Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada kavereita?

Vierailija
25.01.2025 |

Oikeesti pliis voisko joku kertoo miten saada kavereita en kestä enää yksinäisyyttä

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään mitenkään, ainakaan näin uros puolisena.  Muutin kirkonkylään niin paikalliset munamartat muikuilee, pitävät varmaan kilpailijana reviirillään.  Muutama naaraspuolinen uskaltautunut tervehtimään ja jonkun sanan vaihtamaan.

Mikä on munamartta? :D Onko nämä jotain paikallisia ukkoja, jotka pitävät parlamenttia lähimarketin edustalla? 

Juuri niitä.  20v sitten oli vielä juoruämmiä, mutta ei niitä enää ole missään.  Ukot istuu ja tietää kaikkien asiat paremmin kun itse asianosaiset.

Vierailija
42/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluisin kavereita mutta se on vaikeaa. Netin kautta ei uskalla.

Haluat kavereita vielä senkin jälkeen kun olet nähnyt millaisia sekopäitä tälläkin palstalla on? Mä taas haluan pysyä ihmisistä entistäkin kauempana

Oikeassa elämässä on paljon sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa roikkua tällaisilla palstoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammu Petteri Punakuono ens jouluna.

?

Vierailija
44/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään mitenkään, ainakaan näin uros puolisena.  Muutin kirkonkylään niin paikalliset munamartat muikuilee, pitävät varmaan kilpailijana reviirillään.  Muutama naaraspuolinen uskaltautunut tervehtimään ja jonkun sanan vaihtamaan.

Mikä on munamartta? :D Onko nämä jotain paikallisia ukkoja, jotka pitävät parlamenttia lähimarketin edustalla? 

Mateblocking. Suomalaiset on vahtii tarkkaan ettei normit ylittävä kuten valkoinen aikuinen mies ole sinkkuna lähipiirissä, sellaiset estetään karkoitetaan.

Vierailija
45/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alistua yhteisön nöyryytettäväksi pelleksi, silloin tykätään. Ihanaa kun saa nauraa toisen kustannuksella jee 

Vierailija
46/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilu yhdistää.

Tai urheilun seuraaminen. Jos satut asumaan hieman suuremmalla paikkakunnalla ja edes hieman kiinnostaa urheilu, käyppä kentän reunalle ja liity kannatusporukkaan. Jos siis kiinnostaa urheilu ja kannustaminen. Luulen että mukaan pääsee kannustamaan.

Toinen asia, seurakunnat ja vapaaehtoistyö. Tuskin vapaaehtoisia on liikaa.

Mene vapaahetoisena ilmaiseksi auttamaan maa hanmuuttajia. Siivoomaan niille ja palvelemaan muutenkin saa gavereja.

Vierailija
47/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä!! 

Vierailija
48/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt lopettakaa! Onko kukaan täällä kuka vaikka oikeesti haluis tutustua??

Vierailija
49/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aikuisiällä saanut ystäviä töistä. Olen hidas tutustumaan mutta kun useamman vuoden viettää samojen naamojen kanssa 8h päivässä niin pikkuhiljaa sitä tutustuu. Sitten vaan varovaisesti vie työkaveruutta edemmäs, ehdottaa alkuun vaikka afterworkeja ja usein sen jälkeen ystävyys alkaakin kehittymään hyvin jos teillä on mennyt afterworkit hyvin :). 

Moni vanha työkaveri on nykyään parhaita ystäviäni ja lasteni kummeja. Hyviä tyyppejä on sattunut mukaan monestakin työpaikasta. 

Jos sinulla on yhtään ystävää, voit tutustua heidän kauttaan uusiin ihmisiin. Kysyt rohkeasti että voitko lähteä joku kerta heidän mukaansa, vaikket muita tuntisikaan. Tälläkin tapaa olen löytänyt monia ystäviä. 

En itse usko harrastuksiin, vanhempainryhmiin, järjestöihin, koiran hankkimiseen jne. Harrastan itse paljon ja koirakin on mutta ei niissä hommissa ole kehenkää

Voisiko työtön tulla sinne teidän työpaikalle tutustumaan ja hakemaan kavereita? Kun tilannehan on se ettei suomalaisia miehiä enää päästetä työelämään vaan naiset päinvastoin työntää ulos yhteiskunnasta. Tilastot kertoo tämän.

Vierailija
50/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti nyt lopettakaa! Onko kukaan täällä kuka vaikka oikeesti haluis tutustua??

Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu ystävyys.

Tämän kun ymmärtää on helpompaa ja kannattaa hakea ystäviä muuttamalla pois tästä mielisairaasta maasta.

Vierailija
51/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat kavereita vielä senkin jälkeen kun olet nähnyt millaisia sekopäitä tälläkin palstalla on? Mä taas haluan pysyä ihmisistä entistäkin kauempana

Oikeassa elämässä on paljon sellaisiakin ihmisiä, joilla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa roikkua tällaisilla palstoilla.

Eh, kokemuksesta voin sanoa, että ei ne ihmiset oikeassa elämässä ole yhtään sen parempia. Joskus jopa huonompiakin

Vierailija
52/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää alistua yhteisön nöyryytettäväksi pelleksi, silloin tykätään. Ihanaa kun saa nauraa toisen kustannuksella jee 

Koulukiusaajista tykätään.

Vierailija
53/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, kokemuksesta voin sanoa, että ei ne ihmiset oikeassa elämässä ole yhtään sen parempia. Joskus jopa huonompiakin

Ihminen on ainoa eläin joka paskantaa pesäänsä.

Vierailija
54/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelisin naapureiden kanssa aina niitä näitä ja sitten joskus kysyisin jotain oikein mukavaa heistä lenkille tai kahville. Saman voisin tehdä työkavereillekin. Hyville lapsuudenkavereille soittelisin kuulumisia.

Vierailija
55/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juttelisin naapureiden kanssa aina niitä näitä ja sitten joskus kysyisin jotain oikein mukavaa heistä lenkille tai kahville. Saman voisin tehdä työkavereillekin. Hyville lapsuudenkavereille soittelisin kuulumisia.

Mistä lähtien miehille on kukaan jutellut.

Vierailija
56/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se raha vaikuttaa, sitäpaitsi mulla on rahaa. Ajatuksena haluaisin kavereita joiden kanssa vois viettää vapaa-aikaa.

Vierailija
57/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomalainen on susi toiselle

Vierailija
58/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se raha vaikuttaa, sitäpaitsi mulla on rahaa. Ajatuksena haluaisin kavereita joiden kanssa vois viettää vapaa-aikaa.

Ostat sillä kaikkea pintakiiltoa parinsadan tonnin urheiluauto, tarjoat kaikille kokoajan. Tulee kavereita. Suomalaiset on todella pinnallisia.

Vierailija
59/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla hauska ja klaffa 

Vierailija
60/63 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap olet ja mistä päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan