Tampereella suosittu ja menestyvä kahvila on haettu konkurssiin
Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen jätti kahvila- ja leipomoyritys Pella's oy:sta konkurssihakemuksen Pirkanmaan käräjäoikeuteen. Syy konkurssi hakemukseen on leipomon remontti ja kahvilan laajentaminen jotka veivätkin ennakoitua enemmän rahaa, jolloin yritys joutui ottamaan lainaa kustannusten kattamiseksi.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kovin suosittu ole tuntunut olevan. Jos asiakkaita riittää niin ei mene nurin.
Tämä. Se että tarvii lainaa remonttia varten viestii jo vahvasti asiakkaiden puutteesta ja tyhjästä liiketilasta.
Jos tarvitsee lainaa niin ei kannata perustaa mitään yritystä alunperinkään.
Voi hyvänen aika, lähes 100% yrityksistä perustetaan lainarahalla.
Vierailija kirjoitti:
Luova tuho kuuluu markkinatalouteen eli elinkelvot yritykset ansaitseekin kuolla. Uusi tulee kyllä tilalle jos kysyntää on.
Onko kysyntää, eli maksavia asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, lisää paikkoja nurin. Tahdon tämän maan konkurssiin.
Kahviloita ei tarvita. Kahvia voi juoda kotona. Ravintoloita ei tarvita. Ruokaa voi laittaa itse kotona. Molemmat ovat turhakkeita ja tarpeettomia ja rahanhukkaa jotka eivät kuulu Suomeen.
Eivät ole turhakkeita, kerta alalla on töissä tuhansia ihmisiä. Mistä heille työpaikat?
Menisivät oikeisiin töihin kuten vaikka tehtaaseen tai siivoajiksi.
Jos jostain tarvii tinkiä niin ensimmäinen on kahvilassa käynnit, toinen kalleimmat ruokaravintolat.
Uusia koitetaan perustaa kuin sieniä sateella mutta ei se auta kun köyhimmiltä on viety ostovoima kokonaan pois. Ei ole mitenkään varmaa riittääkö varakkaita asiakkaita niin paljon tuottamaan tarpeeksi voittoa yritykselle. Kunnes starttirahat loppuvat, voi olla kohta lappu luukulla ja taas uusi yrittäjä kokeilemassa onneensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahviloita ei tarvita. Kahvia voi juoda kotona. Ravintoloita ei tarvita. Ruokaa voi laittaa itse kotona. Molemmat ovat turhakkeita ja tarpeettomia ja rahanhukkaa jotka eivät kuulu Suomeen.
Eivät ole turhakkeita, kerta alalla on töissä tuhansia ihmisiä. Mistä heille työpaikat?
Menisivät oikeisiin töihin kuten vaikka tehtaaseen tai siivoajiksi.
Tehtaat vähentävät henkilökuntaa tai sulkevat ovensa. Siivoojan paikkojakaan ei riitä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain tarvii tinkiä niin ensimmäinen on kahvilassa käynnit, toinen kalleimmat ruokaravintolat.
Uusia koitetaan perustaa kuin sieniä sateella mutta ei se auta kun köyhimmiltä on viety ostovoima kokonaan pois. Ei ole mitenkään varmaa riittääkö varakkaita asiakkaita niin paljon tuottamaan tarpeeksi voittoa yritykselle. Kunnes starttirahat loppuvat, voi olla kohta lappu luukulla ja taas uusi yrittäjä kokeilemassa onneensa.
Käyvätkö varakkaatkaan kahviloissa? Eivät suomalaiset ole kahvilakansaa.
Tämähän on kuin hallituksen idiotismi pienois koossa, seurauksena sama konkurssi
Vierailija kirjoitti:
Menestyviä yrityksiä ei haeta konkurssiin. Ainoastaan huonoja ja paskoja yrityksiä jotka myös ansaitsevat konkurssin ja ulosoton. Tuolla kahvilassa ei selvästi kannata käydä sillä siellä ei näytä käyvän kukaan muukaan. Ilmeisesti kahvi ja leivokset ovat niin pahoja.
Vai olisiko syynä sittenkin sekonarkkareiden valtaamat kadut, muiden kivijalkaliikkeiden näivettyminen ja näistä johtuva normaalien ihmisten asiakaskato?? Itse en ainakaan kaupungille mene koska narkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja uusia vaatteita ei tarvitse ostaa, kirpputorilta löytyy päällepantavaa, meikkejä ei tarvita, hiukset voi leikata itse, lomat voi viettää kotona ym. Ei ole mikään ihme jos ihmiset ovat masentuneita ja mikään ei kannata! Mutrusuisia ihmisiä ja tyhjiä liiketiloja, tätä on Suomi vuonna 2025!
Ja automatkalla syödään eväitä taukopaikalla ja juodaan kahvia termurista! Pissalla käydään metsässä! Yövytään sukulaisissa ja matka jatkuu!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole menestyvä kahvila, jos haettu konkurssiin.
Ei jutussa kyllä sanottu kuin suosittu, mutta ei mainuttu menestyvää. Liikevaihto on kyllä hyvä, mutta laajentaminen vei rahat.
Toi mamma on syönyt ite ne kaikki pullat, kun on noin turpeen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mus li mi ?
Yrittäjä ei osannut laskea. Siitä konkurssit johtuu kun ei ole matikkapäätä. Tulot ja menot ei kohtaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mus li mi ?
Ihan kuulen olen suomalainen. Suomessa kahvit juodaan itse keitettynä kotona ja niin on aina ollut suomalaisessa kulttuurissa. Juhlamokkaa tai Presidenttiä Mokkamasterista.
Vierailija kirjoitti:
Ja eiku vinkumaan tukien leikkauksista, vai mitä mammat?
Niin mistä leikkauksista? Umpisuoli-?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se kovin suosittu ole tuntunut olevan. Jos asiakkaita riittää niin ei mene nurin.
Tämä. Se että tarvii lainaa remonttia varten viestii jo vahvasti asiakkaiden puutteesta ja tyhjästä liiketilasta.
Jos tarvitsee lainaa niin ei kannata perustaa mitään yritystä alunperinkään.
Yrityksiä perustaisivat jatkossa isot kansalliset tekijät mikäli kokevat suomen mielenkiintoiseksi ja muutamat varakkaat suvut.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä ei osannut laskea. Siitä konkurssit johtuu kun ei ole matikkapäätä. Tulot ja menot ei kohtaa!
🦙📉
Mene sitten kahvilaan siitä jauhamasta. Turha työ jos ei ole asiakkaita.