Miten saada kavereita?
Oikeesti pliis voisko joku kertoo miten saada kavereita en kestä enää yksinäisyyttä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluisin kavereita mutta se on vaikeaa. Netin kautta ei uskalla.
Haluat kavereita vielä senkin jälkeen kun olet nähnyt millaisia sekopäitä tälläkin palstalla on? Mä taas haluan pysyä ihmisistä entistäkin kauempana
Oikeassa elämässä on paljon sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa roikkua tällaisilla palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ammu Petteri Punakuono ens jouluna.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään mitenkään, ainakaan näin uros puolisena. Muutin kirkonkylään niin paikalliset munamartat muikuilee, pitävät varmaan kilpailijana reviirillään. Muutama naaraspuolinen uskaltautunut tervehtimään ja jonkun sanan vaihtamaan.
Mikä on munamartta? :D Onko nämä jotain paikallisia ukkoja, jotka pitävät parlamenttia lähimarketin edustalla?
Mateblocking. Suomalaiset on vahtii tarkkaan ettei normit ylittävä kuten valkoinen aikuinen mies ole sinkkuna lähipiirissä, sellaiset estetään karkoitetaan.
Pitää alistua yhteisön nöyryytettäväksi pelleksi, silloin tykätään. Ihanaa kun saa nauraa toisen kustannuksella jee
Vierailija kirjoitti:
Urheilu yhdistää.
Tai urheilun seuraaminen. Jos satut asumaan hieman suuremmalla paikkakunnalla ja edes hieman kiinnostaa urheilu, käyppä kentän reunalle ja liity kannatusporukkaan. Jos siis kiinnostaa urheilu ja kannustaminen. Luulen että mukaan pääsee kannustamaan.
Toinen asia, seurakunnat ja vapaaehtoistyö. Tuskin vapaaehtoisia on liikaa.
Mene vapaahetoisena ilmaiseksi auttamaan maa hanmuuttajia. Siivoomaan niille ja palvelemaan muutenkin saa gavereja.
Oikeesti nyt lopettakaa! Onko kukaan täällä kuka vaikka oikeesti haluis tutustua??
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aikuisiällä saanut ystäviä töistä. Olen hidas tutustumaan mutta kun useamman vuoden viettää samojen naamojen kanssa 8h päivässä niin pikkuhiljaa sitä tutustuu. Sitten vaan varovaisesti vie työkaveruutta edemmäs, ehdottaa alkuun vaikka afterworkeja ja usein sen jälkeen ystävyys alkaakin kehittymään hyvin jos teillä on mennyt afterworkit hyvin :).
Moni vanha työkaveri on nykyään parhaita ystäviäni ja lasteni kummeja. Hyviä tyyppejä on sattunut mukaan monestakin työpaikasta.
Jos sinulla on yhtään ystävää, voit tutustua heidän kauttaan uusiin ihmisiin. Kysyt rohkeasti että voitko lähteä joku kerta heidän mukaansa, vaikket muita tuntisikaan. Tälläkin tapaa olen löytänyt monia ystäviä.
En itse usko harrastuksiin, vanhempainryhmiin, järjestöihin, koiran hankkimiseen jne. Harrastan itse paljon ja koirakin on mutta ei niissä hommissa ole kehenkää
Voisiko työtön tulla sinne teidän työpaikalle tutustumaan ja hakemaan kavereita? Kun tilannehan on se ettei suomalaisia miehiä enää päästetä työelämään vaan naiset päinvastoin työntää ulos yhteiskunnasta. Tilastot kertoo tämän.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti nyt lopettakaa! Onko kukaan täällä kuka vaikka oikeesti haluis tutustua??
Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu ystävyys.
Tämän kun ymmärtää on helpompaa ja kannattaa hakea ystäviä muuttamalla pois tästä mielisairaasta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat kavereita vielä senkin jälkeen kun olet nähnyt millaisia sekopäitä tälläkin palstalla on? Mä taas haluan pysyä ihmisistä entistäkin kauempana
Oikeassa elämässä on paljon sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa roikkua tällaisilla palstoilla.
Eh, kokemuksesta voin sanoa, että ei ne ihmiset oikeassa elämässä ole yhtään sen parempia. Joskus jopa huonompiakin
Vierailija kirjoitti:
Pitää alistua yhteisön nöyryytettäväksi pelleksi, silloin tykätään. Ihanaa kun saa nauraa toisen kustannuksella jee
Koulukiusaajista tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh, kokemuksesta voin sanoa, että ei ne ihmiset oikeassa elämässä ole yhtään sen parempia. Joskus jopa huonompiakin
Ihminen on ainoa eläin joka paskantaa pesäänsä.
Mä juttelisin naapureiden kanssa aina niitä näitä ja sitten joskus kysyisin jotain oikein mukavaa heistä lenkille tai kahville. Saman voisin tehdä työkavereillekin. Hyville lapsuudenkavereille soittelisin kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä juttelisin naapureiden kanssa aina niitä näitä ja sitten joskus kysyisin jotain oikein mukavaa heistä lenkille tai kahville. Saman voisin tehdä työkavereillekin. Hyville lapsuudenkavereille soittelisin kuulumisia.
Mistä lähtien miehille on kukaan jutellut.
Miten se raha vaikuttaa, sitäpaitsi mulla on rahaa. Ajatuksena haluaisin kavereita joiden kanssa vois viettää vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomalainen on susi toiselle
Vierailija kirjoitti:
Miten se raha vaikuttaa, sitäpaitsi mulla on rahaa. Ajatuksena haluaisin kavereita joiden kanssa vois viettää vapaa-aikaa.
Ostat sillä kaikkea pintakiiltoa parinsadan tonnin urheiluauto, tarjoat kaikille kokoajan. Tulee kavereita. Suomalaiset on todella pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla hauska ja klaffa
Minkä ikäinen ap olet ja mistä päin?
Juuri niitä. 20v sitten oli vielä juoruämmiä, mutta ei niitä enää ole missään. Ukot istuu ja tietää kaikkien asiat paremmin kun itse asianosaiset.