Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö suurin osa miehistä itseään komeana?

Vierailija
28.01.2025 |

Vaikka siihen ei olisi syytä.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni sen puoleen komeana, mutta vastaavasti myös naisista 90% on luomuna mielestäni rumia. Luomu olen minäkin. Että aika tasan mennään.

Vierailija
42/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ja kroppa toimii, olen tyytyväinen, tavallinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei pidä, vaikka on oikeasti komea. Siis pitkä, harteikas jne.

Melko varmaa, että jos mies sanoo itseään komeaksi, ei sitä ole. Sama juttu pituuden kanssa, 180cm mies väittää olevansa pitkä, vaikka on keskimittainen.

Miehesi ei ole komea:) 180cm mies on yli keskipituuden siis pitkä. Minkä mittainen tappi itse olet? Veikkaan, että alle 170cm.

Vierailija
44/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita ainakaan omalla kohdalla. Pidän itseäni hyvin monella kriteerillä hyvin keskinkertaisena, "midinä" jos nuorisokieltä haluaa käyttää.

Olisi oikeastaan aika todella hankalaa nähdä itseään Adoniksen ja Henry Cavillin välimuotona kun raaka realismi katsoo peilistä takaisin.

Vierailija
45/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni sen puoleen komeana, mutta vastaavasti myös naisista 90% on luomuna mielestäni rumia. Luomu olen minäkin. Että aika tasan mennään.

Näätkö oikeasti noin monen ihmisen rumana? 90%? Huh huh, on teillä negaajilla kyllä outo meno. Itse katson ihmisiä ihan neutraalisti, ei tulisi mieleenkään ajatella että 90% on rumia.

Vierailija
46/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitävät. Ainakin siitä päätellen miten ihan seinästä repäistyn näköiset miehet kehtaavat arvostella naisia. 

Nyt olet erehtynyt:) Kyllä mies tietää olevansa ruma, mutta eihän se estä häntä arvostelemasta naisia, miksi ihmeessä estäisi? Vain naisen ulkonäöllä on merkitystä.

Vierailija
47/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-komea on ei-komea ja ei tule 'komeiden etuja' saamaan vaikka kuinka käyttäytyy tai sirkustemppuilee, mutta makuja on toki monia. Ei luonnossakaan/reaalielämässä karhu luule kissaa lajitoverikseen vaikka kissimirri kuinka esiintyisi karhuna. Luonnossa tuollaista harhaista uli-idiotismia ei edes tapahdu.

Vierailija
48/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä ihonhoitotuotteita saa naiset ihan hulluiksi.

Poikamies

Vierailija
49/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan pitänyt itseäni komeana, mutta naiset olivat eri mieltä. Kai ovat vieläkin, mutta en jaksa enää seurustella.

Tuota en miehissä ymmärrä. Naiset tietävät kyllä, mille asteikolla asettuvat yleisen kauneus ihanteen suhteen. Miehet ovat ihan kujalla. Rumat voivat pitää itseään komeina ja komeat rumina. Tuntuu, että miehillä peili ei kerro heille mitään. 

Määrittele"ruma" mies. Nainen rupsahtaa vanhetessaan joka tapauksessa eli nelikymppisenä ovat samalla viivalla kaikki.

Vierailija
50/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet myös luulevat olevansa komeita silloin kun 50v tulee täyteen, koska ovat silloin ns kunnon miehiä eikä mitään pikkupoikia. Totuus on  puolikaljuuntunut kaljamahainen papparainen peilissä.

Vierailija
51/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-komea on ei-komea ja ei tule 'komeiden etuja' saamaan vaikka kuinka käyttäytyy tai sirkustemppuilee, mutta makuja on toki monia. Ei luonnossakaan/reaalielämässä karhu luule kissaa lajitoverikseen vaikka kissimirri kuinka esiintyisi karhuna. Luonnossa tuollaista harhaista uli-idiotismia ei edes tapahdu.

Määrittele"komea"

Vierailija
52/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN SAMA?!

Vierailija
53/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni perusteella miehillä on suuret luulot itsestään. Naiset taas useinmiten vähättelevät mahdollisuuksiaan mihinkään. Nainen voi olla vaikka monen mielestä se kaikkein kaunein, mutta silti hän itse on hyvin epävarma ulkonäöstään. 

Ei ole:) Ja rupsahtaa vanhetessaan hyvin nopeasti. Naisen kukoistuskausi on 17-22v sen jälkeen alkaa alamäki. Naisen ulkonäkö rapistuu hyvin nopeasti samaa tahtia naisen hedelmällisyyden kanssa.

Vierailija
54/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni perusteella miehillä on suuret luulot itsestään. Naiset taas useinmiten vähättelevät mahdollisuuksiaan mihinkään. Nainen voi olla vaikka monen mielestä se kaikkein kaunein, mutta silti hän itse on hyvin epävarma ulkonäöstään. 

Ei ole:) Ja rupsahtaa vanhetessaan hyvin nopeasti. Naisen kukoistuskausi on 17-22v sen jälkeen alkaa alamäki. Naisen ulkonäkö rapistuu hyvin nopeasti samaa tahtia naisen hedelmällisyyden kanssa.

Oon 40v nainen ja arvataan yleensä 30-32v. 40v mies vieressäni näyttää monesti 20v vanhemmalta, esim työpaikan äijät. En tiedä mikä pappaantuminen miehille tapahtuu nelikybäsenä. Itse näytän samalta edelleen kuin yli 15v sitten.

Vierailija
55/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 40v nainen ja arvataan yleensä 30-32v. 40v mies vieressäni näyttää monesti 20v vanhemmalta, esim työpaikan äijät. En tiedä mikä pappaantuminen miehille tapahtuu nelikybäsenä. Itse näytän samalta edelleen kuin yli 15v sitten.

Voi, et näytä:)

Vierailija
56/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, et näytä:)

Perustan tämän siihen mitä ystävät, perhe ja tuntemattomat sanovat. 28-32v on ikä miksi aina luullaan. Olen hoikka ja kasvoissa ei vielä yhtäkään juonnetta. Tottakai kysytään olenko ottanut botoxia. Hyvä ihonhoito kalliilla tuotteilla 20v ajan, ei yhtään aurinkoa. Henkkarit kysytään yleensä aina. Miehet aina luulee tosi paljon nuoremmaksi enkä tietenkään kerro ikää vaan antaa olla käsityksessään. Tosin luulevat varmaan mun tulleen äidiksi 15vuotiaana aikuisista lapsista jos saavat tietää 😀 20-vuotiaana sain kaksoset. 

Vierailija
57/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele"komea"

Ei-komean vastakohta ja ei-uli = ulin vastakohta. Ulkoista komeutta lisää sisäinen komeus/hyvyys + vice versa. Makuja monia, mutta jos on toimivat silmät päässä näkee kyllä itse.

Vierailija
58/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseni paras ystävä. 

Vierailija
59/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma olen, kohtuullisen komea. Sisältö ratkaisee.

Vierailija
60/62 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei pidä, vaikka on oikeasti komea. Siis pitkä, harteikas jne.

Melko varmaa, että jos mies sanoo itseään komeaksi, ei sitä ole. Sama juttu pituuden kanssa, 180cm mies väittää olevansa pitkä, vaikka on keskimittainen.

Olen 166 cm pitkä nainen ja olen useamman kerran kuullut mollausta lyhyydestä vaikka olen keskipituinen.