Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihn kamalaa, en voi sietää mieheni lähisukua

Vierailija
03.03.2007 |

Taustalla niin paljon kaikkea, miehen isä lähenteli mua kännissä j on täysseko kuin koko perhe. En vaan kestä, vaikka pitäis kai oppia. Loukkaa myös miestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut tekemisiin, joten miehesi tehtävä on myös pitää heidät aisoissa. Jos ei siihen pysty, niin sitten ei sinun tarvitse porukkaa sietää.

Vierailija
2/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua raivostutti mysö kun raskaana miehen perhe ei kunniottanut mua ja polttivat aina tupakaaa mun lähellä jne. En vaan jaksaisi niitä enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi olla heidän kanssaan edes tekemisissä jos et heistä pidä? En minä ole tekemisissä edes niiden omien sukulaisteni kanssa, joista en pidä. Miksi pitäisi viettää aikaa ihmisten kanssa, joista ei pidä kun voi senkin ajan käyttää sellaiseen, josta pitää? Elämä on liian lyhyt!

Vierailija
4/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni isä lähentelisi minua, lopettaisin yhteydenpidon varmasti. Mitä hän tekisi tyttärelleni?

Vierailija
5/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti justiin pienen poikamme kanssa sukuloimaan, enkä minä mennyt mukaan, kuten en yleensäkään. Siellä kun on pari ihmistä, jotka ovat osoittaneet, etteivät pahemmin minusta pidä (eivät puhu minulle juuri mitään yms..), niin olen luonnollisesti ajatellut pysyä poissa häiritsemästä...

Mutta saanpahan IHANAN lomaviikonlopun itsekseni. ;-)

Vierailija
6/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eniten siinä appiukon lähentelyssä (toistunut muutaman kerran) ärsyttää se , ettei mieheni ikinä pystynyt antamaan isänsä kuulla asiasta kunniaa, siis mieheni vain sanoi, että hänen isänsä on vaan hullu, eikä voi sille mitään.

Ja mieheni veli vasta ärsyttää! He aina polttavat tupakkaa, vaikka olin raskaana (heillä saa polttaa sisällä ja veljen sisko myös raskaana tuolloin) ei mee kauhen lujaa niillä, vaan PALJOn muitakin ongelmia.

Appiukko myös alkoholisti ja masentunut. Miehen veli tuli usein (eronnut edellisestä tytöstä, jonka kanssa lapsi) ja makaa sohvalla jne. mikä ärsyttää, kun on niin lusmu ja töykeä. Kaikki polttaisivat mielihyvin tupakkaa aina sisällä ja meillä lapsi, joten EI IKINÄ (ei kyllä muutenkaan kiitos) Äh, niin raivostuttavaa.

no, äsken mieheni sanoi, että hänen veli ja veljen lapsi(vkonlopun isällään) tulevat huomenna meille. Mä en jaksa niitä, joten suutuin ja sanoin meneväni oman siskoni luokse. Mieheni suuttui ja lähti ovet paukkuen menemään :/

Vierailija
7/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sietämään tai tee uudet pelisäännöt - miehellesi!

Vierailija
8/8 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelle, niin hän on myös minun perheelleni. Olisin silti mennyt mieheni kanssa naimisiin, vaikka perhe olisi vieläkin hullumpi, koska en minä niitä nainnut..vaikka nyt nurkissa tuntuvat roikkuvan.

Se on hulluin perhe mitä on olemassa, pahempi kuin kauniit ja ohkeet kiemuroineen. Mutta koska se on mieheni perhe, niin hän luokkaantuu, jos (tai kun...) haukun niitä.

En voi ikinä unohtaa sitä ravintolailtaa kun olin raskaana ja ähisuvun kanssa ravintolassa kun kaikki röökit huulessa, vaikka pyysin olla polttamatta. No, istuin sitten aulassa lukien lehtiä ja minun ruoka tuotiin sinne. Ja mieheni ei tullut perään.

No, kunhan san vain purkaa tätä paskaa sukua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä