Kenen laulajan lauluäänestä et pidä?
Timo Rautiainen mun mielestä. En pidä äänestään vaikka biisit ovat muuten ihan hyviä
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Robin piipittää kuin kanarialintu.
Tämä 2000- luvun vai 60-luvun Robin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aina mennä negatiivisen kautta? Kenen laulajan äänestä et pidä? Mikä ruoka on pahaa? Millaisia ihmisiä et voi sietää? Ikään kuin vastaajat olisivat kiukuttelevia lapsia eikä aikuisia.
Vastaan ap:n kysymykseen, että pidän todella paljon esimerkiksi Jaakko Ryhäsen äänestä.
Niin minun mielestä on parempi purkaa pahaa oloaan anonyyminä keskustelupalstalla kuin muualla. Liikenteessä ihmisten paha olo näkyy jatkuvasti. Joku sanoin, että suomalainen moottoritie on maailman suurin avohoitolaitos ja valitettavasti olen aika lailla samaa mieltä. Negatiivisten tunteiden patoaminen johtaa ennen mittaa padon murtumiseen, jopa siinä määrin, että ne päätyvät lehtiin.
Toki artisti voisi loukkaantua jos joku ilmoittaa ettei pidä artistin lauluäänestä, mutta menestyksensä myötä artistit ovat uskoakseni kaiken tämän laatuisen yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma Uotinen
No montakos levyä häneltä on ilmestynyt, haluaisin tutustua ennenkö ryhdyn arvostelemaan.
Tunteiden taivas (1998) ja Sentimental Secrets (2006).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aina mennä negatiivisen kautta? Kenen laulajan äänestä et pidä? Mikä ruoka on pahaa? Millaisia ihmisiä et voi sietää? Ikään kuin vastaajat olisivat kiukuttelevia lapsia eikä aikuisia.
Vastaan ap:n kysymykseen, että pidän todella paljon esimerkiksi Jaakko Ryhäsen äänestä.
Niin minun mielestä on parempi purkaa pahaa oloaan anonyyminä keskustelupalstalla kuin muualla. Liikenteessä ihmisten paha olo näkyy jatkuvasti. Joku sanoin, että suomalainen moottoritie on maailman suurin avohoitolaitos ja valitettavasti olen aika lailla samaa mieltä. Negatiivisten tunteiden patoaminen johtaa ennen mittaa padon murtumiseen, jopa siinä määrin, että ne päätyvät lehtiin.
Toki artisti voisi loukkaantua jos joku ilmoittaa ettei pidä artistin lauluäänestä, mutta menestyksensä myötä artistit ovat uskoakseni kaiken tämän laatuisen yläpuolella.
&
Tämän laatuisen yläpuolella? Eli jos kertoo mielipiteensä ja pelkät kehut ovat vain sitten sitä "laatunsa tasolla" tarkoittanet.
Maijan, Ellin, Annan, Sannin, Jennin.
Tämä Neon kakkosen määkijä, Jussi vai mikälie
Vierailija kirjoitti:
Once again tämä combo. Jo kolmannen kerran, sillä edelliset poistettu.
Valtakunnassamme seuraavia EI SAA kritisoida, muistakaatten se, muuten sensuuri iskee - mutta minäpä kerran vielä:
Anna Puupää
Samu HöpöHapero
Elli TurhaHaloo
Paula Vessala
Erittäin näin.
Se pitkätukkainen tangokuningas joka oli tähdet tähdet -ohjelmassa.
No ensinäkin kaikki nämä, jotka kuulostavat siltä kuin olisi nauhoitettu heitä mumisemassa unissaan ja lisätty autotunea siihen. Drake on tästä yksi esimerkki, on myös monia muita joiden nimiä en tiedä. Osa näistä on olevinaan enemmän räppäreitä ja toiset taas laulajia, mutta samanlaista väsyneen kuuloista molotusta kummassakin tapauksessa. Alkaa v*tuttaa aina kun tätä "laulutyyliä" jossain kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma Uotinen
No montakos levyä häneltä on ilmestynyt, haluaisin tutustua ennenkö ryhdyn arvostelemaan.
Ainakin kaksi kokopitkää levyä ja kaksi singleä.
Tunteiden taivas vuonna 1998 ja Sentimentan Secrets vuodelta 2006 sekä singlet Sateinen tie v.1998 ja Toive kaikilla sama v.2017. Voi olla muutakin levytettyä tuotantoa vierailijana tms.
Kaikki suomalaiset alle 50-v naislaulajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&
Eih. Artistit ovat ihmisiä, eivät kaiken tämän yläpuolella. Ja onko Suomessa MENESTYVIÄ artisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän laatuisen yläpuolella? Eli jos kertoo mielipiteensä ja pelkät kehut ovat vain sitten sitä "laatunsa tasolla" tarkoittanet.
Eri. Ymmärrät asian väärin. Ammattilaiset ovat tämän laatuisen yläpuolella ymmärtäessään, että ihmisillä on erilaisia makuja. Miksi loukkaantua siitä ettei joku pidä vaikka lauluäänestä? Jos faneja riittää, niin kyse ei ole silloin laulajan osaamattomuudesta vaan makuasiasta. Eihän moni pidä Celine Dionin äänestä mutta silti hänen ääntään kehutaan ja levyt myyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki artisti voisi loukkaantua jos joku ilmoittaa ettei pidä artistin lauluäänestä, mutta menestyksensä myötä artistit ovat uskoaksen
Eih. Artistit ovat ihmisiä, eivät kaiken tämän yläpuolella. Ja onko Suomessa MENESTYVIÄ artisteja?
Ovat jos eivät anna haukkujen vaikuttaa itseensä. Asiallinen kritiikki on eri asia josta voi ottaa oppia ja kehittyä. Onko sinulla joku tietty muotti mihin menestyvän artistin tulee sopia? Minusta menestyvä artisti on sellainen joka täyttää isotkin esiintymispaikat ja ihmiset tietävät hänet ja hänen kappaleensa.
Monet alle 40v naisartisteista jotka laulaa kuin olisi seksi kesken. Nenä-nännänää ei niin ärsytä, kuten aito NylonBeat.
Puuttuu vain että joku seksuaalisuuttaan korostava naisartisti alkaa lähes voihkimaan laulannassaan kuten C.C.Catch kasarilla teki.
Yksilöinä, Loiri "hei mähän saan möreää ääntä kuten Johhny Cash, isketään levyä pystyyn":
Arttu Wiskari. Lyriikka ärsyttää, ja se blösö mouruaminen siihen-helevetti sekuntti riittää ja kanava vaihtuu.
Kaija Koo. On on sama kuultu jo 20 vuotta sitten, mitä muuta samalla äänellä voisi tarjoilla vielä tänä vuonna?
Pidän kyllä erilaisuudesta artistin äänessä. PP Peteliuksen kappaleet iskee, Mikko Alatalon hyvinkin, Gösta S+ Leevi loistavaa settiä.
Kaikki tulkitsijat mutta ovatko he oikeasti laulajia?
Kari Tapio oli kyllä huippu, naisista Lea Laven ja Carola aikoinaan, ikävä kun menehtyi aika nuorena.