Satunnainen seksi ja sen etsiminen
Ensiksikin, sellaista satunnaisuutta ei ole olemassa jota voisi etsiä. Kun etsii jotakin, ja löytää sen koska suoritti etsimistyötä, ei löydös koskaa ole satunnainen. Mistä ovat tulleet nuo käsitekikkareet, satunnainen seksi sekä satunnaisen seksin etsimineen?
Satunnaista seksiä saattaa olla/tapahtua, jos tapahtuu, niin se on valtavan harvinaista, ja sitä on mahdotonta etsiä. Siis, ei pudota rakkauteen "ensisilmäyksellä" vaan kaadutaan yhdessä satunnaisesti hetekalle, tai johonkin satunnaisempaan paikkaan muhinoimaan, muhinoimisen takia, eli fèmakkokaakatuksen mukaista "pelkkää seksiä" tai "jyystöä".
Yleensä aina kun kaunotar antautuu muhinoitavaksi, muhinointi ei kaunottaren kannalta ole satunnaista, vaan on tarkasti ja pitempään harkittu stateginen offensiivi. Mies joka tuohon tilanteeseen kaunottaren kanssa pääsee/joutuu, saattaa helposti kuvitella/luulla että no nytpä tartui koukuun satunnaista seksiä.
Nuo käsitekikkareet täytyykin olla fèmakkojen "aivo"riihen tulosta. Tällä saralla mies voi etsiä maksullista seksiä, taikka helppoa seksiä, taikka sen hetken ainoaa oikeaa.
Ajatustasolla kaunottaret voivat tietenkin päättää antautua ihan satunnaiselle miehelle, mutta todellisuudessa niin ei koskaan käy kun sattuma tuokin kaunottaren eteen rähjäisen haisevan wanhan puliukon, eipä silloin sattuma korjaakaan satoa, vaan puliukko jääkin nuolemaan omua huuliaan.
Kommentit (2)
Jos on niin tumpelo, että ei koskaan ole päässyt pukille, voi alkaa jaarittelemaan viisaita jostakin satunnaisuudesta!
Paitsi jos nk. kaunotar tykkää haisevista puliukoista eikä niinkään välitä mistään adoniksista.
Itse etsin seksisuhdetta ja myönnän etten ole "satunnaisen seksin" ystävä, mutta en itse käsitä tätä minään femakkoin hapatusterminä vaan vaikka baaripanoina tai festaripanoina tai kerran, muutaman tinderjyystöinä.
Olen ajatellut olevani liian estynyt tai sosiaalisesti jäykkä sellaiseen. Vakispurgu kyllä kelpaisi jos sen saisi ensin saunottaa ja sillä olisi kunnolla vatsaa :P
Aloittajalle ilmeisesti satunnainen tarkoittaa vain että nainen itselleenkin yllätyksenä päätyy panemaan jotain vastaantulijaa. Minun mielestäni siihen määritelmään menee muukin.