Tapailumies raportoi jatkuvasti tekemisistään ja menemisistään
Esim. Nyt jotain ruokaa, kamala nälkä! Nyt suihkuun! Tänään Espooseen. Nyt takaisin kotona. Laitan takkaan tulen. Jne.
Samoin jakaa jatkuvasti sijaintitietonsa.
Miksi hän tekee näin?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä lapsia? Lapselliset miehet ovat täysin kilahtaneita, kun palaavat parisuhdemarkkinaan. Yksikin laittoi minulle, että olisipa kiva kun olisi sohvalla vieressä kaveri, ja paljastui hetken päästä että se miehen lapsi oli hänen kanssaan sielä ja sitten eksälle viemään lasta viikoksi. Ihanan romanttista, mies tilaa postimyynnillä uutta panoa kun lapsi katsoo telkkaa vieressä. Miehillä tuntuu puuttuvan 90% aivoista, kun pariutuvat
Mulla "mies" eli hirviö ex mies sanoi 7 vuotiaan lapsensa kuullen että kyl sä tiedät että rakastan sua enemmän kun tota" . Joku sairas olis tosta ollut varmaan mielissään mutta mulla loppu siihen mielenkinto ja oli merkkejä aikasemminkin. Toi oli viimeinen niitti ja lapsi kuuli sen ja meni huoneeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 50+ ja kysynkin mikä tai minkälainen on tapailumies? Vahva epäily että olen sellainen, mutta en ole itsestäni sitä sanaa kuullut. Ja kyllähän se kuulostaa jotenkin oudolta.
Kertokaa mitä tarkoittaa tuo tapailumies?
En tiedä mitä se on nuorison mielestä. Mutta näin 40v naisena se tarkoittaa,ettei ole ns. Sovittu seurustelusta tai siitä,ettei tapailla muita. Suhdetta ei siis ole suljettu/määritelty.
Mutta joku voi käyttää eri termejä.
Itse esim "tapailin" yhtä tyyppiä 4kk, niin että olin jopa 5 päivänä viikossa sen luona. No se lopetti suhteen,eikä edes kertonut minulle asiasta. Ei kuulemma tarvinnut,kun vain "tapailtiin", vaikka oli sanonut etten saa tapailla muita. Tämä oli jopa huvittava määritelmä "tapailulle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On seurankipeä tai niin ihastunut että haluaa olla jatkuvasti yhteydessä. Kuulostaa tosin aika rasittavalta ellet itse ole yhtä innostunut.
Olen miettinyt, onko tuohon raportointiin sisäänrakennettu ajatus, että haluaa minun vastaavasti raportoivan omat tekemiseni ja menemiseni? En ehkä noin innokkaasti niitä jaa.
ap
Varmaan haluaisi, että olette yhteyksissä ja jaatte kuulumisia. En ehkä itse jotain suhkuraportteja jaksaisi, mutta mieluummin ottaisin tapailuvaiheessa aktiivisen viestittelijän, ja voi välillä ihan arkisiakin juttuja kirjoittaa, kuin sellaisen, joka viestittelee niukasti eikä edes pidä yhteyttä joka päivä.
Niin, en sanonutkaan, että ko. viestintätavassa olisi jotain vikaa. En vain ole aikaisemmin
Jotkut ihmiset tykkää viestiä arkisista asioista. Mä nykyisen mieheni kohdalla ihmettelin sitä myös kun alettiin tapailla. Nyt kun asutaan yhdessä, raportoi mulle sit illalla päivästään.
Itse oon sellainen, etten mä koe tarvetta kertoo arkisia kuulumisia. Jos tollasia ois mun elämässä muitakin kuin hän, en varmaan jaksaisi kuunnella. Miehen kohdalla se on musta ihan harmittiman herttaista rupattelua, jota voin kuunnella ( vielä näin kymmenen vuoden jälkeenkin).
Joo ja meillä mies tapailun alussa luuli, etten ole hänestä kovin kiinnostunut, kun en samalla tavoin viestitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On seurankipeä tai niin ihastunut että haluaa olla jatkuvasti yhteydessä. Kuulostaa tosin aika rasittavalta ellet itse ole yhtä innostunut.
Olen miettinyt, onko tuohon raportointiin sisäänrakennettu ajatus, että haluaa minun vastaavasti raportoivan omat tekemiseni ja menemiseni? En ehkä noin innokkaasti niitä jaa.
ap
Varmaan haluaisi, että olette yhteyksissä ja jaatte kuulumisia. En ehkä itse jotain suhkuraportteja jaksaisi, mutta mieluummin ottaisin tapailuvaiheessa aktiivisen viestittelijän, ja voi välillä ihan arkisiakin juttuja kirjoittaa, kuin sellaisen, joka viestittelee niukasti eikä edes pidä yhteyttä joka päivä.
Niin, en sanonutkaan, että ko. viestintätavassa olisi jotain vikaa. En vain ole aikaisemmin
Sille ei tapahdu mitään erikosiempaa eikä keksi kiinnostavampaa kerrottavaa niin raportoi sitten tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Raportoiko sinun luotasi: "nyt panemassa"
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku heikkolahjainen?
Ihan hyväpalkkaisessa työssä pörssiyhtiössä.
ap
Luulet vaan!
Vierailija kirjoitti:
Laittaako vielä naamaselfieitä joka tilanteesta? Mulle on osunut useampikin tuollainen mies. Ongelma oli se, että heitä ei ihan alun jälkeen tippaakaan kiinnostanut mitä minulle kuuluu, mutta nuo viestit jatkuivat.
Yksi aloitti aina aamun selaamalla somesta omia kirjoituksiaan, kuviaan ja videoitaan. Kiva itse koettaa vielä nukkua ennen herätyskellon soimista, kun toinen joko lukee omia vanhoja päivityksiään ääneen tai katsoo omasta itsestään kuvaamia videoitaan äänet päällä.
On laittanut ainoastaan yhden naamaselfien. Ei ollut mitenkään edustava otos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Missä sovelluksessa tuo viestittely tapahtuu?
Snapchatissa on aika normaalia joillekin nuoremmille laittaa kuva jokaisesta tilanteesta. Ilmeisesti Ap:n miestyyppi on vanhempi mies? Ottanut vaikutteita nuorilta snäppääjiltä?
WA:ssa.
ap
Missä sovelluksessa tuo viestittely tapahtuu?
Snapchatissa on aika normaalia joillekin nuoremmille laittaa kuva jokaisesta tilanteesta. Ilmeisesti Ap:n miestyyppi on vanhempi mies? Ottanut vaikutteita nuorilta snäppääjiltä?