Kun työnantaja pettää luottamuksen, niin kuinka jatkaa eteenpäin?
Sovittu työtetehtävä menikin yllättäen toiselle. Olin tehnyt jo paljon ennakoivaa valmistelus ja käynyt opiskelemassa lisää. Tuntuu, että elämäni on romahtanut täysin. Edes ex miehen pettäminen ei tuntunut näin pahalta.
Kommentit (5)
Mieti asiaa jonkun aikaa, ja sitten tee päätös omasta tulevaisuudestasi: Joko päätä että jäät silti kyseiselle työnantajalle, tai sitten päätä että lähdet.
Riippumatta siitä mitä sä päätät, ihan se että sä asiaa mietittyäsi teet jonkun päätöksen ja oman valinnan parantaa oloa jonkun verran.
Tosin mulla on sellainen tilanne että jos mä haluan vaihtaa työnantajaa niin mä pystyn. Jos joku olisi tilanteessa jossa ei pystyisi vaihtamaan työnantajaa, niin silloin en tiedä olisiko tästä neuvosta niin apua.
Jos luottamus on mennyt niin kai se on irtisanouduttava. Asiaa kannattanee kuitenkin harkita tarkkaan ennen kun menee tekemään mitään äkkinäistä.
Kyllähän se motivaatiota ja sitoutumista syö, jos matto vedetäänkin jalkojen alta. Haluatko tuollaiselle työnantajalle jatkossa työpanostasi antaa? Itse nostaisin kytkintä heti tilaisuuden tullen, mutta en tekisi mitään hätiköityjä päätöksiä ja haluaisin varmasti keskustella esihenkilön kanssa ennen lopullista ratkaisua.
Jatkat niillä muilla tehtävillä. Eivät kaikki työtehtävät aina toteudu. Meidän firmassa n. 60% toteutuu. Siihen pitää vain sopeutua.