Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tilanteessani? (tissiasiaa)

Vierailija
03.03.2007 |

Minulle on tehty uusi rinta poistetun tilalle.

Näillä rinnoilla on nyt kokoero reilu kuppikoko ja toinen on luonnollisesti myös terhakampi.

Kirurgi suosittelee toisen pienennystä ja kohotusta, jolloin ne olisivat samalla tasolla ja samankokoiset.

Jotenkin nyt on alkanut pelottamaan, jos leikkauksessa meneekin jotain pieleen.

Onkohan täällä kellään kokemusta pienennysleikkauksesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInähän olet jo monta leikkausta kokenut, tiedät varmaan itse parhaiten, miten oma ruumiisi niihin reagoi ja miten helppo sinun on toipua. Sanovat että kohotus on pikkujuttu, pienennys isompi ja suurennus kaikkein suurin. Mutta rinnan poisto kokonaan on tietysti ihan omassa kategoriassaan ja muita suurempi leikkaus, joten kaikki muu taitaa jäädä sen varjoon.

Minkä selityksen lääkärit ovat antaneet sille,että rekonstruktion tulos on noinkin erilainen kuin oli aiottu? Miten he ennustavat rintojen tulevaisuudessa käyttäytyvän? Latistuuko se rekonstruoitu muutamassa vuodessa (siinähän on erilaiset sidekudokset kuin terveessä rinnassa?) ja tarvittaisiinko silloin taas uutta korjausleikkausta?

Minulla on luonnostaan eri kokoiset rinnat - ei ihan kuppikoon eroa, mutta sellainen jonka selvästi huomaa rintaliiviostoksilla. Sinua näkemättä ja tuntematta luulen, että itse en ryhtyisi enää uuteen leikkaukseen jos ei ole ihan pakko - eikä erikokoiset rinnat tosiaan olisi sellainen pakko, jollei se toinen nyt ole ihan selässä. Mutta tietysti ulkonäön palauttamisella mahdollisimman ennalleen voi olla merkitystä sinulle osana toipumista siitä mikä sitten aiheuttikaan sen ensimmäisen rinnan poiston.

Vierailija
2/3 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa, paitsi kovin tiukkoja paitoja ei voi käyttää, koska toinen rinta on huomattavasti alempana.

Jotenkin vaan epäilyni nyt vahvana, koska sukulaiseni polvinivelleikkaus juuri vasta epäonnistui.

Toisaalta ajattelen, että sittenpä kaikki olisi tehty, samassa leikkauksessa liene mahdollista tehdä nännikin toiseen, koska se pienennettävän nänni puolitetaan, kaveriksi toiselle. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vai 15 senttiä? alle 10 cm eroa voisi varmaan huijata liiveilläkin. Yli on vaikeampaa.

Leikkaus on leikkaus ja aina voi mennä jotain pieleen. Toisaalta sulla on tosiaan jo kokemusta ja tiedetään miten reagoit leikkauksiin ja lääkkeisiin jne. Se voisi mennä " vanhalla rutiinillakin" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme