Haluisin miehen olevan dom mutta ei ota sitä tosissaan!
Sanoo kyllä että voi olla, mutta sitten kuitenkin ottaa sen homman osin leikisti ja huumorilla.
Ärsyttää kun mulle asia on tosi tärkeä ja henkilökohtainen!
Kommentit (11)
Pitäisi kotikuria, rankaisisi (vaikka piiskaa tai isän kädestä pyllylle) jos olen tuhmana. Ottaisi väkisin, mutta päättäväisesti eikä kovalla väkivallalla siis.
Ei se oikeasti halua eikä pysty. Älä pakota.
Jos miehelläsi ei ole dominoivia tai sadistisia taipumuksia, niin niitä ei ole. Piiskaaminen on silloin upeaa, kun kummatkin osapuolet sitä haluavat ja kiihottuvat. Kumman ottaisit: miehen, jolla on voimakas erektio sinua piiskatessaan, vai miehen, jolla erektio laskee?
Kyllä se miehesi siitä vakavoituu, kun sanot jättäväsi sen ellei se pysty laittaamaan sinua kuriin ja nuhteeseen.
Ei pidä antaa periksi. Jatka. Kyllä se lopettaa naureskelun kun huomaa, että olet tosissasi. Sinulla on oikeus himoihisi ja haluihisi. Miehelläsi on myös oikeutensa, ja nyt sitten pitäisi sovitella asioita yhteen. Jos sitten hommasta ei tule mitään, niin eroaminen tai suhteen avaaminen ovat käytettävissä olevat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kotikuria, rankaisisi (vaikka piiskaa tai isän kädestä pyllylle) jos olen tuhmana. Ottaisi väkisin, mutta päättäväisesti eikä kovalla väkivallalla siis.
Saitko nuorempana kotona piiskaa?
Asia on miehellesi vieras ja uusi. Siksi hän lienee hämillään eikä oikein osaa olla. Tilanne yritetään paikata huumorilla ja naureskelulla. Eiköhän se siitä keskustelulla ja ajatukseen tottumisella lähde sujumaan. Toivottavasti. Jos ei, niin sitten ei. Miehelläkin on oikeus olla haluamatta.
Saakeli mitä miehiä. Omani piiskasi heti kun ehdotin, nyt saan säännöllisesti. Kotikurikin on löytynyt kun sanoin että haluan miehen oleva perheenpää. Perjantaina hän vei niskavilloista siivoamaan kylppäriä, Kun olin siivonnut hän piiskasi ja seisotti nurkassa alasti. Sanoi vain etttä, toivottavasti pysyy kylppäri siistinä niin ei tarvitse rangaista enää. Ihan jumalattoman ihanaa kun mieheni on dom. Iiris 28.
D-miehenä aloittajalle sanoisin, että ensimmäiset kerrat voivat olla miehellä aika jänniä, vaikka itse olisi näistä hommista unelmoinut kauankin - ja vielä enemmän, jos asia on uusi hänelle. Hän varmaan ajattelee että kuulostaa naurettavalta. Sun tehtäväs on varmistaa, että huomaa, kuinka himoissasi olet joka hetki, kun pysyy roolissa.
Paras mitä voit tehdä on hehkuttaa sitä eri tavoilla... teet selväksi, ite jutun aikana ja sen jälkeen, että "oli mahtavaa kun teit tai sanoit näin..." ja jatkat tätä. Katso saatko hänet innostumaan sillä, että olet itse hyvin avulias ja valmis hommaan. Kaada vaikka jotain jonnekin ja pyllistä ja ojenna piiska... tai tule köysissä tai kahleissa ja ojenna talutushihna. Tarjoa itseäsi uudelleen ja uudelleen ja näitä, kuinka paljon siitä innostut. Palkitse asioilla, joista hän pitää. Kuuliainen nainen on ihana asia. Jos saat sen tajuamaan, että tarvitset kuria, jotta olet kuuliainen, sillä se menee. Jatka yrittämistä. Mitään et menetä kokeilemalla. Ei kannata olla suhteessa, jos ei saa haluamaansa seksiä. Joten yritä kaikkesi. Uskon että innostuu, kun näkee mitkä ovat hyödyt... 🖤
Millaista dominointia tarvitsisit mieheltäsi?