Kenen laulajan lauluäänestä et pidä?
Timo Rautiainen mun mielestä. En pidä äänestään vaikka biisit ovat muuten ihan hyviä
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Annan ja Jennin vihaajat taas liikenteessä. Mikäköhän siinä on että mammat vihaavat näitä kahta kaunista menestynyttä naista?🤔😂
On täällä yksi "ukkokin", joka ei heitä voi sietää. M65
Edesmennyt Yön laulaja Olli Lindholm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arppa
Arppa on ihana! 😍 Se hymykin on niin valloittava.😊 Tulen aina hyvälle tuulelle kun kuulen tai näen Arpan. Sama on siskonsa Anna.😍
Valloittava? OKSETTAVA!!!
Bruce Springsteen laulaa kaikki biisit kuin paskat housussa!
Laskiaispullahaaste 2025
https://www.vauva.fi/keskustelu/5920977/laskiaispullahaaste-2025#commen
Siskot, tulkaa mukaan!
Loiri, M.A.Numminen ja omani, en pidä omasta lauluäänestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu
No just, ihan sama. Ne korkealta lauletut balladit menee, mutta heti kun tullaan alemmas, tulee äänestä jotenkin likainen. Voimaakaan ei ole ja joutuu huutamaan. Pikkusievä lauleskelu siis menettelee. (Olen itse vanha kuorolainen, joten tuntumaa on)
Ja ilmeisesti kuorolaiseksi sitten myös jäit.😩Ei kaikista ole soololaulajiksi. Voi harmi.😔
Ja sinä olet jäänyt ivalliseksi palstasolvaajaksi? Missä sanoin, että pyrkimykseni oli päästä soololaulajaksi? Ei aikomustakaan. Kuvaamataide vei mennessään.
Älä nyt reppana ala uhriutua itsellesi tuntemattomien puolesta, stressin vielä saat :)
Na
Niinpä, kovin tärkeä, kun on oikein kuorossa ollut! Minäkin olen laulanut kuorossa, enkä todellakaan pidä sitä minään meriittinä.😅
Olavi Virta
Rauli Badding Somerjoki
Kari Tapio
Topi Sorsakoski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu
No just, ihan sama. Ne korkealta lauletut balladit menee, mutta heti kun tullaan alemmas, tulee äänestä jotenkin likainen. Voimaakaan ei ole ja joutuu huutamaan. Pikkusievä lauleskelu siis menettelee. (Olen itse vanha kuorolainen, joten tuntumaa on)
Ja ilmeisesti kuorolaiseksi sitten myös jäit.😩Ei kaikista ole soololaulajiksi. Voi harmi.😔
Ja sinä olet jäänyt ivalliseksi palstasolvaajaksi? Missä sanoin, että pyrkimykseni oli päästä soololaulajaksi? Ei aikomustakaan. Kuvaamataide vei mennessään.
Älä nyt reppana ala uhriutua itsellesi tuntemattomien puolesta, stressin vielä
Kyllä on kuule mullakin ollut musiikki ja kuvis aina kymppi ja harrastan kumpaakin ja toinen liittyy työhöni. Ja olen myös paska matematiikassa. En silti jaksa täällä haukkua artisteja, jotka tekevät työtään. He varmaan saavat paskaa niskaan ilman meitäkin ihan tarpeeksi!
Voi sinua, taitaa olla ihan muita ongelmia nyt taustalla, kuin joku laulajien arvosteluketju, mikä ärsyttää?
Mutta onhan tuokin tapa purkaa pahaa oloa, kun saa anonyymeille räksyttää. Mielenrauhaa!
Virve Rosti