Miten saada kavereita?
Oikeesti pliis voisko joku kertoo miten saada kavereita en kestä enää yksinäisyyttä
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso itseäsi objektiivisesti ja kysy haluaisitko olla itsesi kaveri ja viettää aikaa kanssasi - jos vastaus on ei, mitä tekisit tilanteen parantamiseksi.
Yleisesti, kavereita saa kohtaamalla ihmisiä ja puhumalla näiden kanssa. Voi sieltä harrastuksistakin saada kavereita jos klikkaa, vai saadaanko kouluista pelkkiä opiskelukavereita, töistä työkavereita jne?
Haluaisitko itsesi kanssa? Minä haluaisin vetää sinua pataan.
Noh, tarvitse ihmetellä miksi olet yksin.
Niin kun tuollaisia saastaa vipeltää ilman isän käden opetusta ympäriinsä selittämässä paskaansa. Pataan ja lujaa!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei mitenkään. Naisena saat maa hanmuuttajia panokavereiksi. Turha edes yrittää.
Naiset on täysin omaksunut woke ideologian joka näyttäytyy kuvailemallasi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso itseäsi objektiivisesti ja kysy haluaisitko olla itsesi kaveri ja viettää aikaa kanssasi - jos vastaus on ei, mitä tekisit tilanteen parantamiseksi.
Yleisesti, kavereita saa kohtaamalla ihmisiä ja puhumalla näiden kanssa. Voi sieltä harrastuksistakin saada kavereita jos klikkaa, vai saadaanko kouluista pelkkiä opiskelukavereita, töistä työkavereita jne?
Niis duuneis mis ite ollu ni osimoilleen 99% viettää duunikavereittensa kaa vapaa-aikaa ainoastaan firman pikkujouluis.
Ei se tarkoita ettei kukaan saa kavereita töistä. Mitä sitten odotat jos harrastukset ja työ on poissuljettu? Ihmiset tulevat kotiovellesi esittäytymään ja valkkaat mielekkäimmät kavereiksi? Kuten aiemmin todettu, kavereita saa kohtaamalla ihmisiä. Jos ei kohtaa ihmisiä, mahdollisuus saada kavereita on 0. Vaikka vain 1% kohtaamistasi ihmisistä muuttuisi kaveriksesi, on se enemmän kuin 0%.
Muuttajat saa naisia kehumalla ja pyytämällä suoraan pillua. Tuhmeliinit. Sun pitää vaan tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ystävystynyt useiden opiskelu- ja työkavereiden kanssa. Harrastuksissa en kenenkään. En edes sellaisissa, joissa toimitaan ryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ystävystynyt useiden opiskelu- ja työkavereiden kanssa. Harrastuksissa en kenenkään. En edes sellaisissa, joissa toimitaan ryhmässä.
Tarkoittaako tämä ettei kukaan? Ei.
Vierailija kirjoitti:
Muuttajat saa naisia kehumalla ja pyytämällä suoraan pillua. Tuhmeliinit. Sun pitää vaan tehdä samoin.
Näin on. Kuinka vaikeeta se vain on kysyä annatko pillua?
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapsena kysyttiin ook sä mun kaa. Se riitti. Nykyään pitää kai olla joku yhteinen kiinnostus tai kiinnostuksia. Tai tavoite.
Ja mielellään samanlainen elämäntilanne ja yhteiskunnallinen asema. Vaatimukset ovat todellakin kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään mitenkään, ainakaan näin uros puolisena. Muutin kirkonkylään niin paikalliset munamartat muikuilee, pitävät varmaan kilpailijana reviirillään. Muutama naaraspuolinen uskaltautunut tervehtimään ja jonkun sanan vaihtamaan.
Mikä on munamartta? :D Onko nämä jotain paikallisia ukkoja, jotka pitävät parlamenttia lähimarketin edustalla?
Mäkin haluisin kavereita mutta se on vaikeaa. Netin kautta ei uskalla.
Kaikki on hyvin miehenä kun ei yritä mitään. Tyytyy rooliinsa yhteiskunnan ulkopuolelle työntämänä. Suami on erittäin miesvihamielinen maa. Kannattaa rakentaa elämä toiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Haluat kavereita vielä senkin jälkeen kun olet nähnyt millaisia sekopäitä tälläkin palstalla on? Mä taas haluan pysyä ihmisistä entistäkin kauempana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ei mitenkään. Naisena saat maa hanmuuttajia panokavereiksi. Turha edes yrittää.
Naiset on täysin omaksunut woke ideologian joka näyttäytyy kuvailemallasi tavalla.
Naiset on myötäilijöitä ja miehet uudisraivaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat kavereita vielä senkin jälkeen kun olet nähnyt millaisia sekopäitä tälläkin palstalla on? Mä taas haluan pysyä ihmisistä entistäkin kauempana
Ihmiset on yllättän paskoja. Siivottomia elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nuori alle 25v koulusta. Vanhempana ei enää onnitus ei vaikka mitä tekisit, ei suomalaisten kesken. Naisilla on omat kuviot sinne ei suomalaisia miehiä oteta.
Mikä on munamartta? :D Onko nämä jotain paikallisia ukkoja, jotka pitävät parlamenttia lähimarketin edustalla?
Itä-helsikissa asuu munahauka. Mu iso mubameni sisää edes and back 2021-2024.
Urheilu yhdistää.
Tai urheilun seuraaminen. Jos satut asumaan hieman suuremmalla paikkakunnalla ja edes hieman kiinnostaa urheilu, käyppä kentän reunalle ja liity kannatusporukkaan. Jos siis kiinnostaa urheilu ja kannustaminen. Luulen että mukaan pääsee kannustamaan.
Toinen asia, seurakunnat ja vapaaehtoistyö. Tuskin vapaaehtoisia on liikaa.
Itse olen aikuisiällä saanut ystäviä töistä. Olen hidas tutustumaan mutta kun useamman vuoden viettää samojen naamojen kanssa 8h päivässä niin pikkuhiljaa sitä tutustuu. Sitten vaan varovaisesti vie työkaveruutta edemmäs, ehdottaa alkuun vaikka afterworkeja ja usein sen jälkeen ystävyys alkaakin kehittymään hyvin jos teillä on mennyt afterworkit hyvin :).
Moni vanha työkaveri on nykyään parhaita ystäviäni ja lasteni kummeja. Hyviä tyyppejä on sattunut mukaan monestakin työpaikasta.
Jos sinulla on yhtään ystävää, voit tutustua heidän kauttaan uusiin ihmisiin. Kysyt rohkeasti että voitko lähteä joku kerta heidän mukaansa, vaikket muita tuntisikaan. Tälläkin tapaa olen löytänyt monia ystäviä.
En itse usko harrastuksiin, vanhempainryhmiin, järjestöihin, koiran hankkimiseen jne. Harrastan itse paljon ja koirakin on mutta ei niissä hommissa ole kehenkään tutustunut.
Mee metsään. Tuppisuupuita. Halaa. Runq.