Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Mitä mieltä tämänlaisesta 36 vuotiaasta miehestä

Vierailija
25.01.2025 |

ei oma elämä ole mennyt ihan niin miten välttämättä toivoin nuorempana mutta tässä nyt sitä ollaan.

Olen siis 36 vuotias ja asunut viimeiset 10 vuotta äitini luona kerrostalokaksiossa. Olen käynyt koko tuon ajan töissä ja yrittänyt säästää omaan asuntoon ja sijoituksiin. No olenkin saanut kyllä säästöön mutta en läheskään niin paljon kuin ihmiset luulisivat tai hyvät taloustaidot omaavat pystyisivät saamaan.

Kammoksuttaa ajatus siitä jos joutuisin kertomaan kumppaniehdokkaalle sen summan jonka sain 10 vuodessa säästöön. Hävettää suorastaan.. onhan se jotain mutta pitäisi olla saanut paljon enemmän tässä ajassa. Sanotaanko näin että edullisen asunnon käsirahana se menee juuri ja juuri.

Mitä siitäkin nainen mahtaa ajatella että tämän ikäinen mies asunut niin kauan kerrostalokaksiossa äitinsä kanssa?

En voi sanoa siis olevani kovin hyvä talousasioissa mutta osasyy tuohon on pakollinen auto jota tarvitsen työssä. En ostele mitään turhaa tai ylikallista mutta toisaalta en myöskään katsele hintoja esim. Ruokakaupassa. Isommissa hankinnoissa toki katson.

Minulla ei ole naisista mitään kokemusta joka sekin harmittaa. Naisia kohtaan en tunne mitään vihaa tai negatiivisia ajatuksia. Päinvastoin.

En odota että kaikki minut hyväksyisivät mutta ehkä sitä joku joskus löytyy. Ymmärrän kyllä ettei tilanne tällä tavalla kerrottuna synnytä varmasti suurta intohimoa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi