Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wolttaan kohta mäkkisafkaa. Mitä ajattelet siitä?

Vierailija
26.01.2025 |

-

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä Woltista oikein muuta saa. Kebabia tai mäkkisafkaa - siinä se valinnanvara.

Saa tilattua kaupasta ruokatarvikkeet tai vaikka apteekista särkylääkettä, jos on tarve. Varmaan harmittaa siellä perähikiällä, kun ei ole samaa mahdollisuutta?

Vierailija
42/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä, jos haluaa mäkkäripaskaa, silloin lähdetään mäkkäriin ja syödään se siellä.

Liian pitkä matka on.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltista, mäkistä vai sinusta?

Vierailija
44/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

läski ei jaksa vaatettaa ja henkinen tasokin estää ihmisten ilmoille menemisen. onneksi kelan 2kk välein tulevat haastattelut tulevat pakollisiksi tai kotiin ruokkiminen loppuu.

Vierailija
45/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on laiska läski

Tuskin nyt laiska kuitenkaan.

Vierailija
46/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ja läski

Vierailija
47/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

läski ei jaksa vaatettaa ja henkinen tasokin estää ihmisten ilmoille menemisen. onneksi kelan 2kk välein tulevat haastattelut tulevat pakollisiksi tai kotiin ruokkiminen loppuu.

Miten Kela tähän nyt liittyy? Opettele hyvä ihminen nyt edes kirjoittamaan ennen kuin alat haukkua muiden ihmisten henkistä tasoa. Edes isoja alkukirjaimia et laiskuuksissasi jaksanut laittaa..

Ap

Vierailija
48/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos maistuu. Meilläkin on tänään burgereita, valmistan itse peuran jauhelihasta, teen myös burger kastikkeen itse.

Vierailija
49/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle maistuu niin ok.Itse kyllä haen ruokatarpeet kaupasta ja teen itse.

Tänään tuli syötyä itse tehtyä tonnikalasalaattia mikä minulla koostuu friseesalaatista, tomaateista, kurkusta, puna- ja valkosipulista, omenasta ja tietty tonnikalasta ja vielä chilikastiketta ja fetaa päälle. Pääruokana oli ramen nuudeleita, vihanneksia ja kanaa tulisessa hoisin kastikkeessa. Maistuu takuuvarmasti paremmalle kuin mäkkärin kuiva hampurilainen.

Vierailija
50/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli syötyä itse tehtyä tonnikalasalaattia mikä minulla koostuu friseesalaatista, tomaateista, kurkusta, puna- ja valkosipulista, omenasta ja tietty tonnikalasta ja vielä chilikastiketta ja fetaa päälle. Pääruokana oli ramen nuudeleita, vihanneksia ja kanaa tulisessa hoisin kastikkeessa. Maistuu takuuvarmasti paremmalle kuin mäkkärin kuiva hampurilainen.

🤮

Vierailija
51/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ja jatkan jäätelön syömistä.

Vierailija
52/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Tuota mieltä on syrjäkylän perusjuntti, jonka suurin makuelämys tulee siitä kun ruokaan laittaa ketsuppia ja parasta mahdollista on se mäkkärin hampurilainen.