Miltä tuntuu olla ohuthiuksinen?
Kommentit (50)
Ei nyt kovin ohuet, mutta suomalaisen ohuet tavallaan. Tuntuu kuin olisi harmaa alien täällä pimeässä kaamoksessa. ;) Tai no shampoo ratkaisee.
Minulla on paksut hiukset, mutta vain heikkoa kasvua kainaloissa ja alapäässä. Säärikarvoja ei ole koskaan ollut.
Käyn kerran viikossa kampaajalla pesettämässä ja föönäys. Viimeksi kun olin, omaa vuoroaan odottava herra kysyi, että mistäs tuollaisia hiuksia saa!
Vierailija kirjoitti:
Ikävältähän se tuntuu. En enää käy kampaajalla, koska joka ikinen kerta sama päivittely, että miten voi olla noin ohut tukka. Minkä minä sille voin? Haluaisin paksut hiukeseni takaisin! Lasten myötä karvat harveni olemattomiin.
Liruhiuksista saa tupeeraamalla ja hiuslakan avulla oikein paksun näköisen pöheikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävältähän se tuntuu. En enää käy kampaajalla, koska joka ikinen kerta sama päivittely, että miten voi olla noin ohut tukka. Minkä minä sille voin? Haluaisin paksut hiukeseni takaisin! Lasten myötä karvat harveni olemattomiin.
Liruhiuksista saa tupeeraamalla ja hiuslakan avulla oikein paksun näköisen pöheikön.
Ei saa, jos hiuksia ei ole kuin muutama haiven.
Vakavissa sairauksissa epäolennaista.
Kuivuu tosiaankin vilauksessa😄 Kyllä se välillä harmittaa. Laitan tököttejä tai pidän kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu käyttämään aikaa niiden laittamiseen, että näyttäisivät tuuheammilta. Rajoittaa myös kampausta, pidän polkkamitassa, kun pidempänä näyttää hiirenhännältä. Ja ihailen ja kadehdin toisten tuuheita hiuksia. Onneksi olen muuten nätti, niin se kompesoi puutetta hiuksissa.
Samat sanat. Ihmettelen aina, mitä miehet mussa näkevät, kun hiukset ovat harvat
No en koe että se mua kaunistaa. Hassua kyllä en ole yhtään samaa mieltä monista muista ohuthiuksisista.
Ei tunnu kivalta. Ei voi laittaa edes kampauksia. Ja kampaajalle en halua mennä enää koska siellä hiuksia vasta lähteekin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vihaan käydä kampaajalla! Niin monta huonoa kokemusta, esim yksi kampaaja ihan yhtäkkiä kysyi " olenko sairas"? Olin että mitä... Kuulemma ihmetteli vaan että miten nuorella naisella voi olla niin ohuet hiukset! En käynyt siellä toista kertaa. Toinen esimerkki kun kampaaja päivitteli ja sääli kovaan ääneen miten hiukseni ovat kuin vauvan hiukset ja pyysi oikein kaikkia muitakin kampaajia siellä kokeilemaan hiuksiani ja taisipa joku asiakaskin uteliaisuuttaan kokeilla. En mennyt sinnekään toista kertaa, tunsin itseni friikiksi! Nyt kohta 50v ja hiukset totta kai vie vieläkin ohuemmat ja päänahka kuultaa läpi, häpeän tosi paljon hiuksiani. Varmaan jossakin välissä siirryn peruukkiin.
Useimmalla ohuthiuksisella on paljon hiuksia, mutta ne ovat tosiaan ohuita, ettei voi puhua hiusten vähyydestä.
Joudun pesemään hiukset aina aamuisin, koska ne ohuuttaan rasvoittuvat vauhdilla ja föönauksella saa edes vähän kuohkeutta aikaan. Joskus olen saanut hyvää tarkoittavan neuvon, että hiukset eivät olisi niin lättänät jos leikkaisin ne vaikka olkapäämittaan tai polkkaan. Kokeiltu on, menevät yhtä ohuina ja littanoina päätä myöten, vaikka olisivat miten lyhyet. Ohut tukka on ohut tukka, vaikka sille tekisi mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu käyttämään aikaa niiden laittamiseen, että näyttäisivät tuuheammilta. Rajoittaa myös kampausta, pidän polkkamitassa, kun pidempänä näyttää hiirenhännältä. Ja ihailen ja kadehdin toisten tuuheita hiuksia. Onneksi olen muuten nätti, niin se kompesoi puutetta hiuksissa.
Mulla on tuuheat hiukset, mutta myös tuuheat pers- ja varvaskarvat sekä viikset ja pieni parta. Älä kadehdi.
T. Nainen
Tyttärellänikin on tuuheat hiukset ja manaa samaa ongelmaa kuin sinäkin. Itse olen ohuthiuksinen ja hyvänä puolena on tuo ettei muualla ole sitäkään vähää karvoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erittäin paksut hiukset. Näytän aamulla ihan pallopää peikolta. Aina pitää laittaa kunnolla geeliä tai lakkaa hiuksiin, jotta on edes ihmisen näköinen. Joskus kadehdin ihmisiä joilla on ohuet taipuvat hiukset.
Kannattaisko vaikka pestä ne hiukset välillä?
Onko sulla ap tylsäkin elämä?
Täällä on todella surkeita aloituksia taas vaihteeksi.
Ei vaikuta elämääni kuin siten, että hiusten pesu ja kuivatus ei ole mikään projekti, johon tarvitsee aikaa. Tästä olen iloinen, vaikka muuten ottaisin mielelläni paksut enkelikiharat.
Tunsin erään täydellisen kauniin siskon, sievä ohut keltainen tukka, niin pienet rinnat, että ei käyttänyt edes tuplapipoa, mutta kaikkein kauneimmat hänellä silti olivat ihanoittavat sukupuolielimet ja sievä hymy. Kynis.mies
Jos jompikumpi pitäisi/saisi valita:
Nuoli ylös: Kauniit kasvot, ohuet hiukset
Nuoli alas: ei kauniit kasvot, paksut hiukset
Mulla on erittäin paksut hiukset. Näytän aamulla ihan pallopää peikolta. Aina pitää laittaa kunnolla geeliä tai lakkaa hiuksiin, jotta on edes ihmisen näköinen. Joskus kadehdin ihmisiä joilla on ohuet taipuvat hiukset.