Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on psykopaatti

Vierailija
25.01.2025 |

Niin. Kaikkihan sanoo hankalia exiä narsisteiksi. Mut mulla on ollu oikeesti narsistidiagnoosin omaava avopuoliso (diagnoosi tuli mielentilatutkimuksessa, kun se oli tehny murhan). 

No nyt mulla on sata kertaa kamalampi mies. Se on hakannut mut monesti. Saanu jo tuomioita ja uusia käräjiä tulossa. Olen muuttamassa erilleen. Mutta käytännön (isolta osin raha) syistä en oo vielä päässyt lähtemään. Turvakotiin en oo päässyt, kun mulla on kaks koiraa ja lemmikkihuone ollut aina täys. 

Poliisit on ollu 100% ihania. Mikään muu turvaverkko ei sitten olekaan toiminut. 

Tuntuu tosi kurjalta lukea ihmisten valituksia pikkuasioista, kun ite et oo esim. uskaltanut nukkua rauhassa vuosiin, kun pelkäät et sut tapetaan yms.

Mun mies sanoo kaikkeen, et hän on "pro". Hän on kaikessa täydellinen. Hänessä ei ole mitään vikoja. 

Minussa ei sitten muuta olekaan kun vikoja.

Onneksi mä olen näin helvetin vahva ihminen ja arvostan omia saavutuksiani ja itteeni niin en oo luovuttanu.

No jospa mä nyt pääsisin äkkiä täältä pois tai hän joutus ens kuussa seuraavilta käräjiltä istumaan. Poliisit on kyllä sanoneet, että he määrää miehelle lähestymiskiellon, jos vielä koskee muhun. 

Mä aikoinaan varoitin yhtä naista mun exästä. Se ei uskonu. No se sit tosiaan tuli murhatuks. 

Haluan sanoa teille naisille, et jos joku joskus varoittaa teitä. Niin se saattaa olla oikeessa. Muakin varoitettiin tästä miehestä. En uskonut. Tyhmä minä. Älkää olko yhtä tyhmiä, kun minä. Lähtekää. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi