Onko Helsingissä mitään nähtävää talvella?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Piri tori, onnelliset Suomalaiset nauttivat elämästä.
Olen hankkimassa uutta kameraa (Sony a6700) ja ajattelin alkaa tekemään videopläjäyksi Piritorin menosta Youtubeen kun olen töistä vapaalla vielä hetken aikaa. Tiedä vaikka alkaisi kiinnostaa katsojia. Hyvällä tuurilla saadaan lisää turisteja Kurvin seutuville.
Den mest originella platsen att beundra i H:fors är Busholmens udde, dit alla sommarens möbler och enåriga olivträd är kuskade från Esplanaden. Något sådant finns inte annanstans.
Minä tykkään Tamminiemestä. Onkohan Talvipuutarha auki, se vielä kokematta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesoissa on vaikka mitä nähtävää
Missä nämä Hesat sijaitsevat?
Hesoihin kuuluu Espoo, Helsinki, Vantaa, Nurmijärvi, Kerava, Tuusula ja Järvenpää
Så Träskända, Tusby och Kervo har blivit "huvudstadsregion" utöver Vanda? Hur ligger det till för Sibbo och Kyrkslätt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piri tori, onnelliset Suomalaiset nauttivat elämästä.
Olen hankkimassa uutta kameraa (Sony a6700) ja ajattelin alkaa tekemään videopläjäyksi Piritorin menosta Youtubeen kun olen töistä vapaalla vielä hetken aikaa. Tiedä vaikka alkaisi kiinnostaa katsojia. Hyvällä tuurilla saadaan lisää turisteja Kurvin seutuville.
Usko jo, ainoa haitta siellä on wolttimopoilijat. Niiden liikennesääntöjen välttelyä voisitkin dokumentoida. Muuten turvallinen paikka, poliisiauto usein, on silmiä ja korvia.
Ikkunastani olen tuota plazaa vuosia katsellut ja vihaan vain pyöräteitä, jotka on jalkakäytävän vieressä, niinpä jalkakäytävilläkin kaahataan. Kaupunki on pilattu pyöräteillä. Jalankulkijaihmiset on ok. Joskus opiskelijaseurueet möykkää olisko torstaisin, muttei hekään haittaa.
Upeita konsertteja Musiikkitalossa, Ateneum, Oodi.
On, yhä enenevissä määrin autioitunrita katuja, tyhjiä liiketiloja. Hylätyn kaupungin tuntumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä Hesat sijaitsevat?
Hesoihin kuuluu Espoo, Helsinki, Vantaa, Nurmijärvi, Kerava, Tuusula ja Järvenpää
Ei kuulu, landepaukkujen keksintöä koko Hese.
Miten niin talvella? Eihän täällä ole kesälläkään mitään nähtävää. Kurppanen kylä, mene Madridiin. Tai ees Tallinnaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä Hesoi on?
Samalla suunnalla kuin Hanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita narko eläimiä Piritorin seudulla vapaana joita voi käydä syöttämässä jos haluaa. Päivän mittaan seurailen Wolt kuskien liikehdintää ja onhan se hauskaa katsoa lumipyryssä tummaihoisten kavereiden ajelua miten sattuu. Korkeasaari on parin kilometrin päässä mutta siellä ei ole niin paljon nähtävää.
Olen asunut vieressä vuosia, koskaan ei ole ollut ongelmia narkomaaneista. Sen sijaan wolttimopot on virhe. Turhia ovat.
Narkomaani elukka hajotti autostani ja monesta muusta ikkunan kun kuvitteli löytävänsä jotain arvokasta. Hyvä että sisätiloja ei tuhonnut ja sain vakuutuksen korjaamaan ikkunan lisäksi pari kolhua samalla reissulla. Monta vuotta menikin ennen kuin tämä tapahtui.
Täällä auttaa, kun ei ole liian hienot kamppeet.
Narkomaani elukka hajotti autostani ja monesta muusta ikkunan kun kuvitteli löytävänsä jotain arvokasta. Hyvä että sisätiloja ei tuhonnut ja sain vakuutuksen korjaamaan ikkunan lisäksi pari kolhua samalla reissulla. Monta vuotta menikin ennen kuin tämä tapahtui.