Wolttaan kohta mäkkisafkaa. Mitä ajattelet siitä?
Kommentit (52)
Kun piti oikein ketju tästä aloittaa, niin onko tuo sulle jotenkin kehumisen arvoinen asia? Herättää kyllä kaikissa suurta kateutta tuo sinun mäkkäristä wolttauksesi. Ei minun tarvitse tänne tulla kertomaan jos tilaan jostain ruokaa ja kuinka se olisi jotain todella hienoa. No ehkä tuo on sinulle viikon kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Kun piti oikein ketju tästä aloittaa, niin onko tuo sulle jotenkin kehumisen arvoinen asia? Herättää kyllä kaikissa suurta kateutta tuo sinun mäkkäristä wolttauksesi. Ei minun tarvitse tänne tulla kertomaan jos tilaan jostain ruokaa ja kuinka se olisi jotain todella hienoa. No ehkä tuo on sinulle viikon kohokohta.
Ehkä ei ole vaan muuta elämänsisältöä, tuskin apllä on tilillään vitosta. (Onpas! On mulla rahaa, vastaa ap kohta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että valehtelet koska sinulla ei ole rahaa.
Itelläs ei taida olla ja kuvittelet, että kaikki on yhtä köyhiä kuin sinä :D
Ap
Ite oot!!
Taas tavallinen ulilautaveeti asialla
Säälin sinua. Big mac reseptiä on muutettu, eikä kyseessä enää ole se sama legendaarinen hampurilainen. Jos olisit järkevä, tilaisit ainoastaan Quarter Poundereita.
Hampuraisella ja sen syömisellä Mäkkärissä on oma juttunsa tietyissä tilanteissa, lasten kanssa, leffan jälkeen yms. Se, että joku tilaa sitä kotiinsa on yksinomaan surullista.
Hyvää ruokahalua! Toivottavasti maistuu.
Että taas joku ulkomaalaistaustainen Wolt-kuski sai keikan ja tuo sen tilauksesi. Lähes orjatyötä joutuu tekemään.
Itsellä on juuri pizzauuni kuumiamassa 500 asteeseen ja eilen tekemäni pizzataikinat, jotka olivat yön jääkaapissa fermentoitumassa, ovat lämpiämässä. Poikani pilkkoo juuri täyteaineksia. Kohta valmistuu 8 kpl maukkaita pizzoja. Minulla ei olisi rahaa tuhlata Wolt-tilauksiin. Mieluummin teen ruokaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Että taas joku ulkomaalaistaustainen Wolt-kuski sai keikan ja tuo sen tilauksesi. Lähes orjatyötä joutuu tekemään.
Itsellä on juuri pizzauuni kuumiamassa 500 asteeseen ja eilen tekemäni pizzataikinat, jotka olivat yön jääkaapissa fermentoitumassa, ovat lämpiämässä. Poikani pilkkoo juuri täyteaineksia. Kohta valmistuu 8 kpl maukkaita pizzoja. Minulla ei olisi rahaa tuhlata Wolt-tilauksiin. Mieluummin teen ruokaa itse.
Sitten mammmu ulos jos ei wolttaa
Eipä herätä kateutta, että aloittajalla on varaa tilata mäkkäristä, onhan se jo kehumisen aihe, mäkkäri tosiaan. Vielä ei ole tullut edes mieleeni avata tuon lafkan ovea, jos haluan syödä hyvin, minulla on varaa mennä ravintolaan syömään. Usein teenkin sen, tosin en tule tänne kaiken aikaa leveilemään, ei tuo ravintolassa syömässä käyminen ole minulle ainutlaatuista tässä maailmassa. Joillekin mäkkärikin näkyy olevan ylellisyyttä.
Ei sieltä Woltista oikein muuta saa. Kebabia tai mäkkisafkaa - siinä se valinnanvara.
Kyllä täällä hesassa saa kotiinkuljetuksella kaikkea ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä herätä kateutta, että aloittajalla on varaa tilata mäkkäristä, onhan se jo kehumisen aihe, mäkkäri tosiaan. Vielä ei ole tullut edes mieleeni avata tuon lafkan ovea, jos haluan syödä hyvin, minulla on varaa mennä ravintolaan syömään. Usein teenkin sen, tosin en tule tänne kaiken aikaa leveilemään, ei tuo ravintolassa syömässä käyminen ole minulle ainutlaatuista tässä maailmassa. Joillekin mäkkärikin näkyy olevan ylellisyyttä.
Ja tämä kommenttisi ei sitten ole leveilyä? :D
Järjetöntä, jos haluaa mäkkäripaskaa, silloin lähdetään mäkkäriin ja syödään se siellä.
En ole läski enkä laiska. Oletko kenties itse?
Ap