Kenen laulajan lauluäänestä et pidä?
Timo Rautiainen mun mielestä. En pidä äänestään vaikka biisit ovat muuten ihan hyviä
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu
No just, ihan sama. Ne korkealta lauletut balladit menee, mutta heti kun tullaan alemmas, tulee äänestä jotenkin likainen. Voimaakaan ei ole ja joutuu huutamaan. Pikkusievä lauleskelu siis menettelee. (Olen itse vanha kuorolainen, joten tuntumaa on)
Ja ilmeisesti kuorolaiseksi sitten myös jäit.😩Ei kaikista ole soololaulajiksi. Voi harmi.😔
Ja sinä olet jäänyt ivalliseksi palstasolvaajaksi? Missä sanoin, että pyrkimykseni oli päästä soololaulajaksi? Ei aikomustakaan. Kuvaamataide vei mennessään.
Älä nyt reppana ala uhriutua itsellesi tuntemattomien puolesta, stressin vielä
Niinpä, kovin tärkeä, kun on oikein kuorossa ollut! Minäkin olen laulanut kuorossa, enkä todellakaan pidä sitä minään meriittinä.😅
No minä en ole ollut kuorossa, mutta ymmärrän, miksi tuo sen mainitsi. Pointti varmaan oli, ettei täysin sävelkorvaton ole arvostelemassa (moniin kuoroihin on pääsykokeet).
Turha vetää hernettä nenään tuollaisesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu
No just, ihan sama. Ne korkealta lauletut balladit menee, mutta heti kun tullaan alemmas, tulee äänestä jotenkin likainen. Voimaakaan ei ole ja joutuu huutamaan. Pikkusievä lauleskelu siis menettelee. (Olen itse vanha kuorolainen, joten tuntumaa on)
Ja ilmeisesti kuorolaiseksi sitten myös jäit.😩Ei kaikista ole soololaulajiksi. Voi harmi.😔
Ja sinä olet jäänyt ivalliseksi palstasolvaajaksi? Missä sanoin, että pyrkimykseni oli päästä soololaulajaksi? Ei aikomustakaan. Kuvaamataide vei mennessään.
Älä nyt reppana ala uhriutua
Kuorossa olen ollut Minäkin, lisäksi soitan, laulan ym. nykyäänkin. En vaan koe että meillä harrastelijoilla on syytä täällä tietäväisinä haukkua niitä, jotka työkseen tätä tekevät. He saavat paskaa niskaan muutenkin jo tarpeeksi.
M.A. Numminen.
Kaikki nykyajan etunimilaulajat. Niiden ääntä on muokattu studiossa siedettävämmäksi, ilman mitään studiolaitteita niiden ääni on varmasti karseaa kuunneltavaa. Autotunehan on myös niille välttämätön.
Celine Dion, tulee ihan kalkkuna mieleen siitä.
Jukka Poika. Mulla on autismin myötä audiokineettinen outous, eli tunnen kurkussa toisten äänten kireydet yms, Jukka Pojan laulu tuntuu öklöltä ja vetelältä kurkussa.
Vierailija kirjoitti:
Annan ja Jennin vihaajat taas liikenteessä. Mikäköhän siinä on että mammat vihaavat näitä kahta kaunista menestynyttä naista?🤔😂
Kaunis ja menestynyt taitaa olla vain Jenni. Toka vetää näköjään tässä kyselyssä pisteet kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aina mennä negatiivisen kautta? Kenen laulajan äänestä et pidä? Mikä ruoka on pahaa? Millaisia ihmisiä et voi sietää? Ikään kuin vastaajat olisivat kiukuttelevia lapsia eikä aikuisia.
Vastaan ap:n kysymykseen, että pidän todella paljon esimerkiksi Jaakko Ryhäsen äänestä.
Tule jo helvettiin pumpuli linnastasi!
Kiitos kutsusta, mutta helvettisi ei kiinnosta
Tiktokin Tuuli.
Hänellä on kunnioitettava ura ja työtä takana, osaa myös käyttää ääntään, mutta se ääni jumala*ta.
Toni Wirtanen. Ei osaa laulaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä sen naisen nimeä, mutta laulaa lässyttämällä monessa rap-biisissä naisen osuuden.
"Mennnnä myötä tyllä västäännn..."
Ja sitten joku lapsi joka raakkuu rap biisin "se oli murha, täysin turha..."
Mariska
Vierailija kirjoitti:
Toni Wirtanen. Ei osaa laulaa yhtään.
Mutta niin vaan sen ääni ja persoona sopii niihin synkkämielisiin teksteihin ja vahvaan musiikkiin. Minä kuuntelen oikein mielelläni. Kaikki biisit ei tietenkään ole hyviä, mutta joitain on.
(En ymmärrä vaimonsa Jannika B:n haukkumista, mielestäni vähintäänkin keskitason laulaja. Ei nasaalia, eikä muitakaan maneereja, mitä aiemmin kuuntelin. Ihan nuotilleen vetää ja on esiintymisvarma. Viime aikojen tuotannosta en sitten tiedä.)
Timo Rautiaisesta en itsekään pidä. Ruma ääni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä aina mennä negatiivisen kautta? Kenen laulajan äänestä et pidä? Mikä ruoka on pahaa? Millaisia ihmisiä et voi sietää? Ikään kuin vastaajat olisivat kiukuttelevia lapsia eikä aikuisia.
Vastaan ap:n kysymykseen, että pidän todella paljon esimerkiksi Jaakko Ryhäsen äänestä.
Ha ha ha he he heeeeeeeeeee................
Pepe Wilberg, Meiju Suvas ja Tarja Ylitalo ja tässä järjestyksessä
Freddie Mercuryn