähän heti kun tilaisuus iski! Vitsi vitsi 😆
Näitä elämäänsä ja naisiin pettyneitä incel - miehiä tuntui riittävän.
Mikähän siinä on ettei voida jättää rauhaan, varsinkin varattuja naisia, vaan kytätään ja seurataan?!
Omalle kohdalleni on sattunut muutama itseäni huomattavasti vanhempi poikamies, joiden mielestä naisen pitäisi alistua miehen valtaan joka asiassa. Olla hoivaavia kotitalousihmeitä vailla omaa elämää.
Tämä on tuotu minullekin selväksi työpaikallani kaikkien kuullen. Poistuakaan en voi, koska kyseessä on asiakaspalvelua vaativa työ.
Eräs itseäni huomattavasti nuorempi incel - mies murjottaa ja kiukuttelee kuin uhmaiköinen taapero, kerjää huomiota pesemättömin hiuksin ja hieltä ja likaisilta vaatteilta lemuten.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla mielenkiintoinen teoria siitä, miten pojasta tulee incel. Siis ujo ja ei-supliikki, vain tavallisen näköinen poika kun alkaa kiinnostua tytöistä, niin ei suinkaan katkeroidu saamansa palautteen määrästä ja laadusta, vaan on jotenkin jo valmiiksi katkeroitunut (vaikka yrittää tutustua?????) ja siksi tytöt vieroksuvat.
Mietippä nainen reversesti: et oo koskaan ollut missään tekemisissä poikien kanssa, ja kun yrität niin sut haukutaan suohon tuhannen kertaa ja törkeästi- etkä saa sitten katkeroitua tai olet kaikkiin maailman asioihin kestosyyllinen incel- pahis!
Miksi kaikki miehet eivät katkeroidu, vaikka eivät elämässään kertaakaan saisi sitä kuuluisaa pimppiä yrityksistään huolimatta?
Tunnen kolme miestä ikähaarukassa 30-48, jotka ovat neitsyitä eivätkä silti vihaa naisia. Katkeroituminen ei siis ole kenellekään pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdään inceleistä sellainen vihollismörkö väittämällä kaikkea negatiivista vain ja yksin inceleiden tekemäksi, ja niin voimme pilkata ja nöyryyttää määrättömästi ihmistä joka on jo valmiiksi saanut elämältä turpiinsa.
Kun incel haukkuu, hän vastaa saamaansa haukkuun.
Surullisinta on se ettei kenenkään tarvitse tehdä yhtään mitään, ei edes sanoa mitään kun se vihollismörkö on siellä incelin korvien välissä. Jos kehittää mielessään paskan teorian ja menee muiden luokse esittämään sen, niin pitää myös kestää se että muut toteaa että aika paska teoria sulla.
Miten nuoresta miehestä tulee sellainen incel?
Sillä hetkellä kun hän päättää identifioitua inceliksi. Päätyy sen propagandan ääreen ja tyhmyydessään ajattelee että nausviha on vastaus kaikkiin heidän ongelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi naiset eivät samalla tavalla katkeroidu saamastaan torjunnasta?
Kyllä niitä naisia torjutaan myös. Usein rumastikin. Julkinen nöyryytetyksi tuleminen lienee tuttua monelle tytöllekin kouluajoilta. Vaikkapa silmälasit tekivät ainakin ennen tytöstä kelpaamattoman.
Pahimmillaan pojat saattavat esittää kiinnostunutta, jopa rakastunutta, kunnes pääsevät sänkyyn. Sitten tyttö dumpataan ja nöyryytetään julkisesti. Jää särkynyt sydän ja häpeä. Et ole koskaan tullut ajatelleeksi kuinka julmaa tuollainen on?
Onhan se ajatellut miten julmaa tuollainen on.. nimittäin miten julmaa se on häntä itseään kohtaan kun ei incelinä pääse itse tekemään noin inhottavasti naisille! Mikä vääryys! Kyllä incel on se oikea uhri tässä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvin karismaattinen mies! 165cm pitkä, housuissa 5cm mutta ei menoa haittaa, kasvonpiirteet pyöreät ja pehmeät, hiusraja vähän karkaamassa joo kun pidän ponnareista, painoakin tullut viime vuosina 40kg liikaa, enkä ole pitkälle kouluttautunt tai merkittävässä virassa, mutta silti ihan fiksu juttelukaveri. Incel kulttuurissa nämä piirteet esitetään kuin jonain kuolemantuomiona. Oma kokemukseni taas on se että ihmiset helposti pitävät minusta. Saan heidät nauramaan, mutta en ole pelkkää small talkkia vaan monet tulevat juttelemaan juuri minulle syvällisiäkin, vaikeistakin asioista. Saan ystäviä helposti ja seuraa tarpeeksi. Tällä hetkellä en edes kaipaa parisuhdetta kun olen uppoutunut yhteen omaan projektiin, kuten kunnon autistin kuuluu, heh. En siis ole mikään moottoriturpa vaan oikeastaan hiljaisempaa sorttia, hyvä kuuntelija. Valttikorttini on tarkka sosiaalinen silmä ja hyvät kommunikaatiotaidot jotka opin jo lapsuudessa luokkatovere
Olet siis hyvin lyhyt, mikropenis ja valtavan lihava ja saat helposti "seuraa".
Joo tämä ei tapahtunut. Parempi baitti ensi kerralla.
Voisit yhtä hyvin kertoa miten olet korkeushypyn mestari noilla statseilla. Video or it did not happen.
Minusta on merkillistä että kaikki tuntemani miehet jotka kutsuu itseään inceliksi väittävät että naiset valitsevat vääriä kumppaneita ja he itse tietysti ovat niitä hyviä, parempia miehiä, joita pitäisi valita. Mutta sitten ne jotka ovat jotenkin päätyneet parisuhteeseen eivät ole siinäkään onnellisia, ja missä joku toinen puhkeaisi rakkaudesta kukkaansa, näistä miehistä kuoriutuu ulos aina mitä hirveimpiä kumppaneita. Tietysti se on ns. eri asia jos incel itse piäksee naista, sille on löytyvinään aina oikeutus. Ne muut naustenhakkaajat ovat vain chadejä ja naisten virhe kun ottavat sellaisen.. Ei suinkaan niin että incelit ja muut naisten vihaajat ovat sisimmiltään huonoja miehiä, joita ei soisi kenenkään naisen kiusaksi. 🙄
"Kyllä niitä naisia torjutaan myös. Usein rumastikin. Julkinen nöyryytetyksi tuleminen lienee tuttua monelle tytöllekin kouluajoilta. Vaikkapa silmälasit tekivät ainakin ennen tytöstä kelpaamattoman."
90-luvulla on voinut sattua kaikenlaista. Perustiina silmälaseilla on juurikin perus-akateemisen soijan unelma ja voi tehdä OnlyFanssillä paljon rahaa. Tuhannet mätsit voivat piristää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvin herkkä, mutta rehellinen kysymys inceleille: Jos koko elämän tarkoitus on seksi ja pariutuminen, ja sen esteenä on muka ulkonäkö, eikä sille voi muka tehdä yhtään mitään. Niin miksi ette lakkaa elämästä? Monet ihmiset päättävät taipaleensa täällä siksi etteivät he koe että heillä olisi enää mitään syytä jatkaa, mutta te olette yhä täällä. Eikö olisi hedelmällisempää analysoida niitä syitä miksi elätte?
säästän rahaa, että voin lähteä hankkimaan ulkomailta kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis hyvin lyhyt, mikropenis ja valtavan lihava ja saat helposti "seuraa".
Joo tämä ei tapahtunut. Parempi baitti ensi kerralla.
Voisit yhtä hyvin kertoa miten olet korkeushypyn mestari noilla statseilla. Video or it did not happen.
Jos unohdetaan seksi ja seurustelujutut hetkeksi niin montako ystävää sinulla on? Viettääkö ihmiset yleensäkään mielellään lähelläsi aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
säästän rahaa, että voin lähteä hankkimaan ulkomailta kumppanin.
Ok, mutta muista että naiset ovat oikeita ihmisiä siellä ulkomaillakin ja ansaitsevat tulla kohdelluksi sen mukaisesti. Toivottavasti tarkoitit rahaa lentolippuun, sillä ihmiskauppa on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvin karismaattinen mies! 165cm pitkä, housuissa 5cm mutta ei menoa haittaa, kasvonpiirteet pyöreät ja pehmeät, hiusraja vähän karkaamassa joo kun pidän ponnareista, painoakin tullut viime vuosina 40kg liikaa, enkä ole pitkälle kouluttautunt tai merkittävässä virassa, mutta silti ihan fiksu juttelukaveri. Incel kulttuurissa nämä piirteet esitetään kuin jonain kuolemantuomiona. Oma kokemukseni taas on se että ihmiset helposti pitävät minusta. Saan heidät nauramaan, mutta en ole pelkkää small talkkia vaan monet tulevat juttelemaan juuri minulle syvällisiäkin, vaikeistakin asioista. Saan ystäviä helposti ja seuraa tarpeeksi. Tällä hetkellä en edes kaipaa parisuhdetta kun olen uppoutunut yhteen omaan projektiin, kuten kunnon autistin kuuluu, heh. En siis ole mikään moottoriturpa vaan oikeastaan hiljaisempaa sorttia, hyvä kuuntelija. Valttikorttini on tarkka sosiaalinen silmä ja hyvät kommun
Ei siinä luonteella pitkälle pötkitä, jos asut suomessa ja ainoat tilaisuudet tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia on tinderissä ts.
Sitä on täällä kuule pyöritelty sivutolkulla ja varmasti tieteilijätkin tutkineet. Radikalisoitumiseen vaikuttaa niin moni asia kuten mt-ongelmat, varhaislapsuuden traumat. Mutta se on varmaa että kenestäkään ei tule paha ihminen pelkkien vastoinkäymisten takia. Esim. suurinosa koulukiusatuista ei ryhdy kouluampujiksi. Eikä suurinosa torjutuista miehistä ryhdy rai s k ausmurhaajiksi. Siihen tarvitaan jo yritystä olla paskin versio itsestään. Suurin osa kuitenkin oppii jo taaperona että vastoinkäymisen edessä ei auta se että heittäytyy lattialle itkemään ja hakkaa muita.