Oletko koskaan vahingossa deittaillut sukulaistasi?
Kommentit (53)
Kyllä ihan sukulaiseni tunnen aina pikkuserkkuun asti. En oo heitä tapaillut kuin suvun toiminnassa.
Onko tämä joku pohjanmaalaisten oma ketju?
Onhan se mahdollista, jos jomman kumman äiti ei olekaan ollut uskollinen. Mistä sen tietää? Ellei molempia ole testattu ja on synnytty samalla seudulla.
siis ihan parasta,kaukainen sisarpuoli ja serkku ihan jeeeee
Vierailija kirjoitti:
ihan tahalleen serkkua
Oletteko edelleen yhdessä?
Naimisissa kiertäen kaartain kaukaa sukulaisen kanssa. Eli olen.
Joo, omassa suvussa salatti lehtolapsi oman siskon kaa. Sama isä kummallakin ja ne alko ihmettelee miten samanlaisia piirteitä kummallakin
En ole huomannut että moista olisi tapahtunut. Sukulaisen poika, no sukulainen siis itsekin, taisi kerran tulla vastaan tinderissä, en mätsännyt. Pikkuserkun poika on jo aika kaukaista sukua, mutta aika outoa se olisi ollut kumminkin treffailla. Käytännössähän tuollaista voi tapahtua vahingossa, vaikka se hassua onkin. Jos hänellä ei olisi harvinainen nimi tai jos en tuntisi pikkuserkkuani, niin ties mitä olisi voinut käydä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, omassa suvussa salatti lehtolapsi oman siskon kaa. Sama isä kummallakin ja ne alko ihmettelee miten samanlaisia piirteitä kummallakin
Isän ja tyttären vai veljen ja siskon lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oks.enn.us
En tietääkseni.
Isoäidin sisarusten lapset menivät ihan tahallaan ja tietoisesti naimisiin. Yhdellä siskolla oli kaksi poikaa ja toisella siskolla kaksi tytärtä ja nämä serkukset sitten menivät naimisiin, se että siskokset menevät veljesten kanssa naimisiin on jo vähän omituista, mutta että ne olivat vielä serkkuja tekee koko asiasta aika ällöttävän.
Vanhempani luulivat minun pyörivän erään tytön kanssa. Siitäkös metelo nousi. En kuitenkaan tapaillut eli kyse oli vain juorusta. Tiettyjä johtopäätöksiä tuosta kyllä voi vetää. Epäilen että tuon tytön äiti olisi siskopuoleni.
Kotikylässä asui myös eräs perhe jonka isä oli matkoilla tai hoidossa (mt/alkoholismi), silti lapsia syntyi vaimolleen koko ajan. Tiedän että isäni oli siellä usein "kylässä".
Meillä suvussa eräs mies meni naimisiin serkkunsa tyttären kanssa. Ikäeroa oli 13 vuotta.
En, mutta joskus opiskeluaikana heila oli mun sedän vaimon siskon lapsi.
Mutsi yritti jatkuvasti tehdä musta ja mun serkusta parin. Serkku oli kaiken lisäksi sellainen luuska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oks.enn.us
Niinpä. -se, jolle vastasit
Olen jopa mennyt naimisiin seitsemännen serkkuni kanssa.
MIkä on sikäli hauskaa, että oma sukuni on Italiasta, miehen suku Tanskasta ja sitten selvisi, että meillä on sama ranskalainen isoisojne. vanhempi.
Olisi ollut hyvinkin mahdollista jos olisin teininä ketään deittaillut. Pikkukunnassa melkein kaikki on jotain sukua toisilleen. Yksi kaverini oli kiinnostunut sukujutuista ja olin kaukaista sukua melkein kaikille luokkalaisilleni (kaverini kanssa oli yhteinen isoisoäiti jne). Ne muutamat joille en ollut olivat muuttaneet muualta.
En, mutta serkkuni vastasi vuosikymmeniä sitten toisen serkkunsa kirjeenvaihtoilmoitukseen.