Tapailumies raportoi jatkuvasti tekemisistään ja menemisistään
Esim. Nyt jotain ruokaa, kamala nälkä! Nyt suihkuun! Tänään Espooseen. Nyt takaisin kotona. Laitan takkaan tulen. Jne.
Samoin jakaa jatkuvasti sijaintitietonsa.
Miksi hän tekee näin?
Kommentit (49)
Tapailunainen lainasi lähtiessään digitaali työntömitan. Nyt jatkuvasti mittailee pimpsa karvojen sängen pituutta ja kyselee milloin pitää sheivata uudestaan. Ärsyttävää kun se sänki pistelee leukaankin. Antaisi vaan kasvaa pehmeäksi.
Monet miehet tekee tuota eikä ne koskaan kysy mitä vastapuoli on tehnyt. Se tuntuu vähän siltä kuin raportoisivat oikeastaan itselleen mutta laittavat viestin sinun numeroosi. En tajua mutta pidänkin miehiä järjettömän itsekkäinä olentoina.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies 50+ ja kysynkin mikä tai minkälainen on tapailumies? Vahva epäily että olen sellainen, mutta en ole itsestäni sitä sanaa kuullut. Ja kyllähän se kuulostaa jotenkin oudolta.
Kertokaa mitä tarkoittaa tuo tapailumies?
Mies, jota tapaillaan, viestitellään päivittäin ja välillä soitellaan, mutta ei olla vielä edetty seurustelun asteelle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On seurankipeä tai niin ihastunut että haluaa olla jatkuvasti yhteydessä. Kuulostaa tosin aika rasittavalta ellet itse ole yhtä innostunut.
Olen miettinyt, onko tuohon raportointiin sisäänrakennettu ajatus, että haluaa minun vastaavasti raportoivan omat tekemiseni ja menemiseni? En ehkä noin innokkaasti niitä jaa.
ap
Varmaan haluaisi, että olette yhteyksissä ja jaatte kuulumisia. En ehkä itse jotain suhkuraportteja jaksaisi, mutta mieluummin ottaisin tapailuvaiheessa aktiivisen viestittelijän, ja voi välillä ihan arkisiakin juttuja kirjoittaa, kuin sellaisen, joka viestittelee niukasti eikä edes pidä yhteyttä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Raportoiko sinun luotasi: "nyt panemassa"
Vielä parempi jo raportoisi ap:lle:
"Nyt Tinderissä, hyviä mätsejä!"
"Nyt treffeillä, mennään syömään ja leffaan"
"Nyt treffikumppanin luona"
"Nyt panemassa "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On seurankipeä tai niin ihastunut että haluaa olla jatkuvasti yhteydessä. Kuulostaa tosin aika rasittavalta ellet itse ole yhtä innostunut.
Olen miettinyt, onko tuohon raportointiin sisäänrakennettu ajatus, että haluaa minun vastaavasti raportoivan omat tekemiseni ja menemiseni? En ehkä noin innokkaasti niitä jaa.
ap
Varmaan haluaisi, että olette yhteyksissä ja jaatte kuulumisia. En ehkä itse jotain suhkuraportteja jaksaisi, mutta mieluummin ottaisin tapailuvaiheessa aktiivisen viestittelijän, ja voi välillä ihan arkisiakin juttuja kirjoittaa, kuin sellaisen, joka viestittelee niukasti eikä edes pidä yhteyttä joka päivä.
Tämä. Tuo vaitonaisuus muulloin kertoo ihan vain siitä, että kyseessä on tunnevammainen kassientyhjentäjä. Luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin, en sanonutkaan, että ko. viestintätavassa olisi jotain vikaa. En vain ole aikaisemmin törmännyt noin tarkkaan selontekoon päivän kulusta, joten siksi olen hieman ihmeissäni.
ap
Laittaako vielä naamaselfieitä joka tilanteesta? Mulle on osunut useampikin tuollainen mies. Ongelma oli se, että heitä ei ihan alun jälkeen tippaakaan kiinnostanut mitä minulle kuuluu, mutta nuo viestit jatkuivat.
Yksi aloitti aina aamun selaamalla somesta omia kirjoituksiaan, kuviaan ja videoitaan. Kiva itse koettaa vielä nukkua ennen herätyskellon soimista, kun toinen joko lukee omia vanhoja päivityksiään ääneen tai katsoo omasta itsestään kuvaamia videoitaan äänet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Laittaako vielä naamaselfieitä joka tilanteesta? Mulle on osunut useampikin tuollainen mies. Ongelma oli se, että heitä ei ihan alun jälkeen tippaakaan kiinnostanut mitä minulle kuuluu, mutta nuo viestit jatkuivat.
Yksi aloitti aina aamun selaamalla somesta omia kirjoituksiaan, kuviaan ja videoitaan. Kiva itse koettaa vielä nukkua ennen herätyskellon soimista, kun toinen joko lukee omia vanhoja päivityksiään ääneen tai katsoo omasta itsestään kuvaamia videoitaan äänet päällä.
Exästäni otettiin joskus kuva kavereidensa kanssa. Piti kuvasta niin, että rajasi siitä pelkästään oman kuvansa (leikaten kaverien osuuden pois) ja laittoi puhelimensa taustakuvaksi.
Jos et tässä vaiheessa saa suutasi auki ja sano sille, että tuo on aivan helvetin rasittava tapa... Jos et ole kiinnostunut tästä raportoijasta, luovuta hänet eteenpäin. Joku yksinäinen olisi kai aivan onnessaan tuosta infoähkystä.
Mä jotenkin otaksun että nämä haluaa olla yhteydessä, mutta ei osaa oikein vuorovaikutusta. Toisaalta se on herttaista ja turvallista, on ollut niitäkin miehiä jotka tekee ohareita ja katoamistemppuja eikä saa kiinni edes silloin kun on hätä.
Oon itse sen verran töksäyttelevä autismin kirjolainen että olen sanonut että "oikein kiva kun ilmoittelet itsestäsi mutta ei mulle tarvitse ihan kaikkea tilittää" ja voit myös kysyä että miksi tuota tekee. Taas mulla on yks ihastunut mikä kertoilee ihan outoja juttuja. En mä tiedä mitä mä teen sillä tiedolla mitä hän tekee ruuaksi mutta hän kai ei keksi muutakaan juttua nyt. Aiempi tapaus oli semmoinen mikä tosiaan hölisi vaan omiaan, ei osannut itse kysyä multa mitään tai ollut kiinnostunut mun jutuista, aina puhuttiin hänen asioista ja jos koitin jotain omaa selostaa niin ei osannut sanoa sit yhtään mitään (noh, se on ainoa lapsi). Itse olen kiinnostunut mitä toiselle kuuluu.
Voihan se olla että joku exä on ollut mustasukkainen ja dominoiva ja on ollut pakko tehdä tiliä ihan kaikesta ettei se toinen kilahda.
Vierailija kirjoitti:
Reps 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä eunukki sattui kohdallesi? Tosi mies laittaa alapäästään diasarjan eri vaiheista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlaisia viestejä. "Huh, 5 tuntia vaan unia, nyt töihin" "töissä, hyvä et ehdin ratikkaan" "lounaalla *kuva lounaasta* "paljon häiriö tyyppejä, jouduin selkkaukseen" "taas hankala tyyppi, perusnarkki" taas tää sama äijä tuli mistä oon puhunut, pitää poistaa"kohta työvuoro ohi" "huh, ehdin ratikkaan" ."nyt kotona" "telkkarista tulee haluatko miljonääriksi" "teen nakkikeittoa" "nakkikeitto tehty*kuva* . "Huh jos vielä pyykkitupaan". "Nyt pyykit pesty". " Vähän sarjaa ja nukkumaan. " "Hyvää yötä ," "ehkä vielä vähän teetä ". "Noniin nyt öitä"
Tässä yhden päivän viestit. Ammatiltaan vartija jos sillä mitään väliä , mutta todella rasittavaa.
Ja tälläsiä pitäis pelätä tuolla kauppakeskuksissa :D soft soft
En tajunnutkaan olevani jotenkin outo jos päivän mittaan kerron kumppanille viestein vaikka että ostin tai tein hyvää ruokaa, milloin heräsin, milloin olen kotona jne. Tosin en tee sitä jatkuvasti koko päivän ajan jokaisesta asiasta erikseen, enkä jaa mitään sijaintitietoja. Ehkä tuo aloittajan kumppanin tapa kuulostaa siltä, kuin tekisi somepäivityksiä kumppanilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku heikkolahjainen?
Ihan hyväpalkkaisessa työssä pörssiyhtiössä.
ap
Heikkolahjainen tarkoittaa tässä yhteydessä tyhmää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla että joku exä on ollut mustasukkainen ja dominoiva ja on ollut pakko tehdä tiliä ihan kaikesta ettei se toinen kilahda.
Olen suhteessa itsekin raportoija, varmaan todella rasittava sellainen.
En aiemmin ole asiaa miettinyt, mutta tosiaan: elämäni eka parisuhde oli sairaalloisen mustasukkainen, josta sitten ilmeisesti jäi pysyvät jäljet. Ei sitä raportointia tiedostaen tee, mutta alitajuntaan varmasti jäänyt ne useiden tuntien kuulustelut, että ketä opiskelupäivänäni näin, kenen kanssa puhuin (ihan varmasti jollekin flirttailit, tunnusta !!), ja että varmasti olit pettämässä kun et kertonut heti missä olet.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tapailin yhtä tyyppiä kerran,joka kanssa päivitti kaikkea. Tekstasi joka päivä. Itse en ollut ikinä aloitteellinen, ja alkoi ahdistamaan,kun en ollut niin kiinnostunut. Alkoi jopa ärsyttämään.
Olen mies 50+ ja kysynkin mikä tai minkälainen on tapailumies? Vahva epäily että olen sellainen, mutta en ole itsestäni sitä sanaa kuullut. Ja kyllähän se kuulostaa jotenkin oudolta.
Kertokaa mitä tarkoittaa tuo tapailumies?