Kenen laulajan lauluäänestä et pidä?
Timo Rautiainen mun mielestä. En pidä äänestään vaikka biisit ovat muuten ihan hyviä
Kommentit (264)
Adele. Taitava laulaja, mutta raaka ja kova ääni.
Coldplayn laulajan äänestä en ole koskaan pitänyt.
Kristin Chenowethin ja Idina Menzelin terävät äänet.
Paleface ja Anssi Kela eivät osaa laulaa.
Virve Rosti. Kurkkua kuristaa kun kuulen sen äänen.
J. Karjalaisen määkimistä en siedä.
Celine Dionilla on jotenkin epämiellyttävä ääni ja lausumistapa, vaikka laulaakin hyvin.
Täällä on monessa kommentissa mainittu Fredi ja Pepe Willberg. Itse ihan tykkään heidän äänistään, Fredin varsinkin: korkea miesääni voi olla kaunis myös viihdelaulupuolella, ei ainoastaan oopperassa. Mutta tähän liittyen käsittämätön tapaus on Demis Roussos. Kun kuulin hänen lauluaan ensimmäisen kerran radiosta, korvat meinasivat pudota päästä. Ei vaan voi käsittää hänen muinaista suosiotaan, se ääni on jotain sanoinkuvaamattoman omituista!
Robin piipittää kuin kanarialintu.
Täällä taas asiantuntija mammat kilvan haukkuu porukkaa. Ei ihme että on niin suosittu ketju, kun mammat pääsee porukalla haukkumaan ihmisiä!😅👌
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monessa kommentissa mainittu Fredi ja Pepe Willberg. Itse ihan tykkään heidän äänistään, Fredin varsinkin: korkea miesääni voi olla kaunis myös viihdelaulupuolella, ei ainoastaan oopperassa. Mutta tähän liittyen käsittämätön tapaus on Demis Roussos. Kun kuulin hänen lauluaan ensimmäisen kerran radiosta, korvat meinasivat pudota päästä. Ei vaan voi käsittää hänen muinaista suosiotaan, se ääni on jotain sanoinkuvaamattoman omituista!
Nämähän ovat kaikki äänialaltaan tenoreja. Ei Demis ollut lainkaan hassumpi, mutta soolouran kappaleet olivat aikamoista soopaa. Kuten Fredinkin tuotanto valtaosin.
Kuriositeetti: mistä lie isoisäni oli saanut Suosikin Demis Roussos- julisteen. Hän ripusti sen oikopäätä ulkohuussinsa oven sisäpuolelle. Oli kyllä näyttävä ilmestys.
Sanni. Sit välillä kuulee jotain ihan hirveetä rääkynää esim ruokakaupassa missä pyörii jotain pop hittejä, esittäjää olen yrittänyt metsästää enkä ole varma mutta veikkaan sen olevan Jannika B. Siis niin sietämättömän kuuloista että ihan suututtaa.
Helppo. Jennifer Lopez.
En ymmärrä miten on niin menestyvä, vieläpä laulajana.
Bebe Rexhan laulutyyli ja muut kopiot.