Vaimollani on todella ärsyttävä tapa
Olen yönyli työmatkalla noin kerrankuussa , vaimoni soittaa aina illalla 9-10 välillä ja päättää puhelun aina sanoihin, "kauniita unia vaimon, pyllyn kuvia". Kotona moista toivotusta en kuule. Aluksi tämä huvitti, mutta nyt on alkanut ahdistaa koska koen tämän vahtimisena ja luottamuksen puutteena, yleensäkin koko "tarkistussoiton" että tuon toivotuksen, mielipiteitä.
Kommentit (37)
Kotona sä näet vaimon pyllyn niin ei tarvi toivottaa.
Rupee vähän koestamaan, laitat kerran puhelimen pois päältätai menet meluisaan baariin vastaamaan. . . Katot mitä seuraa hysteerinen koti vastaanotto, tai rajua paluuseksiä
Vierailija kirjoitti:
Narsisti, joka haluaa puuttua jopa uniisi. Ei hän tuosta muutu, jätä hänet.
Jätä se sika!
Veikkaan että on naapurihuoneessa ja hekottelee itsekseen näppärää kepposta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että on naapurihuoneessa ja hekottelee itsekseen näppärää kepposta.
Jonkinlainen "aspegreeni" täytyy olla jos tommosta tekisi
Pilkku on väärässä paikassa. Sen pitää olla vaimon pyl,lyn välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää olla vaimon pyllynkuvia?
Tuossahan ei toivoteta sellaista. Pilkku olisi silloin eri paikassa.
Puhutusta tekstistä ei tietysti oikein pilkun paikkaa pysty päättelemään mutta kuvaisiko tuo taukoa vaimon ja pyllyn välissä.
Minusta vaimo toivoi miehensä näkevän samoja unia kuin itse näkee, ja niissä unissa on pyllyn kuvia. Ehkä ne onkin vaikka Pete Parkkosen pyllyn kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutusta tekstistä ei tietysti oikein pilkun paikkaa pysty päättelemään mutta kuvaisiko tuo taukoa vaimon ja pyllyn välissä.
Siis pilkkuhan on nimenomaan kehitetty kuvaamaan puheessa olevaa taukoa. Jos tuossa pidät tauon juuri vaimon ja pyllyn välissä, niin silloin pylly ei enää viittaa vaimoon ja vaimon pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaimo toivoi miehensä näkevän samoja unia kuin itse näkee, ja niissä unissa on pyllyn kuvia. Ehkä ne onkin vaikka Pete Parkkosen pyllyn kuvia?
Minkälainen vaimo toivoo miehensä olevan homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö heteromies voi nauttia Pete Parkkosen pyllystä? Kyllä kai. Onhan se makee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pilkkuhan on nimenomaan kehitetty kuvaamaan puheessa olevaa taukoa. Jos tuossa pidät tauon juuri vaimon ja pyllyn välissä, niin silloin pylly ei enää viittaa vaimoon ja vaimon pyllyyn.
Tai ehkä vaimo vaan ei ole ylioppilas, mestarillinen pyllynkäyttäjä, ilman alkeellisimpiakaan pilkkutapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellanen jonka mies ei jutustele ja hömpöttele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellanen jonka mies ei jutustele ja hömpöttele
Moni mies sais kyllä olla vähän homompi 😘.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ei vaimo kotona anna nii ei tartte toivotella tollasta. Mun kaveri käy vieraissa pari kertaa kuussa ja aluksi sanoin tästä syyttelevään sävyyn kun itsekin olen nainen, kunnes sanoi että vaimo itse lopettanut seksin jo vuosia sitten, yhteiseloa 15 vuotta. Niin kyllä sinänsä ymmärrän kun on muuten hyvä mies ja ei kotona saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ei vaimo kotona anna nii ei tartte toivotella tollasta. Mun kaveri käy vieraissa pari kertaa kuussa ja aluksi sanoin tästä syyttelevään sävyyn kun itsekin olen nainen, kunnes sanoi että vaimo itse lopettanut seksin jo vuosia sitten, yhteiseloa 15 vuotta. Niin kyllä sinänsä ymmärrän kun on muuten hyvä mies ja ei kotona saa.
Oisko miehellä peiliin katsomisen paikka? Joku syyhän pihtaamiselle on, vai onko syy automaattisesti vaimon vittumaisuus?
Olet ilmeisen usein persereikäseksiä vailla ja tuo on tapa piruilla asiasta etäältä, lisäksi varmistaa, että runkkarion menossa tutimaan ihmisten aikoihin eikä taustalta kuulu epäilyttäviä ääniä ja musiikin jytkettä. Voi siellä naapurikin olla naisen pillun päälle pyrkimässä ja varmistaa, että häiriöt pysyy pois.
Koska vaimo ei kestä jos mies näkee muiden naisten pyllynkuvia unissaan. Narsisti mikä narsisti.