Sebastian Tynkkynen tuohtui, kun illallisella ei ollut liharuokaa tarjolla
Saanut kutsun johonkin ylioppilaskunnan hyväntekeväisyys illalliselle. Meuhkaa tuohtuneena, ettei suostu moiseen kohteluun ja woketukseen, jossa sekasyöjät pakotetaan syömään kasvis-/vegaaniruokaa. Jätti siis illalliselle menemättä.
Tainnut mennä Sebastianilta ohi se fakta, että myös täällä Suomessa useat valtion virastot ja laitokset tarjoavat sidosryhmätilaisuuksissa vieraille pääsääntöisesti kasvispohjaista ruokaa. Tämä on vahva suositus ja tulee valtioneuvoston ohjeistuksesta. Tämä on sitä vastuullisuutta ja kestävää kehitystä, johon hallitus, jossa myös PS istuu, on sitoutunut.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Se on oikein. Kasvikset eivät ole ihmisen vaan elukan ruokaa.
Nurkan takana lymyää suolistosyöpä. Pääset pian opettelemaan avannepussin vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheellinen kysymys. Jos tarkoitus on tarjota ruokaa isolle joukolle niin miksi pitää valita ruokalista jonkun hyvin harvojen valitseman ruokavalion mukaan?
Ja ei, tuo hyve-poseeraus ei tee ylioppilaskunnasta hienompia ihmisiä vaan lähinnä poseeraavia hölmöjä.
Jos on tarkoitus tarjota ruokaa isolle joukolle, miksi ei valitsisi sellaista joka käy maksimaalisen suurelle osalle ruokailijoita?
Niin. Onko tästä edes valittanut muut kuin Sebu? Monella hänen asenteensa omaavalla tuntuu menevän ohi, että isolle osalle ihmisiä kasvisruoka ei ole ongelma, vaikka olisi itse sekasyöjä ja kyseessä juhla-ateria.
Itse ainakin olen skipannut vastaavat juhlat nykyään, kun kasvisruokatarjoilu ei ole hinnan arvoista. En toki ole
Mä olen skipannut monia aterioita eri syistä. Liha ei tee ruoasta automaattisesti sellaista, että tahtoisin maksaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä pastalla moni ei tajua pointtia, joka on kova äänisen vähemmistön jalustalle nosto
Ai Tynkkysen?
Läskisebulle kelpaa vain musta käyrä.
Ehkä asiasta on syytä keskustella sen jälkeen mikäli joku vegaanimeppi näin toimii.