Oletko koskaan vahingossa deittaillut sukulaistasi?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
En tietääkseni.
Isoäidin sisarusten lapset menivät ihan tahallaan ja tietoisesti naimisiin. Yhdellä siskolla oli kaksi poikaa ja toisella siskolla kaksi tytärtä ja nämä serkukset sitten menivät naimisiin, se että siskokset menevät veljesten kanssa naimisiin on jo vähän omituista, mutta että ne olivat vielä serkkuja tekee koko asiasta aika ällöttävän.
Niiden jälkeläiset on varmasti sitten persuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen jopa mennyt naimisiin seitsemännen serkkuni kanssa.
MIkä on sikäli hauskaa, että oma sukuni on Italiasta, miehen suku Tanskasta ja sitten selvisi, että meillä on sama ranskalainen isoisojne. vanhempi.
Seitsemännen serkun kanssa? Tuossa on jo niin kaukaista sukulaisuutta ettei sitä varsinaisesti sukulaisuudeksi enää edes katsota. Kun noin pitkälle mennään niin varmaan kaikki löytävät jotain yllättäviä "sukulaissuhteita".
Erityisesti etääntyneissä suvuissa jo pikkuserkkujen lapset (eli kolmannet serkut) tai jopa pikkuserkut voivat olla toisilleen entuudestaan täysin tuntemattomia ja siksi pariutua keskenään.
Miesystäväni on 3. tai 4. serkku minulle. Ei me tätä tiedetty siis etukäteen. Jotain samoja piirteitä vähän on, mutta ei me olla saman näköisiä. Ei asuta missään pikkukylässä.
Hän tuntui kuitenkin tosi tutulta, siis huumori ja kiinnostuksen kohteet ja paljon yhtäläisyyksiä elämässä. DNA-testin tuloksesta sitten tämä selvisi. Ei se muuta mitään eikä olla lisääntymässä, ei ällötä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä tavalla sukulaista, että tapailemani mies on MyHeritage-dnatestin mukaan kaukainen sukulaiseni, mutta yhteinen esivanhempi on varmaan 1700-luvulla. Oli kyllä hauskaa löytää tämä mies sukulaislistalta, koska olemme kotoisin eri puolilta suomea.
Kiinnostavaa! Varmaan moni on löytänyt tuon Myheritagen avulla samankaltaisia juttuja.
Juuh. Mun vanhemmat on 5. serkkuja keskenään. Eivät sitä aiemmin tienneet.
Ei ole todellakaan mikään ihme etteivät tienneet. On nimittäin erittäin epätodennäköistä, että noin kaukaiset sukulaiset tietävät edes toistensa olemassa oloa.
En vahingossa, mutta tahalteen harrastimme serkkutytön kanssa seksiä useita useita kertoja. Nykyään vähän harvemmin koska hän on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietääkseni.
Isoäidin sisarusten lapset menivät ihan tahallaan ja tietoisesti naimisiin. Yhdellä siskolla oli kaksi poikaa ja toisella siskolla kaksi tytärtä ja nämä serkukset sitten menivät naimisiin, se että siskokset menevät veljesten kanssa naimisiin on jo vähän omituista, mutta että ne olivat vielä serkkuja tekee koko asiasta aika ällöttävän.
Niiden jälkeläiset on varmasti sitten persuja.
Keskustalaisia ja ovat kaikki porin seudulta.
Tummaihoisilla tuo on kai yleisempää kun ovat kaikki niin samannäköisiä ettei voi erottaa toisistaan. Vantaalla noita paljon on serkustensa näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on 3. tai 4. serkku minulle. Ei me tätä tiedetty siis etukäteen. Jotain samoja piirteitä vähän on, mutta ei me olla saman näköisiä. Ei asuta missään pikkukylässä.
Hän tuntui kuitenkin tosi tutulta, siis huumori ja kiinnostuksen kohteet ja paljon yhtäläisyyksiä elämässä. DNA-testin tuloksesta sitten tämä selvisi. Ei se muuta mitään eikä olla lisääntymässä, ei ällötä :D
Serkkujen lapset ovat pikkuserkkuja keskenään.
Pikkuserkkujen lapset ovat kolmansia serkkuja keskenään.
Kolmansien serkkujen lapset ovat neljänsiä serkkuja keskenään.
Olette siis jo kaukaista sukua toisillenne. Ymmärrät varmaan miksi ette ole toisianne aiemmin tunteneet. Ette ole missään mielessä lähisukulaisia ettekä varsinaisesti muutenkaan sukua.
Tää voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki suomalaiset siis ns alkuperäiset on jotain sukua keskenään. Ja jos kaikki esivanhempasi eivät ole koko ajan muuttaneet eri paikkakunnalle puolison perässä ja niin edelleen on todennäköistä että esim joku 10 000 asukkaan kaupunki jossa on sukua enemmän ovat lähes kaikki jotain sukua keskenään, näin se on muuallakin maailmassa. Joku 4 serkku ja siitä kaukasempi niin ole mitään väliä. Yhteiset geenit luokkaa1%. Olen itse myheritagessa ja koko ajan tulee niitä ilmoituksia että joku on sukua. Taitaa olla lähes yhtä paljo Osumia suomesta kuin on testin tehneitä, että semmonen sukulaiskansa :D.
Vierailija kirjoitti:
En vahingossa, mutta tahalteen harrastimme serkkutytön kanssa seksiä useita useita kertoja. Nykyään vähän harvemmin koska hän on naimisissa.
Tämän ketjun nimi ei ollut "mitä unta näit viime yönä"
Vierailija kirjoitti:
Tää voi tulla yllätyksenä, mutta kaikki suomalaiset siis ns alkuperäiset on jotain sukua keskenään. Ja jos kaikki esivanhempasi eivät ole koko ajan muuttaneet eri paikkakunnalle puolison perässä ja niin edelleen on todennäköistä että esim joku 10 000 asukkaan kaupunki jossa on sukua enemmän ovat lähes kaikki jotain sukua keskenään, näin se on muuallakin maailmassa. Joku 4 serkku ja siitä kaukasempi niin ole mitään väliä. Yhteiset geenit luokkaa1%. Olen itse myheritagessa ja koko ajan tulee niitä ilmoituksia että joku on sukua. Taitaa olla lähes yhtä paljo Osumia suomesta kuin on testin tehneitä, että semmonen sukulaiskansa :D.
Kun oikein kauaksi mennään niin kaikki ovat "sukua" toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oikein kauaksi mennään niin kaikki ovat "sukua" toisilleen.
Totta, mutta onhan serkku ihan eri asia kuin vaikkapa pikkupikkuserkku.
Juuh. Mun vanhemmat on 5. serkkuja keskenään. Eivät sitä aiemmin tienneet.