Wolttaan kohta mäkkisafkaa. Mitä ajattelet siitä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä, jos haluaa mäkkäripaskaa, silloin lähdetään mäkkäriin ja syödään se siellä.
Liian pitkä matka on.
Ap
läski ei jaksa vaatettaa ja henkinen tasokin estää ihmisten ilmoille menemisen. onneksi kelan 2kk välein tulevat haastattelut tulevat pakollisiksi tai kotiin ruokkiminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
AP on laiska läski
Tuskin nyt laiska kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
läski ei jaksa vaatettaa ja henkinen tasokin estää ihmisten ilmoille menemisen. onneksi kelan 2kk välein tulevat haastattelut tulevat pakollisiksi tai kotiin ruokkiminen loppuu.
Miten Kela tähän nyt liittyy? Opettele hyvä ihminen nyt edes kirjoittamaan ennen kuin alat haukkua muiden ihmisten henkistä tasoa. Edes isoja alkukirjaimia et laiskuuksissasi jaksanut laittaa..
Ap
Mikäs siinä jos maistuu. Meilläkin on tänään burgereita, valmistan itse peuran jauhelihasta, teen myös burger kastikkeen itse.
Jos sulle maistuu niin ok.Itse kyllä haen ruokatarpeet kaupasta ja teen itse.
Tänään tuli syötyä itse tehtyä tonnikalasalaattia mikä minulla koostuu friseesalaatista, tomaateista, kurkusta, puna- ja valkosipulista, omenasta ja tietty tonnikalasta ja vielä chilikastiketta ja fetaa päälle. Pääruokana oli ramen nuudeleita, vihanneksia ja kanaa tulisessa hoisin kastikkeessa. Maistuu takuuvarmasti paremmalle kuin mäkkärin kuiva hampurilainen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli syötyä itse tehtyä tonnikalasalaattia mikä minulla koostuu friseesalaatista, tomaateista, kurkusta, puna- ja valkosipulista, omenasta ja tietty tonnikalasta ja vielä chilikastiketta ja fetaa päälle. Pääruokana oli ramen nuudeleita, vihanneksia ja kanaa tulisessa hoisin kastikkeessa. Maistuu takuuvarmasti paremmalle kuin mäkkärin kuiva hampurilainen.
🤮
Jaa. Ja jatkan jäätelön syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
Tuota mieltä on syrjäkylän perusjuntti, jonka suurin makuelämys tulee siitä kun ruokaan laittaa ketsuppia ja parasta mahdollista on se mäkkärin hampurilainen.
Saa tilattua kaupasta ruokatarvikkeet tai vaikka apteekista särkylääkettä, jos on tarve. Varmaan harmittaa siellä perähikiällä, kun ei ole samaa mahdollisuutta?