Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen laulajan lauluäänestä et pidä?

Vierailija
27.01.2025 |

Timo Rautiainen mun mielestä. En pidä äänestään vaikka biisit ovat muuten ihan hyviä

Kommentit (264)

Vierailija
61/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddie  Mercuryn

Vierailija
62/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu 

No just, ihan sama. Ne korkealta lauletut balladit menee, mutta heti kun tullaan alemmas, tulee äänestä jotenkin likainen. Voimaakaan ei ole ja joutuu huutamaan. Pikkusievä lauleskelu siis menettelee. (Olen itse vanha kuorolainen, joten tuntumaa on)

Ja ilmeisesti kuorolaiseksi sitten myös jäit.😩Ei kaikista ole soololaulajiksi. Voi harmi.😔

Ja sinä olet jäänyt ivalliseksi palstasolvaajaksi? Missä sanoin, että pyrkimykseni oli päästä soololaulajaksi? Ei aikomustakaan. Kuvaamataide vei mennessään.

Älä nyt reppana ala uhriutua itsellesi tuntemattomien puolesta, stressin vielä

Niinpä, kovin tärkeä, kun on oikein kuorossa ollut! Minäkin olen laulanut kuorossa, enkä todellakaan pidä sitä minään meriittinä.😅

No minä en ole ollut kuorossa, mutta ymmärrän, miksi tuo sen mainitsi. Pointti varmaan oli, ettei täysin sävelkorvaton ole arvostelemassa (moniin kuoroihin on pääsykokeet).

Turha vetää hernettä nenään tuollaisesta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muska!

Ei vaan pysty. 

Vierailija
64/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek

Vierailija
65/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu 

No just, ihan sama. Ne korkealta lauletut balladit menee, mutta heti kun tullaan alemmas, tulee äänestä jotenkin likainen. Voimaakaan ei ole ja joutuu huutamaan. Pikkusievä lauleskelu siis menettelee. (Olen itse vanha kuorolainen, joten tuntumaa on)

Ja ilmeisesti kuorolaiseksi sitten myös jäit.😩Ei kaikista ole soololaulajiksi. Voi harmi.😔

Ja sinä olet jäänyt ivalliseksi palstasolvaajaksi? Missä sanoin, että pyrkimykseni oli päästä soololaulajaksi? Ei aikomustakaan. Kuvaamataide vei mennessään.

Älä nyt reppana ala uhriutua

Kuorossa olen ollut Minäkin, lisäksi soitan, laulan ym. nykyäänkin. En vaan koe että meillä harrastelijoilla on syytä täällä tietäväisinä haukkua niitä, jotka työkseen tätä tekevät. He saavat paskaa niskaan muutenkin jo tarpeeksi.

Vierailija
66/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.A. Numminen.

Kaikki nykyajan etunimilaulajat. Niiden ääntä on muokattu studiossa siedettävämmäksi, ilman mitään studiolaitteita niiden ääni on varmasti karseaa kuunneltavaa. Autotunehan on myös niille välttämätön.

Vierailija
67/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celine Dion, tulee ihan kalkkuna mieleen siitä.

Vierailija
68/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Poika. Mulla on autismin myötä audiokineettinen outous, eli tunnen kurkussa toisten äänten kireydet yms, Jukka Pojan laulu tuntuu öklöltä ja vetelältä kurkussa. 

Vierailija
69/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan ja Jennin vihaajat taas liikenteessä. Mikäköhän siinä on että mammat vihaavat näitä kahta kaunista menestynyttä naista?🤔😂 

Kaunis ja menestynyt taitaa olla vain Jenni. Toka vetää näköjään tässä kyselyssä pisteet kotiin.

Vierailija
70/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Lindholm. 

Vierailija
71/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä aina mennä negatiivisen kautta? Kenen laulajan äänestä et pidä? Mikä ruoka on pahaa? Millaisia ihmisiä et voi sietää? Ikään kuin vastaajat olisivat kiukuttelevia lapsia eikä aikuisia.

Vastaan ap:n kysymykseen, että pidän todella paljon esimerkiksi Jaakko Ryhäsen äänestä.

Tule jo helvettiin pumpuli linnastasi! 

Kiitos kutsusta, mutta helvettisi ei kiinnosta

Vierailija
72/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokin Tuuli. 

Hänellä on kunnioitettava ura ja työtä takana, osaa myös käyttää ääntään, mutta se ääni jumala*ta.

Vierailija
73/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Wirtanen. Ei osaa laulaa yhtään.

Vierailija
74/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä sen naisen nimeä, mutta laulaa lässyttämällä monessa rap-biisissä naisen osuuden.

"Mennnnä myötä tyllä västäännn..."

Ja sitten joku lapsi joka raakkuu rap biisin "se oli murha, täysin turha..."

Mariska

Vierailija
75/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni Wirtanen. Ei osaa laulaa yhtään.

Mutta niin vaan sen ääni ja persoona sopii niihin synkkämielisiin teksteihin ja vahvaan musiikkiin. Minä kuuntelen oikein mielelläni. Kaikki biisit ei tietenkään ole hyviä, mutta joitain on.

(En ymmärrä vaimonsa Jannika B:n haukkumista, mielestäni vähintäänkin keskitason laulaja. Ei nasaalia, eikä muitakaan maneereja, mitä aiemmin kuuntelin. Ihan nuotilleen vetää ja on esiintymisvarma. Viime aikojen tuotannosta en sitten tiedä.)

Vierailija
76/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Rautiaisesta en itsekään pidä. Ruma ääni. 

Vierailija
77/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika B

Vierailija
78/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexmane 

Vierailija
79/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä aina mennä negatiivisen kautta? Kenen laulajan äänestä et pidä? Mikä ruoka on pahaa? Millaisia ihmisiä et voi sietää? Ikään kuin vastaajat olisivat kiukuttelevia lapsia eikä aikuisia.

Vastaan ap:n kysymykseen, että pidän todella paljon esimerkiksi Jaakko Ryhäsen äänestä.

Ha ha ha he he heeeeeeeeeee................

Vierailija
80/264 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepe Wilberg, Meiju Suvas ja Tarja Ylitalo ja tässä järjestyksessä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan