Huvittavin asia, jolla joku on leveillyt?
Muistan itse tältä palstalta tyypin joka ylpeänä jankkasi, että hänellä on jääkaapissa kolmea eri leikkelettä toisin kuin "köyhillä".
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pikkukaupungin yrittänaikkonen oli ostanut Hunterin kumisaappaat, pyöri paikallisessa S-marketissa kauhean kauan edestakaisin, että ihmiset huomaisivat. Täällä ei taatusti moni edes tiedä, että ne on vähän kalliimmat kumpparit. Minua nauratti, jäin oikein seuraamaan sitä päätöntä pyörimistä. Sattui sitten kaupan pihalle yhtäaikaa ja tuli minulle juttelemaan tämä rouva, kysyin, että eikö sinua hiostuta noi saappaat, oli nimittäin kuiva keli ja tavattoman lämmintä. Rouva meni hiukan vaikeaksi.
Mistä tiedät, ettei etsiskellyt jotain tuotetta, eikä todellisuudessa uhrannut ajatustakaan sille mitkä kalossit oli jalkaansa laittanut?
Niinpä. Tästä ja monesta muustakin ketjun jutuista tulee mieleen, että minkä tahansa voi näköjään tulkita leveilyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pikkukaupungin yrittänaikkonen oli ostanut Hunterin kumisaappaat, pyöri paikallisessa S-marketissa kauhean kauan edestakaisin, että ihmiset huomaisivat. Täällä ei taatusti moni edes tiedä, että ne on vähän kalliimmat kumpparit. Minua nauratti, jäin oikein seuraamaan sitä päätöntä pyörimistä. Sattui sitten kaupan pihalle yhtäaikaa ja tuli minulle juttelemaan tämä rouva, kysyin, että eikö sinua hiostuta noi saappaat, oli nimittäin kuiva keli ja tavattoman lämmintä. Rouva meni hiukan vaikeaksi.
Mistä tiedät, ettei etsiskellyt jotain tuotetta, eikä todellisuudessa uhrannut ajatustakaan sille mitkä kalossit oli jalkaansa laittanut?
Niinpä. Tästä ja monesta muustakin ketjun jutuista tulee mieleen, että minkä tahansa voi näköjään tulkita leveilyksi.
Osasta jutuista mietin, että kyseessähän voi olla vain toteamus, ei leveily. Esim." en tunne artistia X" (viittaus leveilyyn, ettei tunne jotain julkkiksia).
Pitäisikö valehdella, tai lähteä tilanteesta karkuun ettei joudu sanomaan, ettei tiedä kuka tämä julkkis on?
Tuttavapariskunnan rouva leveilee kapiaispoikansa sivusuhteilla: "No, se Ilmari on aina ollut sellainen naistenmies! Ja se Laura (pojan vaimo) on vähän sellainen reppana."
Pojalla on kolme lasta, joita Mummo rakastaa kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvan viinan haku Virosta tai Latviasta omaan käyttöön.
Joo, "säästit" maksamalla kaljoista ja viinoistasi 400 euron sijasta 280 euroa, mutta maksasi poksahtas hetkellä millä hyvänsä.
Onko tuollaisessa hidastetussa itsemurhassa mitään hienoa?
Nuo reissut vasta kalliiksi tuleekin, että se siitä säästöstä ja ainakin työkaveri on usein hukannut/rikkonut puhelimen/lompakon noilla reissuilla.
Tekee siis vakuutuspetosta:) Kuittaa uutta puhelinta matkavakuutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tästä ja monesta muustakin ketjun jutuista tulee mieleen, että minkä tahansa voi näköjään tulkita
Yleensä tätä esiintyy somekommentteina julkkisten kuolemasta kertovien juttujen alla. Ei ole mikään pakko kommentoida päästäkseen tilanteesta pois.
En ymmärtänyt puhetta, kun vanha sukulaistäti kehaisi erään tutun päässeen naimisiin.
Kaupungin asunnon saaminen hyvältä alueelta muka siksi, koska sukunimi on hieno.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapariskunnan rouva leveilee kapiaispoikansa sivusuhteilla: "No, se Ilmari on aina ollut sellainen naistenmies! Ja se Laura (pojan vaimo) on vähän sellainen reppana."
Pojalla on kolme lasta, joita Mummo rakastaa kovasti.
Tunnemmekohan saman rouvan?
Eräs tuttu kerskui sillä, että hänelle soitetaan useammin kuin minulle.
Ottaen huomioon, että pidän kännyäni aina äänettömällä, outoa.
Yhdet sukulaiset olivat aikanaan tosi ylpeitä siitä, ettei heillä ollut televisiota.
Asiat, mitä joku on tehnyt lapsena, jonkun muun kertomuksen mukaan (kuten äiti tai mummo). Itse ei sitä muista, mutta pitää silti kertoa ikään kuin omana muistona. Motiivi mietityttää, treffeillä etenkin.
Ehkei ole ole huvittavaa. Mutta (varattu, jota en tiennyt) pelimies aikoinaan esitteli koulutodistuksensa, työtodistuksensa, autonsa, työharjoittelunsa huvipuistolaitteiden korjauksessa, muuallakin. Huhhuh. Nyt varmaan esittelee naisille yritystoimintaansa ja johtajuuttaan.
Yhden kirjan lukemisesta. Oli kuin olisi saavuttanut jotain suurta lukemalla noin 200-sivuisen kirjan loppuun.
Jos joku leveilee (kapeilee) sillä, että on laihempi kuin muut. Tai että on jotakin tiettyä, ilmeisesti itse parhaana pitämäänsä vartalotyyppiä. No heh.
Yks kaveri kehui omistavansa paljon ämpäreitä.
Leveileekö vai tuntuuko kateutesi takia leveilyltä? Itse en tunne kateutta, niin en ole koskaan kokenut kenenkään leveilevän
Aikanaan mieheni ystävä kehuskeli, miten hänen isänsä saa kaikenlaisia tukirahoja.
Palkalla leveily.
Ei toki omalla, vaan muiden.
Esim. veljen palkka on aina satasen tai kaksi parempi kuin kenenkään muun. Asiaa tarkemmin seuraavat ovat huomanneet, että veljen tulokehitys on ollut huimaa, jopa lentäjiä parempaa. Mutta kyseessähän onkin sähkömies. Eikun, joku hienompi termi, mutta sähkömiehestä minusta siinä on kuitenkin kyse. Säännölliset lomautukset jäävät laskuista jotenkin pois.
Tai kaverin äidin palkka, nykyään eläke. "Se 'Justiinan' äiti on vielä eläkkeelläkin Puutteenperän 300 eniten ansaitsevan listalla!"
Tesla, iPhone, merkkilaukku tai isolla logolla varustettu merkkivaate, tatuointi, shokkitukka...
Nykyään nuo on jo lähestulkoon wt merkkejä- wt on saanut töitä ja ottaa nyt urakalla kulutusluottoa saadakseen "kaiken haaveilemansa"