Ryyppääkö eronneet vanhemmat vuoroviikoin kun lapset eivät ole kotona?
Eletään kuin viimeistä päivää. päihteitä ja irtoseksiä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen terveydenhuoltoalalla ja työhöni kuuluu haastatella asiakkaiden asumiskuviot ja alkoholinkäyttö. Pari on kyllä avoimesti myöntänyt että alkonkäyttö on erittäin runsasta lapsivapailla viikoilla. Oletettavasti nämä edustavat jäävuoren huippua koska monihan valehtelee alkonkäytöstään, ja en minä niitä asuinkuvioita nyt niin pilkuntarkasti haastattele, että halukkaat voivat jättää mainitsematta vuoroviikkojärjestelystä ja sanoa vaikka että asuvat yksin. Lisäksi mulla pyörii suurelta osin samat n. muutama sata asiakasta vuodesta toiseen, eivätkä painotu mitenkään eronneisiin tai päihdeongelmaisiin vaan ovat näiltä osin satunnaisesti valittuja aikuisia, joten ei tuo nyt mikään kovin harvinainen ilmiö ole.
Meitäkin on jotka ei juuri juoda koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein sitä pari vuotta eron jälkeen. Sitten sain tarpeekseni ja keskityn nykyään vain parempiin harrastuksiini.
Mikä on seksiä parempi harrastus?
Monikin. Seksi on yliarvostettua. Tajusin sen vasta tosiaan pari vuotta eron jälkeen. Ehkä sinäkin joskus havahdut siihen.
Tietenkin! Hallelujaa ihana lapseton vapaus ja viinahuuruinen ruokoton ja estoton villi seksielämä!
Oikeesti.
Mistä näitä aivopieruja tulee? Varmasti on joukossa sellaisia erovanhempia jotka noin tekevätkin, eikä siinä mitään, kunhan hoitavat tonttinsa silloin kun lapset ovat läsnä. Lapsivapaina viikkoina itse tein pitempiä työpäiviä, koska raha se vain valitettavasti ratkaisee moniakin asioita. Ja haluan lapsilleni kuitenkin, vaikka onkin haastavaa, edes jonkinlaista taloudellista varmuutta ja tukea.
Itsellä nykyään sellainen tilanne että lapset ovat pääosin luonani, koska eivät halua olla missään tekemisissä toisen vanhemman kanssa joka ei ole oikein ikinä rakentanut omiin lapsiinsa kunnon suhdetta ja lasten kasvaessa he itse ovat ymmärtäneet ja nähneet tilanteet, kenen luona on parempi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein sitä pari vuotta eron jälkeen. Sitten sain tarpeekseni ja keskityn nykyään vain parempiin harrastuksiini.
Monikin. Seksi on yliarvostettua. Tajusin sen vasta tosiaan pari vuotta eron jälkeen. Ehkä sinäkin joskus havahdut siihen.
No tässä on erosta jo 10 vuotta ja panen päivittäin. En aikonut luopua harrastuksestani kuin vasta pakosta.
M67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä on erosta jo 10 vuotta ja panen päivittäin. En aikonut luopua harrastuksestani kuin vasta pakosta.
M67
Olet vapaa tekemään niin. Jos se on sinulle tärkeää, niin ei kannata lopettaa.