Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wolttaan kohta mäkkisafkaa. Mitä ajattelet siitä?

Vierailija
26.01.2025 |

-

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on laiska läski

En ole läski enkä laiska. Oletko kenties itse?

Ap

Vierailija
22/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v"""u!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun piti oikein ketju tästä aloittaa, niin onko tuo sulle jotenkin kehumisen arvoinen asia? Herättää kyllä kaikissa suurta kateutta tuo sinun mäkkäristä wolttauksesi. Ei minun tarvitse tänne tulla kertomaan jos tilaan jostain ruokaa ja kuinka se olisi jotain todella hienoa. No ehkä tuo on sinulle viikon kohokohta.

Vierailija
24/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista

Vierailija
25/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun piti oikein ketju tästä aloittaa, niin onko tuo sulle jotenkin kehumisen arvoinen asia? Herättää kyllä kaikissa suurta kateutta tuo sinun mäkkäristä wolttauksesi. Ei minun tarvitse tänne tulla kertomaan jos tilaan jostain ruokaa ja kuinka se olisi jotain todella hienoa. No ehkä tuo on sinulle viikon kohokohta.

Ehkä ei ole vaan muuta elämänsisältöä, tuskin apllä on tilillään vitosta. (Onpas! On mulla rahaa, vastaa ap kohta)

Vierailija
26/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että valehtelet koska sinulla ei ole rahaa.

Itelläs ei taida olla ja kuvittelet, että kaikki on yhtä köyhiä kuin sinä :D

Ap

Ite oot!!

Vierailija
27/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tavallinen ulilautaveeti asialla

Vierailija
28/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sinua. Big mac reseptiä on muutettu, eikä kyseessä enää ole se sama legendaarinen hampurilainen. Jos olisit järkevä, tilaisit ainoastaan Quarter Poundereita.

Vierailija
29/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampuraisella ja sen syömisellä Mäkkärissä on oma juttunsa tietyissä tilanteissa, lasten kanssa, leffan jälkeen yms. Se, että joku tilaa sitä kotiinsa on yksinomaan surullista.

Vierailija
30/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, maistuisi mullekin. 😋

Vierailija
31/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokahalua! Toivottavasti maistuu.

Vierailija
32/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taas joku ulkomaalaistaustainen Wolt-kuski sai keikan ja tuo sen tilauksesi. Lähes orjatyötä joutuu tekemään.

Itsellä on juuri pizzauuni kuumiamassa 500 asteeseen ja eilen tekemäni pizzataikinat, jotka olivat yön jääkaapissa fermentoitumassa, ovat lämpiämässä. Poikani pilkkoo juuri täyteaineksia. Kohta valmistuu 8 kpl maukkaita pizzoja. Minulla ei olisi rahaa tuhlata Wolt-tilauksiin. Mieluummin teen ruokaa itse.

Vierailija
33/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että taas joku ulkomaalaistaustainen Wolt-kuski sai keikan ja tuo sen tilauksesi. Lähes orjatyötä joutuu tekemään.

Itsellä on juuri pizzauuni kuumiamassa 500 asteeseen ja eilen tekemäni pizzataikinat, jotka olivat yön jääkaapissa fermentoitumassa, ovat lämpiämässä. Poikani pilkkoo juuri täyteaineksia. Kohta valmistuu 8 kpl maukkaita pizzoja. Minulla ei olisi rahaa tuhlata Wolt-tilauksiin. Mieluummin teen ruokaa itse.

Sitten mammmu ulos jos ei wolttaa

Vierailija
34/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä herätä kateutta, että aloittajalla on varaa tilata mäkkäristä, onhan se jo kehumisen aihe, mäkkäri tosiaan. Vielä ei ole tullut edes mieleeni avata tuon lafkan ovea, jos haluan syödä hyvin, minulla on varaa mennä ravintolaan syömään. Usein teenkin sen, tosin en tule tänne kaiken aikaa leveilemään, ei tuo ravintolassa syömässä käyminen ole minulle ainutlaatuista tässä maailmassa. Joillekin mäkkärikin näkyy olevan ylellisyyttä. 

Vierailija
35/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
36/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä Woltista oikein muuta saa. Kebabia tai mäkkisafkaa - siinä se valinnanvara.

Vierailija
37/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä hesassa saa kotiinkuljetuksella kaikkea ruokaa.

Vierailija
38/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei Foodoraa. 

Vierailija
39/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä herätä kateutta, että aloittajalla on varaa tilata mäkkäristä, onhan se jo kehumisen aihe, mäkkäri tosiaan. Vielä ei ole tullut edes mieleeni avata tuon lafkan ovea, jos haluan syödä hyvin, minulla on varaa mennä ravintolaan syömään. Usein teenkin sen, tosin en tule tänne kaiken aikaa leveilemään, ei tuo ravintolassa syömässä käyminen ole minulle ainutlaatuista tässä maailmassa. Joillekin mäkkärikin näkyy olevan ylellisyyttä. 

Ja tämä kommenttisi ei sitten ole leveilyä? :D

Vierailija
40/52 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä, jos haluaa mäkkäripaskaa, silloin lähdetään mäkkäriin ja syödään se siellä.