Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin pettynyt kun ei mulla taidakaan olla varaa lähteä ulkomaille tänä vuonna

Vierailija
28.01.2025 |

Olin ajatellut, että palkitsen itseni kun valmistun ammattikorkeasta ja lähden ensimmäistä kertaa elämässäni yksin ulkomaille. Kohdemaa oli jos selvä ja suunnitelmia tehty.

Nyt sitten tuli isoja menoja eikä rahaa taidakaan olla. Olen niin pettynyt. Koitan tsempata itseäni, että ensi vuonna sitten, mutta harmittaa silti. Ei taida olla varaa tehdä mitään erikoista kesälomalla vaan kotipaikkakunnalla vain olla sitten. 

Toista työtä hain, mutta en tainnut sitä saada. Siitä olisi ollut apua.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, sen tunnistaa noista tympeistä jankkausviesteistä.

Jos nyt kuitenkin joku on samassa tilanteessa, niin sanon, että matkustaa voi tosi halvalla. Ja työssäkäyvä, lapseton ihminen jollei saa matkarahoja kokoon, niin on elämänhallinnan ongelma.

Itse kävin Berliinissä. 250 euroa lennot ja 4 yötä hotellissa Friedrichscheinissa. Edullinen kaupunki muutenkin.

Kreikassa olin äkkilähdöllä. Viikko 305e ja siellä löhöily ei köyhdyttänyt.

Puola on aivan täydellinen monessakin mielessä. Se on niin lähellä, että tosi pihi (tai muuten vaan matkustamisesta tykkäävä) voi matkata sinne vaikka bussilla eikä kustanna montaa kymppiä enempäää. Puolassa on mielenkiintoista nähtävää ja rantalomakin onnistuu. On myös mukavan... ei-monikylddyyrinen.

Ei ole provo. Eli haista pee.

Lennot maksaisi n.450€. Mulla tietty kohde mihin olin suunnitellut meneväni eikä joku vain mihin halvalla pääsee. Siellä maassa sitten julkisilla eri kaupunkeihin ja kyliin joissa kivoja pikkuhotelleja jotka kalliita. Ei ole mikään alle tonnin reissu. Kyse n.2500 euron reissusta joka ei nyt vain ole mahdollista jos en saa töitä muualta oman työn ohelle.

Totta hel vetissä tässä on talous sekaisin kun olen opiskellut viimeiset reilun kolme vuotta. Eikä talous heti palaudu valmistumisen jälkeen ja kun tuli noita isoja kulueriä. Ihan turha jeesustella kun et tiedä tosiasioita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme