****SYYS2004, WIIKKIS****
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9739435&p=&mpage=2&tmode=…
Tuolla perjantain pulinat...
Kommentit (43)
eli öitä vaan kaikille....Tää kyl menee viel pesulle,meikit ja hampaaat illalla-mä inhoon sitä!
jatu
Olen tylsistynyt olotilaani, unta ei saa ja lapsonenkin heräilee kaiket yöt. Välillä tuntuu että pitäisi peruuttaa koko vauvantulo kun ei uskaltaisi synnyttää eikä saa nukuttua. Hui!!
Aia syysneiti 2,5 v + rv 38+
Siis pientä kähinää jo lähtee. Kun malttais olla käyttämättä vielä ääntään, niin vois saada sen kokonaankin takaisin. Olenkin miettinyt yläkertaan linnottautumista kera kirppiskamojen, kun pitäis hinnotella ne huomiseksi. Iltapäivällä vien huomenna romppeet myyntiin. Ihan rauhallisesti pitää kuitenkin ottaa, ettei kunto romahda kokonaan. Tahtoo maanantaiksi työkuntoon jo.
Mun öitä voi miettiä kuin pienten vauvojen. Tällä viikolla olen nukkunut parin tunnin pätkiä ja valvonut välillä parin tunni pätkiä. Vakio tuntuu olevan klo 2-4 kukkuminen yskän kourissa. Viime yönä sentään nukuin alkuyöstä 4h ja sitten 4 jälkeen 3h. Mutta asentoa ei uskalla vaihtaa, tai iskee kauhea yskänpuuska. Paikat onkin sen mukaisesti kipeinä, etenkin niska. Muutenkin kun nukun sohvalla, ettei koko muu perhe kärsi mun yskästä.
Jos olisin kunnossa, olisin tänään lähdössä rinteeseen. Viikon päästä ois isot sukujuhlat. Saa nähdä päästäänkö lähtemään sinne. Ollaan varattu läheisestä kylpylästä yö ja siitä piti jo maksaa puolet varausmaksua. En tiedä kelpaako flunssa syyksi, että palauttaisivat maksua.
Jep, lähden hakemaan kirppiskamoja valmiiksi.
T: Ynis
Tunnustan; olen laiminlyönyt syysmammoja koko viikon. Saanko selittää..?
Viime viikonloppuna olimme siis perjantaista lähtien rotissööri-kalaaseissa, josta kotiuduimme reporankoina sunnuntaina.
Maanantaina vein suoraan töistä esimiehet illalliselle ja sieltä tullessa kaaduin suoraan sänkyyn...
Tiistaina olin seitsemään asti töissä ja sieltä tullessa kaaduin zombiena sohvalle katselemaan telkkua (taisin sentään lapsille tehdä iltatoimia välillä)
Keskiviikkona menimme suoraan töistä koko perhe syömään parin vanhan työtuttuperheen kanssa, josta tultua kaaduimme koko popula suoraan sänkyihimme
Torstaina olin normaalin työpäivän päälle valvomassa yhtä iltatilaisuutta klo 22 asti, josta tultua...arvaatte kai?
Eilen illalla lähti mies tuttavien kanssa juhlimaan, minä en saanut aikaiseksi mitään, lapset nukutettua, hetken töllöä töllötettyä, zombeiltua, taas.
Koko viikon on myös kauhea nuhaflunssa vaivannut. Limaa tulee aivan valtavasti, keuhkoon pistää, yskittää ja niistätyttää *sniiif*
Vali-vali-vali--
Mutta tänään olen vihdoin nähnyt auringon paisteen valkoisella hangella. pakkasta vain muutama aste, keli aivan mahtava. Isommat lapset lähtivät seurakunnan leirille (jossa mm. lumikenkäillään :)), palaavat maanantaina. Me Antsan ja koiran kanssa ulkoilimme riemullisesti (mies nukkui koko aamupäivän).
Mitä teille kuuluu...?
Teukalla on vielä vauva masussa, vauvaperheet kärsivät univajeesta...Jaksamista kaikille! erityisesti Tomeralle! Nuo pyörtyilemiset eivät kulosta hyvälle.
Halauksia siis koko siskoporukalle***
Saamuska♥
Onpa jostakin syystä vetämätön olo. Ihan kuin ei olisi ollenkaan herännyt tähän päivään. Tuntuu ettei saa mitään aikaan ja tekisi mieli vain nukkua. Toivottavasti en tule kipeäksi :( Juuri kun eilen sen lähes ääneen täällä totesin, että terveinä ollaan oltu niin ... Ei pitäisi mitään sanoa.
Mies ja tyttö lähtivät Jumboon, kodinkonekaupoille. Mies on vihdoinkin päättänyt millaisen digiboksin haluaa. Mulle on aivan sama, kunhan vielä syksylläkin näen jotakin tv:stä. Mies on taas vaihteeksi tehnyt pitkää ja perusteellista selvitystä ennenkuin päättää mitään (ja tämähän on sentään iso asia! Ei mikään paistinpannu). Tyttö kirmasi oitis eteiseen miehen perään ja ilmoitti pontevasti haluavansa mukaan. Sopii mulle :)
Viimeksi tulivat kaupoilta Keskustan kannatuspallon kanssa, mikähän tulee tällä kertaa ... Toissa viikonloppuna meillä kannatettiin ilmapallon mukaan SDP:ta.
Saanamarialle lepoa ja rauhaa! Huh, miltä kuulostaa tahti!
Mimmunkin arki kuulostaa hengästyttävältä. Voimia sinne!
Ynis, täällä toinen rinteeseen toivova. Koskakohan sitä pääsisi. Ehkä pääsiäisenä voisi käydä tuolla Keski-Suomessa kun mun vanhemmille mennään pääsiäistä viettämään. Tuntuu niin oudolle kun ei kertaakaan olla vielä rinteissä oltu tänä talvena ja viime talvenakin varmaan vain pari kertaa. Ennen tytön syntymää kun tahti oli sen suhteen aivan toinen ...
Viikonlopun jatkoja vaan kaikille!
Alli
Saamuskan viikko kuulosti jokseenkin uuvuttavalle! Hui kauhistus. Mutta kiva, että pistäydyit. Useammin, vaadin mä:)
Meidän lauantai on poikennut normaalista. Heh heh, ollaan siis oltu menemättä mummulaan. Käytiin aamulla kaupungin toisella laidalla isossa cittarissa. Siellä meni 2h ja Onni jaksoi tosi hyvin. Ja mikä parasta, Onni oli koko matkan vaipatta. Tietysti käytiin kaks kertaa vessassa mutta siis että vahinkoa ei sattunut.
Saatiin jotain ostettuakin. Onni sai vihdoin vuorilliset kumpparit, kun nuo kelit alkaa vetistyä varmaan hiljalleen. Sitten ollaankin pärjätty koko talvi pieneksi käyneiden kuomien jälkeen nahkasaappailla ja noilla kumppareilla. Minä en siis turhan paljon pojalle tavaraa haali;) Mies sai farkut ja minä löysin takin! En ollut mitään etsimässä, mutta silmääni osui punainen tarjoushintalappu jossain takissa. Piti ihan hieraista silmiä, että 15e!!! Semmonen reisimittainan toppatakki. Ei taida olla untuvaa mutta vähän sinne päin. Varmasti koko hintansa väärti;) Alkup. hinta oli 50 ja siinä oli kolme tarjouslappua päällekkäin. 5 euron välein oli hinta tippunut. Viikon päästä sen olis saanut varmaan siis kympillä:D
Nauroin miehellekin, että meillä menee huonosti kun markettivaatteita ostellaan. No, en tarkoita tietystikään, että niissä mitään vikaa on. Tän talven untuvatakin ostin Tokmannilla (entinen säästökuoppa). Mulle ne passaa ihan hyvin, en ole niin tarkka. Mutta mies yleensä ostaa vaatteita muualta, erityisesti farkkuihin laittaa kyllä paljon rahaa.
Laitoin oman aloituksen tuonne noista meidän kauhukohtauksista. Eilinen oli melkoinen taas. En kyllä säikähtänyt oikeastaan mutta vähän kuitenkin mietityttää.
Nyt vaipan vaihtoon. Poika tuli sanoon, että otappa tämä vellikakkeli pois.
T-P
Paljon tapahtunut tällä viikolla - niin hyvää kuin ikävämpää, joten ei ole ollut mahiksia matkaraportointiin.
Saamarin kiirusviikko hengästyttää, mutta tuollaista elo on liian usein.
Hyvä, että Ynis jo pihisee! Jos sittenkin pääset vielä hangille ennen lumien sulamista :-)
Allia oli kiva tavata! Otetaan uudestaan ja koitetaan saada iltasyömingit aikaan :-)
Typy jännittää vieressä Ice Agea ja ruuanlaitto kesken. Palailen siis vielä :-)
Keilin
Lilli kävi uudestaan torstaina Korvaklinikalla, ja korvat todettiin terveiksi :-) Vihdoinkin! Johan siihen melkein kaksi kuukautta menikin. Nyt sitten toivotaan että pysyvätkin terveinä.
Itse kärsin tässä viikolla pari päivää taas migreenistä ja eilen olin ihan varma että minulla oli poskiontelontulehdus kun poskia särki niin kovasti. Tänään tuntuu kuitenkin jo paremmalta. Nuorempana opiskeluaikoina purin unissani hampaita niin tiukasti yhteen että kasvojen lihakset kipeytyivät ja hampaatkin kuluivat. Toivottavasti ei sama ala uudestaan, siihen ei meinaan ole muuta hoitoa kuin stressin helpottaminen :-/
Kamalat tunnontuskat kun en ole koko viikkona saanut mitään opiskeluhommia tehtyä. Töissä on ollut kiirettä, oppilaat saivat ekat todistuksensa eilen ja kun niitä yritin tehdä niin eihän tekniikka toiminut ollenkaan niin kuin olisi pitänyt... Niin, eihän todistuksiakaan nykyään kirjoiteta paperille kynällä vaan tietokoneella, ohjelmalla jonka nimi on melkein sama kuin Pilen tytöllä, ja, niin, kaikkihan tietää tietokoneen ja miten luotettava se on kiireessä... Tosi äkkiä sitten syötin arvosanat koneelle, toivottavasti ei tullut suuria virheitä :-/.
JOku kyseli Rosan synttäripäivää, vastaan Lilan puolesta että tiistaina vasta :-) ROsa valitsi itselleen hyvän synttärin, samana päivänä meillä vietetään 9-vuotiskekkereitä.
Lilli käy itse pytyllä, laittaa pienennysrenkaan paikoilleen ja hoitaa asiansa, ottaa renkaan pois, pesee kädet, ja aina välillä muistuttaa että " ei saa auttaa" . Suloinen :-)
Saamuska, ethän stressaa liikaa. Jaksamista!
Tomeran pyörtyilyt huolestuttivat. Käväisethän lääkärissä jos jatkuu.
Kiva kuin aia pistäytyi. Jaksamista loppuraskauteen! Teukkiksen ja Leannan raportteja odottelen...
Mies pyytää saunaan, taidan mennä...
Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Puss och kram,
Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
En jaksa miettiä otsikkoa.
Keilin toteamukseen voisin yhtyä, viikossa on ollut hyvää mutta harmillista kyllä enemmän sitä huonoa ja järkyttäviä uutisia lähipiiristä. Saa*muskelin* viikko on kyllä henkistä habaa vaativan kuulloinen. Hyviä unia viikonlopulle siis toivotan sinne.
Onnea Aia, en edes ollut tajunnut, että olen raskaana, saatika sitten pian synnärillä...
Jaahas. nämä tuokiot eivät ole minua varten niin kauan kun lapsi on hereillä. (isä kyllä saa rauhassa puuhata mitä vain...) Täytyy menä riehumaan vaali-ilmapallolla, joita pitää raahata nyt joka päivä joltain kojulta kun " täytyyhän suloisen lapsen mammojen mielestä saada" ja sitten äiti huomaa juttelevansi milloin minkäkin värisellä tönöllä... Josta kyssäri eli G
Oletko puolueuskollinen, käytätkö aina äänesi ja oletko kiinnostunut politiikan kiemuroista?
Itse vastaan kun pääsen " vapaalle"
hk
sipsit oottamassa
Huh, Saamuskalla tosiaan leppoisa viikko takana!!
Pää ihan tyhjä, joten nopeesti vain tulin kertomaan, että ihan yhtenä kappaleena olen. Masussa möyritään ja tänään päiväunien ottaminen jäi yritykseksi kun vauveli työnsi päätään niin pontevasti alaspäin että irvistelin vihlonnasta.
Venna tarvitsisi päiväunet muttei suostu niitä nukkumaan. Arvannette minkälaista meillä on tuosta n. klo 16 eteenpäin... Huomenna suosiolla autoajelulle, ei jakseta tuota yliväsynyttä tapaturma-altista kiukkuajaa huomisiltaa ihmetellä.
Nyt American Idolsia. Eläköön tallentava digiboksi!
- tea H39+
Pienin on jo unilla. Jäi päikkärit väliin ja nukkumatti on huudellut jo kello kuudesta alkaen ja Valma on kyllä huudellut takas. Vaipat olikin loppua ja tyttö nukkuu ilman vaippaa. Saas nähdä kuin käy, yleensä vaippa on ollut aamuisin kuiva.
Pojat katsovat DVD:ltä Kunnaksen joulupukki tarina. Haettiin lasten kanssa kasa vuokraamossa. 7 leffaa 7 vrk:ta ja vain 9 euroa. Ja iskä on sitten kopioinnut vilmit. Se on muuten ihan laillista, kun tulee omaan käyttöön.
Kerppu, toivottavasti pääsit kattoo Dingoa, meinasin jo ilmoittautua vapaaehtoiseksi ;)
Isoja ovat jo nämä vanhimmat syyslasten pikkusisarrukset ja kohta saadaa taas lisää vauvauutisia.
Huomenna on lasten päiväkodin myyjäiset. En ole kyllä pistänyt tikku ristiin niiden eteen. Pitäähän sinne mennä käymään, vaikka tunntusti siellä on ihan kamalasti porukkaa.
Ai niin se puolue juttu. En ole kovin puolue sidonnainen. Äänestän yleensä ihmistä. Yleensä olen äänestänyt vihreitä, mutta myös RKP:tä. Tänä vuonna löytyi sopiva ehdokas muusta puolueesta. Jotekin vaan tuntuu, että luvataan vähän liikoja. Ei kaikkien etua voi ajaa, ja jokaisen etuutta nostaa ja sitten vielä vero alas. Tajuuhan sen tyhmempikin ettei kuvio toimi. UUdellamaalla olisi minulle se " täydellinen" ehdokas. Nyt tyydyn kohtuulliseen.
Jotain muutakin piti kommentoida, mutten muista.
Taidan ottaa santsikupin jäätelöä. MOi.
Mun vatsalihakset on järjettömän kipeät yskimisestä. Päätäkin on särkenyt tänään. Lisäksi muita vatsakipuja eilen alkaneiden menkkojen takia, joten olo on tosi mukava. Tää on oikeasti ollut niin ällöä, että katson oikeudekseni valittaa joka kerta:) Ääni on sentään tän päivän kähissyt vähän, mutta arvatkaas onko vaikeaa olla sitten hiljaa. Tällänen hölösuu kun pakotetaan vaikenemaan, niin kohta kun tulppa irtoaa kunnolla, niin ei taida puheesta tulla loppua! Pitää malttaa vakio sunnuntaipuhelu jättää väliin, kun aina serkulle soittelen euron sunnuntaihinnalla.
Tomera, syöthän kunnolla? Muista pitää huoli myös itsestäsi!
Ankkis, kaverilla on sellanen kitalakilevy hampaisiin tulevan muovisuojan kera. Yöllistä hampaiden narskuttelua varten. Alkoi hänelläkin hampaat kulua liikaa. Mutta stressin poisto lienee paras hoitokeino! Minä vaan puren hampaita yhteen ja joskus huomaan, että leuat on ihan hellinä sen takia.
Mies oli tänään päivällä lasten kanssa mun vanhemmilla. Sain olla rauhassa hiljaa täällä. Nukkuminen ei tosin onnistunut, kun alkoi yskittää koko ajan. Hinnottelin sitten kirppiskamoja. Iso kasa onkin jo autossa odottamassa huomista. Vielä kuitenkin pari laatikollista odottais hintalappujaan. Onneksi toi on ihan rauhallista hommaa eikä rasita paljoa.
Minä olen aika puolueuskollinen. Vaalikoneet tosin on mun kanssa aika eri mieltä useinkin, mutta ehkä en itse jaksa täysin keskittyä kysymyksiin ja miettiä vastauksia kunnolla. Vähän fiilispohjalta menee siis. Siinä vastaus aktiivisuuteenkin, eli en ole kovin aktiivinen seuraamaan politiikkaa. Äänestämässä kuitenkin käyn.
Tekis mieli ottaa yksi olut, jos se vähän laukasis näitä lihasjännityksiä yms. Mutta en tiedä tekeekö muuten hyvää. Taidan jättää väliin.
Menen jatkamaan kirppistouhuja.
T: Ynis
Ei ole onnistanu seuran saanti. Oikeesti, lähtisitkö?
Paikka on kyllä aikas järkky lähiö-kuppila...
Pistä s-postia ihmeessä jos siltä tuntuu!!!
Kerppu
Äänioikeuttani olen käyttänyt jokaisessa vaalissa. Muistan että jotkut vaalit olivat sinä vuonna kun täytin 18 mutten saanut äänestää kun olisi pitänyt olla 18-vuotias jo tammikuun ekana päivänä. Harmitti hirveästi. En tosin muista mitkä vaalit oli. Vuotta en kehtaa sanoakaan. Olen myös puolueuskollinen, olen aina kun mahdollista äänestänyt saman puolueen ehdokasta. Tänä vuonna kyllä mietin vakavasti äänestäväni toisen puolueen ehdokasta, joka ajaa vahvasti päivähoitolain uudistusta (tai siis varhaiskasvatuslain säätämistä) (arvatkaa kuka ;-)) mutta juuri tämän aamun lehdestä luin että hänen suustaan oli päässyt sammakoita koskien toista minulle tärkeää asiaa, joten taidan sittenkin pysyä puolueuskollisena näissäkin vaaleissa. Puolueeni löytyy Pilen listalta...
Ynis, minäkin sain sellaisen hampaitten päälle laitettavan muovikiskon hampaitten suojaksi silloin opiskeluaikana, mutta se ei enää ole tallella. Epämukava, kamala kapistus jota oli työläs puhdistaa. Mutta kai sellainen olisi pakko hankkia uusia jos vaiva jatkuu. Maltathan hoitaa äänesi kuntoon ettei se mene heti uudestaan.
Hipsu ja Keilin, ikävää että teillä on ollut murheita menneellä viikolla. En varmaankaan osaa auttaa, mutta kuunnella (lukea..?) osaan. Halaus!
Ankkis saunanraikkaana
Kiitos myös T@hti sinulle tapaamisesta, oli ihanan rentouttavaa! Tosi mukava kuulla positiivisia uutisia naapuristasi.
Lapsonen on ollut hyvin, hyvin pahantuulinen ja miestä ei ole näkynyt mailla ei halmeilla, joten lyhyestä virsi kaunis. Päässä soi ja leukaperiä kiristää. Hoen mantraa: " lehmän hermot, lehmän hermot, lehmän hermot;D" .
G: Olen puolue uskollinen ja taas vaalikone antoi ensimmäiset parikymmentä ehdokasta kyseistä puoluetta. Äänestän kaikissa vaaleissa, seuraan aktiivisesti politiikkaa ja keskustelemme myös paljon miehen kanssa aiheista. Olen kasvanut politiikkaan kotonani ja samat poliittiset näkemykset olivat tärkeitä myös miestä " valittaessa" . En voisi kuvitella olevani naimisissa ihmisen kanssa, jolla olisi eri näkemys asioista, onneksi mies myös suhtautuu intohimoisesti näihin asioihin;) Niin, emme tosiaan kuitenkaan äänestä Keskustaa vaikka niin voisi varmaan kuvitella, asia, joka on ollut suunnaton järkytys miehen yli 80v mummalle. Mumma jopa tilasi meille Nuori Keskusta lehden jotta muuttaisimme kantamme...:D
Miehellä alkoi loma ja huomenna lähdemme viikoksi reissuun. Että jos ja kun ei kuulu:) Virallinen ilmoitus siis:)
Halimukset ystäväiset,
Aavis ja Motti
Olen puolueuskollinen, aina ollut. Puolue jääköön vaalisalaisuudeksi ;) Tosin Ankkiksen tavoin olen tällä kertaa hiukan epävarma " vanhan" puolueeni suhteen (tai lähinnä koska en ole sieltä oikein löytänyt sopivaa... Hesassa olisi, UUdellamaalla ei - Pile vaihdetaanko piirejä) Olen pohtinut vakavasti äänestäväni erästä ihmistä eri puolueesta, vaikuttaa hyvältä tyypiltä. En tiedä oikein vielä. Ei yksittäinen tyyppi kuitenkaan paljon voi yksinänsä tehdä, puoluekuri on olemassa aina. Jollakin tasolla ainakin. Vaalikoneisiin en oikein jaksa keskittyä. Mieluummin luen lehtiä ja ehdokkaisen sivuha netistä. Minulla on olemassa tietyt teemat päässäni jotka koen tärkeiksi.
Politiikkaa seuraan ja kyllä se kuuluu aika aktiivisesti elämään sillätavalla. En ole kuitenkaan mukana ollut toiminnassa, en sillätavalla halua sitoa kuitenkaan itseäni. Aina olen äänestänyt, kaikissa vaaleissa mitä on (kunnallisvaalit koen erityisen tärkeinä vaaleina).
Nyt saunanraikkaana siiderille ja nauhoitettua poliisisarjaa katsomaan, sitä 50-luvun Lontooseen sijoitettua :)
Alli
Tosi nihkee päivä ollu..Typy heräs liian aikasin ja tietenkin mun täytyy nousta vklna.Olin taas pyöriny hereillä ja just olin unee vaipumassa ni neitonen heräs..
POjan kanssa ollu yhtä vääntöö tää päivä.Aamulla alotti hampaanpesusta..onko pakko ja miks pitää pestä.Polki jalkaa ja äksyili mennessään.Pääs vessaa ja tuli takasin kiukkuamaa!2tuntia meni pesujen jälkee et sai vaatteet päälle...MEnetti vkln pelipäivän(pleikka,x-box,tietsikka) jos vaik sujuis noi perusjutut huomenna?!
Uimakouluki alko,joka la+su seuraavat 5vkla.mies ei tietenkää muistanu,eikä sitä et molempina päivinä..
G:Politiikka ei vois vähempää kiinnostaa!Onneks mies on samaa mieltä ;-)) Tänää rasitti niin ku kävin lähi kauppakeskuksessa ja tosissaa sai väistellä vaaliväkee..ois saanu lappua ja lippua,ilmapalloo,tulppaaneja,suklaata..en taho mitää!!!Sen verran luin yhen ihmisen haastattelun et selvis et ainkaan en häntä äänestäs.
Toinen yhteinen ei kiinnostava asia meil on urheilu..siis penkkisellanen.Äiti puhu et jossain tuli suomelle kultaa...en edes tiedä mitkä kisat menossa :-/
Kiva et lilli on kunnossa.
Toivottavasti Ynksyn tauti helpottaa!
Keilinille ja Hipsulle hali murheeseen!
En ole tajunnukaa et Aiakin on kohta nyytti sylissä :-)
Mimmuli:Olet ajatuksissa,toiv.vkl menee oikein hyvin!
Reeli:muistan erittäin hyvin ekan yöeron pojasta,mut kyllä se hyvin menee!
nyt ei näitäkahta yöhoitoon saadakaan :-(
Mua ois Dingo kiinostanu kyllä..näin mainoksen lehessä,paikka ei.Ja ei nyt oikein ois jaksanukaa...Joskus ois kyl kiva lähtee kattoo.
Nii,eilen hain poikaa tarhasta ja tajusin et omaope tulee ens ti tarhaa,toinen ope ei enää tuu(saikku ja sit mammaloma) ja hoitajapois ainaki 3vkoo...voi ei:-( Ja oli myös ilmotus et tarhassa streptokokin aiheuttamaa angiinaa,jos flunssan oireita ni lääkäris pitäs käydä...ja oksutautiaki ois tarjolla....
Nyt lapset sänkyy ja Twin Peaksin maailmaan :-) Aamulla jumppaan :-)
jatu
Hampilääkäri viimeks sano et kulumia on ja niitä kiskoja vois harkita jos ei rauhotu..Jumppaohjeet sain mitkä on jossain mapissa ö ;-)) Viime hammastarkastuksesta on hyvin piiiitkä aika..
jatu
Tomera. Huolehdihan itsestäsi! Onko niskat ja hartiat noin pahassa jumissa vai heitteleekö verenpaine?
Aia. kiva kun pistäydyit. Jaksamisia.
Saamuskalla on kyllä kovin hurja tahti. Milloin ehdit hengähtää?
VaaliG: Tarviikohan mun vastata? kaikki tietää jo, että maatiainen olen enkä muuksi muutu. Aina olen äänestänyt ja pidän sitä tärkeänä. Asikoiden seuraaminen on viime aikoina ollut varsin huonolla tolalla. Siihenkään ei tahdo löytyä tarpeeksi aikaa. Meinasin äänestää " vanhalta muistilta" , mutta vaikuttaa siltä, että vaihdankin ehdokasta, kun sopivampikin on tarjolla. Siis ihminen, joka ajaa yleisesti tärkeitä asioita ja hänellä on myös henkilökohtaisia motiiveja niihin. Eipä parane Aaviksen kanssa rueta politikoimaan ;)Ainakin joutuisin kovasti " tehdä kotiläksyjä" ensin.
Aavikselle hyvää lomareissua!
Hyvä yötä!
T@hti
Höh... Viimeks kun piti Dingoa mennä kattoo, mun ystävä oli tosi kipee. Ja mitä tänään.... No, samalla ystävällä yli 39kuumetta!!! Tää ei oo totta...
Voi Hilu kun oot reissussa, seuraa on tää illaksi vailla. Mies ei voi tulla mukaan ku ei ole lapsille hoitajaa...
Saas nähdä pääsenkö taaskaan. Yksin en menis ikinä.
Mukavaa lauantaita kaikille, menen töihin, taas yli-pitkä päivä.
Enkelille extra-super-voimalähetys ja halit päälle. Ei ole reilua.
Kerppu