Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen pph lapsillasi on?

Vierailija
03.03.2007 |

Ja mitä yleensä puuhailevat päivän aikana? Oletko tyytyväinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana sydämellinen ja lämminhenkinen täti. Olen ollut todella tyytyväinen! Paljon ulkoilevat, piirtävät, leikkivät, laulavat ja loruilevat. Aamulla kun lapsi viedään hoitoon, odottaa puuhellan kupeessa lämpimät sämpylät tai rieskat, joskus omenapiirakkaa yms. Panostaa ruokailuun, tarjolla omasta pihasta poimitut marjat (+marjamehu), porkkanat, perunat jne.

Vierailija
2/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vasta reilu 40v. Hänellä on kaksi omaa lasta. toinen täysi-ikäinen ja toinen teini.

Ulkoilevat päivittäin toisten hoitajien kanssa ja käyvät kerran viikossa seurakunnan kerhossa.

Olen erittäin tyytyväinen ja niin on myös lapseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimme tulla ja mennä miten haluamme.

Vierailija
4/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin tulla ja mennä miten haluatte? Itse olen pph ja kyllä meillä hoitopäivät sujuvat hoitosopimuksen tuomis- ja hakuaikojen mukaan. Reilua hoitajaa kohtaan. Vain yksi perhe tuottaa ongelmia jatkuvilla myöhästelyillään ja selittelyillään....

Vierailija
5/5 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä he ulkoilevat paljon, välillä vain ryhmän kesken ja välillä toisten hoitajien kanssa. Ulkoilevat eri leikkialueilla. Sisällä lapset maalaavat, piirtävät, leikkivät, lorutellaan ja laulellaan. Lapset käyvät joka viikko myös perhekerhossa, jossa käy muitakin pph:ita. Hoitajan kanssa voi puhua kaikki asiat selviksi ja välit ovat lämpimät ja mutkattomat. Olen tosi tyytyväinen hoitajaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan