****SYYS2004, WIIKKIS****
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9739435&p=&mpage=2&tmode=…
Tuolla perjantain pulinat...
Kommentit (43)
-ohjelmasta on myös tuttu tuo sokeripalahomma. Toimii ilmeisen hyvin - paitsi keraamisilla -ja induktioliesillä ;)
Tanssii Tähtien kanssa katsottu ja koukututtu - taas! Minä kyllä nautin katsella tanssia, tytön kanssa tanssittiin myös. Tanssien iltapesuille.
Mies leikkiii uudella lelullaan eli sillä hiivatin tallentavalla digiboksillaan. Minä en jaksaisi edes opetella käyttämään sitä mutta kai sitä täytyy.
Hyvä Tea, että kävit ilmoittautumassa :)
Pile, meilläkin Tatu ja Patu-kirjat ovat suosiossa. Minä luen päivässä useampaan kertaan Tatu ja Patu keittiössä .. Tyttö odottaa siksi pizzaa usein päivälliseksi :)
No niin, nyt kyllä menen vinkumaan miehen viereen että leikkisi mieluummin mun kanssa!
Kivaa viikonalkua kaikille!
Alli
Minä vaan luin ne. Sieltä puuttui ohje, että miten pestä uuni ilman hinkkaamista ja huuhtomista:) Haluaisin myös tietää millä lähtee kuulakärkikynä halvasta sohvakankaasta?
Tea, Millä viikoilla viimeksi synnytit? Tsemppiä vikoihin päiviin! Viikoista ei ehkä enää puhuta, vai? :)
Kauheasti taas kutittaa kurkkua ja yskittää. Huomenna töihin. Tuntuu omituiselta, kun viime viikko meni reissussa ja sairastaessa. Kävin kyllä perjantaina piipahtamassa toimistolla, mutta ei sitä edes muista enää.
Kuulemisiin ja hyvät yöt!
T: Ynis
Pikainen ilmoittautuminen taasen. Olossa ei siis mitään uutta. Aamupäivisin tuntuu siltä, että tässähän voisi olla raskana vielä kuukausikaupalla, iltaisin on vähän eri tunnelmat...
Jaahas, menee ihan ruudun tuijottamiseksi. Kertoo jotain ajatusmaailmastani - sitä ei ole :D
Hyvää yötä siis!
- tea 39+3 -